www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
Datum: (3 jaar en 69 dagen geleden)
PR: Yellow Communications

Citrix Solution Day: Future of Work

Citrix Nederland presenteert op 5 oktober 2017 de laatste technologieën op het gebied van cloud computing, networking, security en het Internet of Things tijdens Citrix Solution Day 2017. Op Citrix Solution Day worden bezoekers bijgepraat over de toekomst van de werkomgeving door onder meer Christian Reilly, CTO en VP van de Citrix Workspace Services Division en Peter van Leest, Regional Director Benelux. Citrix Solution Day trekt jaarlijks honderden bezoekers uit vele tientallen Nederlandse en internationale organisaties.

Cloud
Moderne organisaties stellen hoge eisen aan flexibiliteit, schaalbaarheid en gebruiksgemak. Werknemers, partners en klanten die willen samenwerken worden steeds minder beperkt door locatie, tijdstip of de aard van het gebruikte apparaat. De markt vraagt bovendien snelle aanpassingen van de diensten die u aanbiedt en tegelijkertijd een consistente, betrouwbare dienstverlening. Cloud computing maakt het vele malen eenvoudiger om deze uitdagingen aan te gaan. Tijdens Citrix Solution Day krijgt u inzicht in de oplossingen en diensten die vanuit de cloud worden aangeboden en hoe zij uw organisatie het beste kunnen ondersteunen.

Networking
Het netwerk is de basis van uw organisatie. Het verbindt uw klanten, partners en medewerkers met elkaar en met de systemen die uw data en diensten verwerken. Samenwerken vanaf verschillende locaties en apparaten, door mensen met diverse achtergronden en belangen, stelt hoge eisen aan de kwaliteit van de netwerkoplossingen die u gebruikt. Iedere medewerker, klant of partner moet altijd kunnen beschikken over de juiste informatie in een veilige en consistente omgeving. Om dat te realiseren komen voortdurend nieuwe verbeteringen beschikbaar, zoals load balancing en data analytics, waarmee netwerkverkeer wordt geoptimaliseerd en beveiligd. Tijdens Citrix Solution Day maakt u kennis met de meest recente oplossingen en mogelijkheden.

Security
Technologie zorgt voor steeds grotere en steeds snellere verbeteringen in de manier waarop we werken en aan de diensten die we leveren. De tegenkant van die ontwikkeling is een groeiende afhankelijkheid van IT, en daarmee ook een kwetsbaarheid waar we zeer zorgvuldig mee moeten omgaan. Veiligheidsproblemen hebben directe gevolgen voor uw klanten en organisatie. Maar ook de juridische aansprakelijkheid en verplichting om uw technologische omgeving zo goed mogelijk te beveiligen – geregeld in onder meer de meldplicht datalekken en de GDPR - zijn uitdagingen waar iedere organisatie een toekomstbestendig antwoord op moet hebben. Tijdens Citrix Solution Day brengen we de risico’s in kaart en bespreken we de strategieën en oplossingen die ervoor zorgen dat de werkplek van de toekomst een veilige en betrouwbare omgeving blijft.

IoT
Het duurt niet lang meer of het aantal met sensoren uitgeruste apparaten in onze directe omgeving overstijgt het aantal smartphones, pc’s en laptops. Gekoppeld via een intelligent systeem maken die apparaten het mogelijk de omgeving waarin we werken te automatiseren, zodat we steeds minder tijd hoeven te besteden aan bijzaken die afleiden van onze kerntaken. De werkomgeving van de toekomst stelt mensen in staat effectiever te werken en optimaal gebruik te maken van het talent dat hen ter beschikking staat. The Future of Work is een toekomst waarin organisaties hun volle aandacht kunnen richten op hun klanten, diensten en producten. Tijdens Citrix Solution Day maakt u kennis met nieuwe oplossingen waarmee u uw werkomgeving kunt laten profiteren van het Internet of Things.

Aanmelden
Citrix Solution Day 2017 wordt gehouden in de Midden Nederland Hallen in Barneveld, op donderdag 5 oktober 2017. Via de website kunt u zich gratis aanmelden voor het event en de verschillende break-out sessies. Komt u uit België? Op dinsdag 3 oktober kunt u ook terecht in De Waerboom te Brussel. Daarvoor kunt u zich hier inschrijven.

Laatste van Citrix
De werkende wereld verandert: Citrix-onderzoek laat zien hoe Nederlanders naar hun toekomst op kantoor kijken

Citrix levert Back-to-Office Solution

Bijkomen van de digitale schok: IT bereidt zich voor op de New Work Order
Verstreken tijd: 3 jaar en 69 dagen

Logo Yellow Communications
Citrix contact

Logo Citrix

info@citrix.nl
  www.citrix.nl
Citrix sociaal

Citrix tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4