Contentbureauwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: LetsGoDigital

LetsGoDigital blaast online magazine nieuw leven in

Apeldoorn, 14 september 2017 - De technologie heeft niet stilgestaan, maar onze website ontwikkelingen wel, tot vandaag! Vol trots presenteert LetsGoDigital na 15 jaar haar nieuwe website: www.letsgodigital.nl, welke volledig in het teken staat van gebruikersgemak voor de bezoeker.

LetsGoDigital behoort tot een van de eerste digitale nieuwssites van Nederland en wist in haar hoogtijdagen maandelijks miljoenen bezoekers te bereiken met actueel nieuws en product reviews van digitale camera's, mobiele telefoons en andere populaire consumentenproducten. Het zelfstandige bedrijf wist zich ondanks een sterk teruglopende advertentiemarkt tijdens de economische crisis staande te houden.

Nieuwe website markeert nieuw tijdperk
De komst van de nieuwe website markeert een nieuw tijdperk voor LetsGoDigital, waar we lange tijd naar hebben uitgekeken. De website heeft niet alleen een nieuw jasje gekregen, maar is ook zeer intuïtief in het gebruik. Gebruikersgemak stond dan ook voorop bij de ontwikkeling van de nieuwe site.

Het volwassen en overzichtelijke design sluit aan bij de doelgroep van de website. LetsGoDigital zal op het nieuwe platform over uiteenlopende onderwerpen publiceren die raakvlakken hebben met technologie en lifestyle. Naast reguliere nieuwsartikelen en diepgaande achtergrondartikelen publiceert LetsGoDigital ook over trends, branchebewegingen, beursverslagen en natuurlijk uitgebreide expert reviews.

Expert reviews en gebruikerservaringen
Behalve expert reviews zijn ook gebruikerservaringen de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden. Deze geven potentiële kopers een goed beeld van de werkelijke prestaties van een product. Het nadeel van een gebruikerservaring is vaak dat deze erg kort en beknopt is.

LetsGoDigital is dan ook voornemens om op een creatieve wijze met deze trend om te springen. Wij zullen gebruikers de mogelijkheid bieden om zelf redactionele gebruikerservaringen te schrijven, welke op ons platform gepubliceerd worden, zodat een groter publiek  bereikt kan worden. De aankomende maanden zal dit verder uitgewerkt worden, waarna dit aanvang 2018 op de website gerealiseerd zal worden.

Winactie
LetsGoDigital wil de lancering van haar nieuwe platform samen met haar bezoekers vieren. Gesteund door de industrie, organiseren we daarom een unieke winactie, met een gevarieerde reeks producten met een totaalwaarde van ruim € 2.000. Bezoek volgende week onze site voor meer details.

De techniek achter de site
De nieuwe website is tot stand gekomen in nauwe samenwerking met Sluijmer Multimedia en wordt gehost op het virtualisatieplatform Highlander van managed hostingprovider True. Succesvol ondernemen doe je niet alleen, dankzij de inzet van deze professionele partijen staan we binnenkort weer bovenaan de hitlijst.

Mark Peters, oprichter van LetsGoDigital: "Wat een fantastisch moment om de nieuwe website te lanceren. Voor de ontwikkeling en vormgeving hebben we voor de expertise van Sluijmer Multimedia gekozen. Vanuit hun moderne kantoor in Lelystad is er wekenlang non-stop gewerkt aan het design en functionaliteit van de nieuwe site, die nu weer helemaal voldoet aan de eisen van deze tijd. Bezoekers kunnen rekenen op een supersnelle, mobielvriendelijke website met diverse mogelijkheden om onze content te delen via sociale media en WhatsApp.

Michael Sluijmer, Sluijmer Multimedia: "LetsGoDigital is bij ons gekomen met de vraag om een nieuwsplatform te ontwikkelen volgens de laatste standaarden en rekening houdend met snelheid, stabiliteit en connectiviteit. Hierbij hebben we gekozen om zoveel mogelijk rust te bewaren in het nieuwsoverzicht en de artikelen, waardoor de kern van de website - de content - in het oog springt. Met mogelijkheden voor uitgebreide reviews en prachtige artikelen geloven wij dat LetsGoDigital over een krachtige nieuwe tool bezit om haar content te kunnen delen."

Ook op het gebied van netwerkbeheer zijn er flinke stappen voorwaarts gezet, LetsGoDigital draait nu op het premium Highlander platform van True. Deze krachtige schaalbare virtuele oplossing biedt ons de beste mogelijkheden om in de toekomst zonder problemen door te groeien.

True heeft vanaf 2001 onze servers in beheer gehad, voor het eerst zullen wij nu kennis maken met het nieuwe virtuele platform van True. Het platform biedt naast stabiliteit en schaalbaarheid rust binnen ons team. We hoeven ons nu niet meer druk te maken om de laatste serversoftware en kunnen ons zodoende beter toeleggen op ons eigen vakgebied.

Sjoerd de Witte, True: "LetsGoDigital is al sinds de begindagen van True een zeer gewaardeerde klant. Met het Highlander-platform is LetsGoDigital uiterst flexibel en klaar om te groeien. We kijken dan ook vol goede moed naar de toekomst en wensen het vernieuwde LetsGoDigital vele nieuwe miljoenen webbezoekers toe. Ons Highlander platform en onze engineers staan klaar om snel bij te schakelen als er sprake is van piekverkeer.

Over LetsGoDigital

Printscreen website

NOTE VOOR DE REDACTIE

LetsGoDigital Contactpersoon
Mark Peters
wireless@letsgodigital.org
Eerder van LetsGoDigital
24 sep 2019 Samsung overweegt een dubbelzijdige smartphone uit te brengen

5 sep 2019 LetsGoDigital dringt Top 5 binnen van ‘Beste technologie websites in Nederland’

1 jan 2018 Spelcomputer museum kiest voor LetsGoDigital

Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl