www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
Datum: (4 jaar en 148 dagen geleden)

Paul van Dun treedt aan als CFO bij de INTO Group

Breda, 13 september 2017 – INTO Group, de onafhankelijk opererende aanbieder op het gebied van schaalbare Telecom en IT cloud dienstverlening, maakt bekend dat Paul van Dun per september is aangetreden als Chief Financial Officer (CFO). Met de komst van Paul geeft INTO Group verder richting aan haar groeiambitie en transformatie naar totaalaanbieder van schaalbare geïntegreerde cloud diensten. INTO Group levert deze cloud diensten aan zowel zakelijke eindklanten, via de nationaal opererende INTO-organisatie, als aan ICT-dienstverleners, via het internationaal georiënteerde Keenondots.

Edwin Hageman, CEO INTO Group: “Ik heb Paul leren kennen als een gebalanceerde business georiënteerde professional met een goede rationale benadering. Met zijn achtergrond als CFO bij CX Company (internationale leverancier van chatbots), KPN, Yes Telecom en als Vice President Control & Finance bij Ziggo is Paul een ervaren CFO met voor INTO Group zeer relevante ervaring in zowel de Telecom als IT-industrie. Ik kijk ernaar uit om Paul in het directieteam te betrekken en samen met hem de transformatie en accelaratie van INTO en Keenondots naar een volledige Cloud Service Enabler, voor zowel zakelijke eindklanten als ICT-serviceproviders, verder vorm te geven.”

Paul van Dun, CFO INTO Group: “Elk bedrijf zit in een digitale transformatie en zal op zeker moment de overstap maken naar veilige cloud technologie waardoor continue innovatie op de werkplek mogelijk wordt gemaakt; een geweldige groeimarkt voor cloud dienstverleners. Ik ben onder de indruk van hetgeen INTO en Keenondots nu al betekenen voor respectievelijk Ondernemend Nederland en voor ICT dienstverleners op internationaal niveau. Met mijn ervaring in de IT- en Telecomindustrie, gecombineerd met mijn passie voor verandering, draag ik graag bij aan een gecontroleerde transformatie van INTO en acceleratie van Keenondots”.

Paul van Dun neemt het roer over van Frank van Rossum die meer dan 10 jaar de CFO-functie bij INTO heeft bekleed. Frank heeft een cruciale rol gespeeld in de groei en ontwikkeling van INTO en zal dan ook betrokken blijven bij INTO. Frank gaat zijn ervaring benutten om INTO op tactisch en strategisch niveau te ondersteunen.

Voor meer informatie: www.into.nu

Einde persbericht

Voor de pers:

Over INTO Group
INTO Group heeft als missie om als Cloud Service Enabler bedrijven te ondersteunen in het succesvol transformeren naar digitale businessmodellen. INTO Group is de overkoepelende organisatie van INTO en Keenondots. INTO is de grootste leverancier voor Ondernemend Nederland van telecom en cloud based werkomgevingen. INTO biedt alle bouwblokken voor een digitale werkomgeving: van telecom tot infrastructuur en van digitale werkplekken tot devices. Keenondots is de onafhankelijke internationale leverancier van schaalbare cloud dienstverlening voor IT- en Telecombedrijven. Keenondots automatiseert het uitlever- en facturatieproces van cloud diensten bij IT- en Telecomproviders met haar platform-as-a-service dienstverlening zodat zij hun eindklanten op efficiënte wijze kunnen bedienen met hun cloud portfolio.

Meer informatie: www.into.nu

Contactpersoon voor pers en media:

Clarinda Dobbelaar
Chief Marketing Officer
+31 (0)88-7777005
marketing@into.nu

Meer informatie zoals hoge resolutie foto’s: http://into.nu/perscenter-into
Laatste van INTO
INTO behaalt Microsoft Gold Certified Partner status

INTO maakt vandaag top 10 frustraties bekend die je met een digitale werkomgeving kunt voorkomen

VODAFONEZIGGO REIKT 'SPECIAL RECOGNITION AWARD' UIT AAN INTO VOOR SIGNIFICANTE GROEI IN CLOUD PRODUCTIVITEITS OPLOSSINGEN
Verstreken tijd: 4 jaar en 148 dagen
INTO contact

Logo INTO

088 - 7777 000
  servicedesk@into.nu
  into.nu
INTO sociaal

INTO tweets

Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis