www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2489 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Aerohive doorbreekt de status quo in de Access Networking-markt en introduceert twee unieke Management Capabilities

Amstelveen, 18 september 2017 – Aerohive Networks® (NYSE: HIVE), onafhankelijke leverancier van zakelijke cloud based netwerkoplossingen, introduceert twee unieke Management Capabilities. De eerste nieuwe mogelijkheid is het op grote schaal aanpassen van beleidsregels binnen HiveManager® NG. Daarnaast maakt de Hierarchical HiveManager (HHM) het voor Managed Service Providers (MSP’s) mogelijk om per organisatie en device beleidsregels en toegang te reguleren. Deze regels kunnen vervolgens binnen hetzelfde HiveManager account gemakkelijk worden gegroepeerd met devices vanuit andere organisaties, waaraan dezelfde rol is toegekend.

De nieuwe versie HiveManager® NG van Aerohive maakt het eenvoudiger voor ICT-medewerkers om op grote schaal uitzonderingen op beleidsregels in te stellen. Aerohive heeft een oplossing ontwikkeld die beheerders in staat stelt om eenvoudig aangepaste instellingen te configureren voor een onbeperkt aantal apparaten. Deze worden beheerd op basis van één geïntegreerde verzameling van beleidsregels. De mogelijkheid om beleidsregels op grote schaal aan te passen is uniek binnen de branche.

Aerohive introduceert daarnaast een oplossing voor het beheer van de netwerktoegang voor organisaties die apparaten en beleidsregels gescheiden willen houden. Hierbij staan zij niet langer voor de uitdaging om licenties en rechten op netwerkservices onder te verdelen. Klanten en partners van Aerohive kunnen gebruikmaken van Hierarchical HiveManager (HHM) om verschillende organisaties binnen één exemplaar van HiveManager NG te beheren. Deze maken het mogelijk om apparaten en beleidsregels vanuit verschillende organisaties te groeperen en om op rollen gebaseerde toegangscontrole te configureren. In HiveManager NG kan een gebruiker een pool van licenties creëren voor een onbeperkt aantal organisaties. Dit biedt extreem flexibele functionaliteit voor netwerkbeheer en de toekenning van toegangsrechten.

Deze introducties onderstrepen het imago van Aerohive als disruptive innovator. De organisatie is verantwoordelijk voor diverse brancheprimeurs, zoals gedistribueerde besturings- en datalagen die een einde maakten aan de noodzaak van kostbare en schaalbeperkende WLAN-controllers. Ook vanuit de cloud beheerde, geïntegreerde beleidsregels voor access points, switches en routers zijn een voorbeeld van disruptive technology. Andere voorbeelden zijn: Private Pre-Shared Key (PPSK)-authenticatie voor eenvoudige en veilige BYOD- en IoT-connectiviteit zonder de complexiteit van 802.1X of certificaten en de enige vanuit publieke of private clouds beheerbare SD-LAN-oplossing binnen de branche.

Over Aerohive Networks
Aerohive (NYSE: HIVE) verbindt klanten op eenvoudige en betrouwbare wijze met de informatie, applicaties en inzichten die zij nodig hebben om te groeien. Het simpele, schaalbare en veilige platform levert mobiliteit zonder beperkingen. Voor haar wereldwijde klanten is ieder access point een startpunt. Het hoofdkantoor van het in 2006 opgerichte Aerohive bevindt zich in Milpitas in Californië. Voor meer informatie bezoek http://www.aerohive.com, bel 0800 0200462, volg @Aerohive op Twitter, abonneer op het blog, word lid van de community of word fan op Facebook.

“Aerohive” is een gedeponeerd merk van Aerohive Networks, Inc. Alle product- en bedrijfsnamen die in dit document worden vermeld zijn merken of gedeponeerde merken van hun respectieve eigenaars. Alle rechten voorbehouden.

Safe Harbor Statement
This press release contains forward-looking statements, including statements regarding new Aerohive product and service offerings and statements regarding their expected performance, market receptiveness and competitive advantage. These forward-looking statements are based on current expectations and are subject to inherent uncertainties, risks and changes in circumstances that are difficult or impossible to predict. The actual outcomes and results may differ materially from those contemplated by these forward-looking statements as a result of these uncertainties, risk and changes in circumstances, including, but not limited to, risks and uncertainties related to: general demand for wireless networking in the industry verticals targeted or demand for Aerohive products in particular, unpredictable and changing market conditions, risks associated with the deployment, performance and adoption of new products and services, risks associated with our growth, competitive pressures from existing and new companies, technological change, product development delays, our inability to protect Aerohive intellectual property or to predict or limit exposure to third party claims relating to its or Aerohive's intellectual property, and general market, political, regulatory, economic and business conditions in the United States and internationally.

Additional risks and uncertainties that could affect Aerohive’s financial and operating results are included under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations," in the Company’s recent annual report on Form 10-K and quarterly report on Form 10-Q.  Aerohive’s SEC filings are available on the Investor Relations section of the Company’s website at http://ir.aerohive.com and on the SEC's website at www.sec.gov. All forward-looking statements in this press release are based on information available to the Company as of the date hereof, and Aerohive Networks disclaims any obligation to update the forward-looking statements provided to reflect events that occur or circumstances that exist after the date on which they were made, except as required by law.

Marcommit
Marielle van Zanten
aerohive@marcommit.nl

Perscontact Aerohive

Aerohive Networks
Talia Malik
Manager of Corporate Communications
408.605.2019
tmalik@aerohive.com
Twitter: @Aerohive
Laatste van Aerohive
Aerohive lanceert in 2018 meer dan 50 innovaties

Aerohive HiveManager Shortcuts maakt op spraak gebaseerd beheer van netwerkinfrastructuur mogelijk

Aerohive Cloud Configuration Groups vereenvoudigen microsegmentatie in netwerken

Logo Marcommit
Aerohive contact

Logo Aerohive

NLsales@aerohive.com
  www.aerohive.com
Aerohive sociaal

Aerohive tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo WIBU-SYSTEMS

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl