www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2474 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Arrow Electronics selecteert ForeScout voor IoT-beveiliging

Houten, 26 september 2017 – Arrow Electronics maakt vandaag bekend de producten van ForeScout Technologies aan haar portfolio in de Benelux te hebben toegevoegd. ForeScout biedt organisaties een ‘agentless’ oplossing om traditionele en IoT (Internet of Things) apparaten te zien en te beheren direct nadat deze verbonden zijn met het netwerk.

ForeScout ontwikkelt en levert securityoplossingen die netwerkbeheerders in staat stellen alle apparaten die verbinding maken met hun netwerk continu te monitoren. Dankzij real-time inzicht en controle wordt het bedrijfsnetwerk afgeschermd tegen mogelijke cyberbedreigingen en malware. ForeScout verifieert apparaten, besturingssystemen, gebruikers en applicaties, ongeacht of ze worden beheerd of niet, ook als het een BYOD- (Bring Your Own Device) of IoT-apparaat betreft.

ForeScout identificeert, analyseert en verzamelt informatie over elk apparaat dat een IP-adres gebruikt en realiseert vervolgens automatisch een veilige netwerktoegang. ForeScout’s oplossing is geïntegreerd met verschillende complementaire security producten om organisaties een snellere incident response te bieden, operationele processen te automatiseren en verzuiling tegen te gaan. Zo worden reeds gedane investeringen geoptimaliseerd.

“Veel bedrijven zien de meerwaarde in van IoT voor hun organisatie, maar zijn huiverig voor de mogelijke security risico’s die ze daarmee in huis halen,” aldus Bart van Rheenen, Managing Director Arrow Benelux. “Ik ben trots dat we onze klanten een oplossing voor dit probleem kunnen bieden door ForeScout Technologies toe te voegen aan ons Managed Security portfolio en aan te bieden als een onderdeel van Arrow’s geavanceerde totaalpakket voor IoT.”

“Door de groei van IoT en de daarbij horende security uitdagingen voor organisaties, zien we de vraag naar onze oplossingen wereldwijd sterk toenemen. We zijn verheugd dat Arrow Electronics ons product nu ook in de Benelux voert” zegt Todd DeBell, Vice President of Global Channel Sales, ForeScout Technologies. “Arrow Benelux is een sterke partner voor ons vanwege de aanwezige kennis en uitgebreide contacten in de markt. Bovendien verwachten we door onze samenwerking met andere producten in het Arrow-portfolio onze klanten een compact ecosysteem te kunnen bieden, onder meer op de groeimarkt van IoT.”

++++

Over Arrow Electronics
Arrow Electronics (www.arrow.com) is een wereldwijde leverancier van producten, diensten en oplossingen aan industriële en commerciële gebruikers van elektronische componenten en enterprise computing-oplossingen. Arrow fungeert als een supply channel partner voor meer dan 100.000 fabrikanten van apparatuur, contractfabrikanten en commerciële klanten via een wereldwijd netwerk waarin het vanuit 460 locaties in 85 landen actief is.
Tags bij dit bericht