www.LVTPR.comContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: AxiCom

Mobiel beleggen is de trend - adviezen voor consumenten

Amsterdam, 12 september 2017 – De explosieve groei in het aantal van mobiele toestellen heeft voor ingrijpende veranderingen gezorgd van het gebruikersgedrag. Dat geldt ook voor de manier waarop beleggers hun portefeuille beheren. Zo zijn mobiele toestellen uitgegroeid tot een zeer geliefd instrument voor de handel in contracts for difference (CFD’s). Plus500, het wereldwijde platform voor de handel in CFD’s, behaalde volgens interne gegevens in de eerste helft van 2017 maar liefst 74% van zijn totale omzet uit financiële handelstransacties die vanaf mobiele apparaten werden uitgevoerd. Hieruit blijkt hoezeer de financiële wereld meelift op de trend van mobiele platforms.

De handel via mobiele apparaten vertoont de afgelopen jaren een onafgebroken stijgende lijn. In 2013 vertegenwoordigden mobiele transacties de helft van alle transacties (50%). Plus500 is niet alleen een van de leiders in de markt voor CFD-handel, maar is ook koploper in tevredenheid van klanten die via mobiele apparaten beleggen.

“Deze data weerspiegelen de wereldwijde trend om mobiele apparaten te gebruiken voor alle mogelijke vormen van zakendoen. Mobiele apparatuur biedt gebruikers aanzienlijke voordelen, omdat ze vanaf elke locatie op elk tijdstip kunnen handelen”, zegt Asaf Elimelech, de CEO van Plus500. “Gebruikers kunnen nu overal profiteren van de flexibiliteit en directheid van mobiel beleggen. Tegelijkertijd moeten zij zich ervan bewust zijn dat de risico’s van handelen blijven gelden wanneer zij transacties vanaf mobiele apparaten uitvoeren.”

Een paar adviezen voor mobiel beleggen
  • Alle beleggers kunnen profiteren van de handel op mobiele apparaten. Zij kunnen onderweg handelen, te allen tijde grip houden op hun beleggingsportefeuille en direct ingrijpen wanneer dat nodig is. Mobiele apparatuur vormt daarnaast een perfect instrument om op de hoogte te blijven van relevant nieuws en de laatste marktontwikkelingen.

• Hoewel het van cruciaal belang is om een handelsstrategie te bepalen en zich daaraan te houden, is dit nog belangrijker wanneer men handelt vanaf mobiele apparaten. Mobiel beleggen maakt het namelijk nog makkelijker, en daarmee aanlokkelijker, om posities in te nemen of te verkopen.

• Wanneer men handelt vanaf een mobiel apparaat, zou men een beperkt gedeelte van het beleggingsbudget voor elke positie moeten aanwenden om de risico’s zoveel mogelijk te spreiden.

• Handelen in CFD’s vraagt om oefening. Het gebruik van een demo-account is een goede manier om waardevolle inzichten op te doen in het marktgedrag zonder echt geld op het spel te zetten. Plus500 biedt een demo-account met onbeperkte functionaliteit aan die men ook op mobiele apparaten kan gebruiken.

• Handelswaarden kunnen snel fluctueren. Soms zijn de fluctuaties te snel, ook al kunnen beleggers bij gebruik ban een mobiel apparaat meestal op tijd reageren. Daarom valt het aan te raden om gebruik te maken van instrumenten voor risicobeheer zoals limieten, “stop loss-orders”, “gegarandeerde stops” of koerswaarschuwingen. Deze maken het mogelijk om een optimaal rendement te behalen en de risico’s te reduceren. Het instellen van stops is van cruciaal belang om de blootstelling aan risico’s te beperken in het geval van grote marktbewegingen. Goede beleggers analyseren bovendien de fouten die zij tijdens eerdere handelstransacties hebben gemaakt om herhaling te voorkomen.

Over Plus500
Plus500 is de aanbieder van een online platform waarmee particuliere beleggers op internationaal niveau kunnen handelen in contracts for difference (CFD’s). Dit is mogelijk voor meer dan 2.100 onderliggende financiële instrumenten, waaronder aandelen, indexen, grondstoffen, opties, ETF’s en buitenlandse valuta’s, en in ruim 50 landen. Het online handelsplatform kan worden gebruikt vanaf een groot aantal verschillende apparaten, waaronder PCs en mobiele apparaten met iOS of Android. Gebruikers kunnen kiezen uit 32 verschillende talen en diverse valuta’s.

Plus500 is in het bezit van licenties voor de financiële handel in gereguleerde markten zoals het Verenigd Koninkrijk, Australië, Cyprus, Israël, Nieuw-Zeeland en Zuid-Afrika. De zorg voor klanten staat centraal bij alles wat het bedrijf doet: zij kunnen niet meer geld verliezen dan zij inleggen, en er wordt geen commissie in rekening gebracht voor handelstransacties. Plus500 biedt zijn klanten daarnaast toegang tot geavanceerde tools voor risicobeheer die hen grip bieden op hun handelsposities. Verder kunnen zij een demo-account met onbeperkte functionaliteit gebruiken om ervaring met het handelsplatform op te doen.

Juridische disclaimer: Plus500 biedt geen prognoses en doet geen voorspellingen ten aanzien van huidige of toekomstige ontwikkelingen op de financiële markten.
Eerder van Plus500
11 dec 2018 Plus500’s recept voor succes is klantenservice

14 feb 2018 Plus500 behaalt recordresultaten in het boekjaar eindigend op 31 december 2017

17 nov 2017 Atlético Madrid en Plus500 prolongeren succesvolle partnerschap
Persberichten van donderdag 21 november 2019
Insight wint Best Software License Partner of the Year tijdens Channel Awards 2019

Samenwerking Relined Fiber Network en Van de Beek Kabels en Leidingen

SymfonyCon Amsterdam: Smile en SensioLabs versterken hun alliantie voor ontwikkeling Symfonie

MarkLogic en Ordina winnen Channel Award

PSV grote winnaar Website van het Jaar 2019

Extreme Networks erkend als Gartner Peer Insights Customers’ Choice for Data Center Networking 2019

Veeam: In 2020 is cloud de ‘new normal’ en neemt het belang van security verder toe

LogRhythm breidt marketingteam uit met Chief Marketing Officer en Vice President of Product

Klanten van Gerhard Schubert GmbH printen specifieke onderdelen voor verpakkingsmachines met behulp van Ultimaker

Newion versterkt het team met John Sjölander

Curvature zet met partnerprogramma Third Party Maintenance breder in de markt

DPA-whitepaper helpt functionaris gegevensbescherming in professionaliseringsslag

Nederlandse consument loopt voorop met kennis van blockchain

Orange versterkt positie internationale positie in retail met ThousandEyes partnership

Fortinet en Siemens bundelen krachten om OT-netwerken optimaal te beveiligen

Nieuwe Kaspersky Sandbox automatiseert bescherming tegen geavanceerde bedreigingen

BlackBerry zorgt voor balans tussen vraag naar productiviteit en veiligheid met vernieuwde UEM Software Suite
NTT Ltd. opent zijn eerste Client Innovation Center (CIC) in Europa

OutSystems lanceert AI-assistent voor applicatieontwikkeling

NetApp en Google Cloud zetten volgende stap in strategisch partnership om innovatie in de Cloud te stimuleren

Qualys tilt vulnerability management, detectie en respons naar een hoger niveau met haar VMDR oplossing

Lenovo en Schneider Electric kondigen strategische samenwerking aan op het gebied van slimme duurzame productie

Multifunctionele Toughbooks zijn ideaal gereedschap voor de zeevaart

Hoe kun je data gebruiken om te groeien in e-commerce?

Advanced Persistent Threats in 2020: abuse of personal information and more sophisticated attacks are coming

Experts delen unieke kennis in Amsterdam

Verzekeringsarchitect ADD vereenvoudigt bescherming van fysieke en virtuele machines met SentinelOne

TIE Kinetix completes transition to FLOW with substantially increased order intake
Plus500 contact

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

ContentbureauContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl