www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
Datum: (4 jaar en 41 dagen geleden)

Progress Communications, LVB Networks en Bijl PR winnen Zilveren Pauw tijdens Dutch PR Awards 2017

Amsterdam, 15 september 2017 - In Theater Amsterdam zijn gisteravond de Dutch PR Awards 2017 uitgereikt in drie categorieën. In de categorie Business to Consumer won Progress Communications met hun case voor Microsoft, terwijl LVB Networks ervandoor ging met de Zilveren Pauw in de Business to Business-categorie voor hun werk voor advocatenkantoor Kneppelhout & Korthals. Tot slot ontving Bijl PR de Non-Profit award voor hun levensreddende campagne voor de Hartstichting: 6-minutenzone. Het is de vijfde keer dat de Dutch PR Awards zijn uitgereikt.

Business to Consumer
Progress Communications won de award voor hun PR-campagne voor Microsoft. Slim zette Progress de Nederlandse boyband B-Brave in om jongeren bewust te maken van de risico’s en het belang van online veiligheid.

Business to Business
Kneppelhout & Korthals vroeg LVBNetworks om het advocatenkantoor te profileren als dienstverlener voor de grote ondernemingen én autoriteit op te bouwen in specifieke segmenten, waaronder IT en IE. Met succes, want naast nieuwe klanten voor Kneppelhout & Korthals kon LVBNetworks rekenen op de B2B-award bij de Dutch PR Awards.

Non-Profit
In de categorie Non-profit won Bijl PR. Het Rotterdamse bureau maakte met hun werk voor de Hartstichting zichtbaar verschil en wist 170.000 burgerhulpverleners te binden aan de stichting. Zo werd de 6-minutenzone gecreëerd.

Meer informatie over de winnende campagnes vind je hier.

VPRA-voorzitter Huib Bannier over de winnaars: “De vijfde Dutch PR Awards zijn een mijlpaal. Wat we hebben gezien zijn cases die zich stuk voor stuk onderscheiden. Maar we doen als sector zoveel meer: van het begeleiden van bezuinigingen in de zorg tot terugroepacties van consumentenproducten. Dingen die je per definitie niet inzendt voor een Zilveren Pauw, maar werk dat wel met verve wordt gedaan. Ook daar zijn wij trots op.”

Jury
De vakjury bestond dit jaar uit Bart de Vries (president van IPRA, associate senior adviseur HvdM en voorzitter van de Dutch PR Awards jury), Bartho Boer (directeur Communicatie NS), Marieke Quant (hoofd Marketing & Communicatie bij de NOS), Juergen Gangoly (partner en managing director van het Oostenrijkse PR-bureau The Skills Group en regionale president van Europa voor ICCO) en Erik Lenaers (Belgian Market Lead voor Weber Shandwick in Brussel).

De Dutch PR Awards 2017 zijn een initiatief van de VPRA en worden mede mogelijk gemaakt door Media Info Groep, LexisNexis, De Perslijst, Videonieuwsbericht en Photonic. Met de Adfo-groep zijn we een unieke en intensieve samenwerking aangegaan die de nodige aandacht heeft opgeleverd.

Noot voor de pers: de organisatie van de Dutch PR Awards is in handen van een projectgroep bestaande uit vertegenwoordigers van de VPRA, hierna te noemen Peter Pors – VPRA-bestuurslid en de event-commissie: Thijs Ros, Diane van Hesteren, Irene van As en Marjolein Tijdink. Bij vragen of voor een nadere toelichting kunt u mailen naar: event@vpra.nl of contact opnemen met voorzitter Huib Bannier via voorzitter@vpra.nl, telefoon 071-5602060.

Over de VPRA
De VPRA is de brancheorganisatie voor public relations en communicatieadviesbureaus. De VPRA behartigt de belangen van de leden en bevordert een professionele vakuitoefening, zowel qua inhoud als bedrijfsvoering. Hierbij vormt zij een platform voor ontmoeting en ontwikkeling van de aangesloten bureaus, hun directies en medewerkers.

Laatste van VPRA

Nominaties Dutch PR Awards 2017 bekend

Aankondiging: Inschrijving geopend voor de Dutch PR Awards 2017
Verstreken tijd: 4 jaar en 41 dagen
VPRA contact

Logo VPRA

info@vpra.nl
  www.vpra.nl
VPRA sociaal

VPRA tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Lightspeed
Logo Citrix
Logo Extreme Networks
Logo Essentra Components
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.

www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureauwww.marcommit.nl