www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nl
Datum: (3 jaar en 64 dagen geleden)
PR: AxiCom

Mobiel beleggen is de trend - adviezen voor consumenten

Amsterdam, 12 september 2017 – De explosieve groei in het aantal van mobiele toestellen heeft voor ingrijpende veranderingen gezorgd van het gebruikersgedrag. Dat geldt ook voor de manier waarop beleggers hun portefeuille beheren. Zo zijn mobiele toestellen uitgegroeid tot een zeer geliefd instrument voor de handel in contracts for difference (CFD’s). Plus500, het wereldwijde platform voor de handel in CFD’s, behaalde volgens interne gegevens in de eerste helft van 2017 maar liefst 74% van zijn totale omzet uit financiële handelstransacties die vanaf mobiele apparaten werden uitgevoerd. Hieruit blijkt hoezeer de financiële wereld meelift op de trend van mobiele platforms.

De handel via mobiele apparaten vertoont de afgelopen jaren een onafgebroken stijgende lijn. In 2013 vertegenwoordigden mobiele transacties de helft van alle transacties (50%). Plus500 is niet alleen een van de leiders in de markt voor CFD-handel, maar is ook koploper in tevredenheid van klanten die via mobiele apparaten beleggen.

“Deze data weerspiegelen de wereldwijde trend om mobiele apparaten te gebruiken voor alle mogelijke vormen van zakendoen. Mobiele apparatuur biedt gebruikers aanzienlijke voordelen, omdat ze vanaf elke locatie op elk tijdstip kunnen handelen”, zegt Asaf Elimelech, de CEO van Plus500. “Gebruikers kunnen nu overal profiteren van de flexibiliteit en directheid van mobiel beleggen. Tegelijkertijd moeten zij zich ervan bewust zijn dat de risico’s van handelen blijven gelden wanneer zij transacties vanaf mobiele apparaten uitvoeren.”

Een paar adviezen voor mobiel beleggen
  • Alle beleggers kunnen profiteren van de handel op mobiele apparaten. Zij kunnen onderweg handelen, te allen tijde grip houden op hun beleggingsportefeuille en direct ingrijpen wanneer dat nodig is. Mobiele apparatuur vormt daarnaast een perfect instrument om op de hoogte te blijven van relevant nieuws en de laatste marktontwikkelingen.

• Hoewel het van cruciaal belang is om een handelsstrategie te bepalen en zich daaraan te houden, is dit nog belangrijker wanneer men handelt vanaf mobiele apparaten. Mobiel beleggen maakt het namelijk nog makkelijker, en daarmee aanlokkelijker, om posities in te nemen of te verkopen.

• Wanneer men handelt vanaf een mobiel apparaat, zou men een beperkt gedeelte van het beleggingsbudget voor elke positie moeten aanwenden om de risico’s zoveel mogelijk te spreiden.

• Handelen in CFD’s vraagt om oefening. Het gebruik van een demo-account is een goede manier om waardevolle inzichten op te doen in het marktgedrag zonder echt geld op het spel te zetten. Plus500 biedt een demo-account met onbeperkte functionaliteit aan die men ook op mobiele apparaten kan gebruiken.

• Handelswaarden kunnen snel fluctueren. Soms zijn de fluctuaties te snel, ook al kunnen beleggers bij gebruik ban een mobiel apparaat meestal op tijd reageren. Daarom valt het aan te raden om gebruik te maken van instrumenten voor risicobeheer zoals limieten, “stop loss-orders”, “gegarandeerde stops” of koerswaarschuwingen. Deze maken het mogelijk om een optimaal rendement te behalen en de risico’s te reduceren. Het instellen van stops is van cruciaal belang om de blootstelling aan risico’s te beperken in het geval van grote marktbewegingen. Goede beleggers analyseren bovendien de fouten die zij tijdens eerdere handelstransacties hebben gemaakt om herhaling te voorkomen.

Over Plus500
Plus500 is de aanbieder van een online platform waarmee particuliere beleggers op internationaal niveau kunnen handelen in contracts for difference (CFD’s). Dit is mogelijk voor meer dan 2.100 onderliggende financiële instrumenten, waaronder aandelen, indexen, grondstoffen, opties, ETF’s en buitenlandse valuta’s, en in ruim 50 landen. Het online handelsplatform kan worden gebruikt vanaf een groot aantal verschillende apparaten, waaronder PCs en mobiele apparaten met iOS of Android. Gebruikers kunnen kiezen uit 32 verschillende talen en diverse valuta’s.

Plus500 is in het bezit van licenties voor de financiële handel in gereguleerde markten zoals het Verenigd Koninkrijk, Australië, Cyprus, Israël, Nieuw-Zeeland en Zuid-Afrika. De zorg voor klanten staat centraal bij alles wat het bedrijf doet: zij kunnen niet meer geld verliezen dan zij inleggen, en er wordt geen commissie in rekening gebracht voor handelstransacties. Plus500 biedt zijn klanten daarnaast toegang tot geavanceerde tools voor risicobeheer die hen grip bieden op hun handelsposities. Verder kunnen zij een demo-account met onbeperkte functionaliteit gebruiken om ervaring met het handelsplatform op te doen.

Juridische disclaimer: Plus500 biedt geen prognoses en doet geen voorspellingen ten aanzien van huidige of toekomstige ontwikkelingen op de financiële markten.
Laatste van Plus500
Plus500 benoemt David Zruia als nieuwe CEO en meldt een recordaantal Actieve Klanten

Plus500 gaat partnerschap aan met BSC Young Boys, kampioen van de Zwitserse Super League

Plus500 voegt nieuwe Oil Futures Contracts toe aan zijn CFD-aanbod
Wereldleider in beveiliging van mobiele apparaten en apps, Zimperium, sluit distributie-overeenkomst met Distology

THE BRISTOL GROUP en Guardian360 sluiten partnership voor de levering van continue veiligheidsscans in Duitsland

Frontline Solutions her-certificeert zich voor ISO27001

IFS uitgeroepen tot Leider in Gartner’s 2020 Magic Quadrant for Field Service Management

Slechts 5 procent vindt innovatie in de dienstverlening het belangrijkst bij keuze financiële dienstverlener

Zyxel introduceert tri-mode beheer met nieuwe hybride switch

Heijmans gaat langdurige IT-samenwerking aan met Conclusion

BOYS WITH BRAINS NU IN 17 LANDEN IN EUROPA ACTIEF

Broad Horizon neemt Data Management Professionals over

Razer DeathAdder V2 nu beschikbaar in mini-variant

Tilburgse onderwijsinstellingen slaan handen ineen voor ICT

Oracle Autonomous Database nu beschikbaar in datacenters van klanten

Oracle kondigt 'Oracle Dedicated Region Cloud@Customer' aan
Thunderbolt 4: universele kabelconnectiviteit voor iedereen

Partnership Solipsis Managed Services en Printix maakt locatieonafhankelijk printer-management mogelijk vanuit de cloud

Werknemers bereid tot langere trips als zakenreizen daarmee duurzamer worden

Spotify lanceert ‘Soundtrack Your Workout’

Behoefte aan Tech-oplossingen ter voorkoming van COVID-19 groeit in vastgoedsector

Western Digital vergroot capaciteit enterprise HDD’s naar 18TB

Nederland dreigt toppositie binnen Europese startup ecosystemen te verliezen

ZIVVER lanceert veilig en betaalbaar videobellen

ICT GROUP CONVENES EXTRAORDINARY MEETING OF SHAREHOLDERS
Verstreken tijd: 3 jaar en 64 dagen
Plus500 contact

Logo Plus500

Plus500 sociaal

Plus500 tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo IFS
Logo CRM Partners
Logo Zyxel