www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
INFLUX PRHerken zakelijke websitebezoekers#

2512 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (4 jaar en 37 dagen geleden)

TomTom presenteert TomTom BRIDGE Hub

Nieuwe oplossing voor connected mobility

Amsterdam, 12 september 2017 – Tijdens de Internationale Moter Show (IAA) in Frankfurt, presenteert TomTom (TOM2) de laatste technologieën voor het TomTom BRIDGE Hub-platform en partners die met het platform werken. Voortbordurend op de TomTom BRIDGE Terminal, biedt de TomTom BRIDGE Hub een oplossing voor weergave op diverse schermen. Klanten en partners uit verschillende sectoren – zoals transport, hulpverlening en logistiek – kunnen verbinden met de hub doormiddel van reguliere smartphones en tablets (BYOD), professionele apparaten en zelfs HDMI-displays. Op deze manier kunnen betere ‘connected mobility’-oplossingen gemaakt worden.

De TomTom BRIDGE Hub heeft veel features, zoals de nieuwste TomTom-navigatie, real-time Maps* en real-time TomTom Traffic. Ook kunnen applicaties communiceren met het navigatiesysteem dankzij de Software Development Kits. Hierdoor kunnen organisaties op maat gemaakte oplossingen maken die aansluiten op hun zakelijke behoeften.

De ingebouwde 4G/ LTE-verbinding en CAN Bus-interface kunnen niet alleen verbinding maken met de bestuurder en de backoffice, maar ook met het voertuig zelf. Dit helpt om nog meer efficiëntie en Total Cost of Ownership (TCO) te waarborgen. Daarnaast biedt het een oplossing voor ontwikkelaars om innovatieve mobiliteitsapplicaties te bouwen op een krachtig platform. De TomTom BRIDGE Hub verschijnt in drie verschillende modellen.

TomTom kondigt vandaag ook een additionele oplossing aan waarmee de TomTom BRIDGE Hub aangesloten kan worden op compatibele ingebouwde displays. Met behulp van Mirrorlink-technologie is er een aantrekkelijke aftermarket-optie voor bedrijven en OEM’s. Hierdoor is een naadloze samenwerking tussen bedrijven en professionele navigatie dichterbij dan ooit.

“De TomTom Bridge Hub biedt een zeer innovatieve oplossing. Het springt in op de belangrijkste behoeften van onze klanten, waardoor ze hun activiteiten kunnen optimaliseren”, zegt Sebastien Ruffino, Business Unit Manager TomTom BRIDGE. “De TomTom BRIDGE Hub wordt steeds populairder in verschillende markten. Dit product wordt al geselecteerd door MKB’s en grote OEM’s voor de volgende implementatiefase.”

Tijdens de IAA demonstreert Zebra Technologies, marktleider in robuuste mobiele computers en barcodescanners, een oplossing met de TomTom BRIDGE Hub. Hiermee bieden ze hun klanten connected navigatie en specifieke bedrijfsapplicaties, waardoor ze relevante voertuiginformatie kunnen doorgeven.

“Onze missie bij Zebra Technologies is het vergroten van de zichtbaarheid en productiviteit door middel van onze innovatieve producten en enterprise asset intelligence-oplossingen. Dankzij onze partner TomTom kunnen wij niet alleen de nieuwste TomTom-navigatie naar Zebra-apparaten sturen, maar ook mobiliteitsoplossingen naar een heel nieuw niveau tillen. Dit is in lijn met de verwachtingen in de markt. We zijn verheugd om samen te werken met een bedrijf als TomTom”, aldus Jason Harvey, Vice President Sales Northern Europe bij Zebra Technologies.

Tijdens de IAA worden demo’s gegeven met de nieuwe TomTom BRIDGE Hub bij de TomTom-stand in Hall 8, stand D26.

*Real-time Maps:
Kaarten dekking: vooraf geïnstalleerd met een kaart van Europa (45 landen): AD, AT, BE, BG, CH, CY, CZ, DE, DK, EE, ES, FI, FR, GB, GI, GR, HR, HU, IE, IT, LI, LT, LU, LV, MC, MT, NL, NO, PL, PT, RO, RU, SE, SI, SK, SM, TR, UA, VA & de hoofdwegen van AL, BA, BY, MD, ME, MK, RS.

De TomTom BRIDGE Hub kan nu al gereserveerd worden, en is naar verwachting beschikbaar in het vierde kwartaal van 2017 in Europa, Noord-Amerika, APAC en Zuid-Afrika. De prijzen zijn vanaf 349 euro exclusief btw. De TomTom BRIDGE Hub is beschikbaar in drie modellen. Deze opties bieden klanten en partners de flexibiliteit om aangepaste oplossingen te creëren voor meer efficiëntie en innovatie. De TomTom BRIDGE Hub non-connected (Android™ 6.0, TomTom navigatie, kaarten en verkeer, 1,5 GB RAM, 16 GB) TomTom BRIDGE Hub connected (Android™ 6.0, TomTom navigatie, kaarten en verkeer, 1,5 GB RAM, 16 GB, 4G/ LTE CAT-1 module, LTE Int. antenne + Ext. Antenne-aansluiting) TomTom BRIDGE Hub connected plus (Android™ 6.0, TomTom navigatie, kaarten en verkeer, 1,5 GB RAM, 32 GB, 4G/ LTE CAT-1 module, LTE Int. antenne + Ext. Antenne con., CAN-interface, HDMI, video-ingang).

Android is een trademark van Google Inc.

Over TomTom
TomTom (TOM2) maakt beweging mogelijk. Elke dag zijn miljoenen mensen over de hele wereld afhankelijk van TomTom om slimmer beslissingen te nemen. Bij TomTom is het onze missie om technologie zo eenvoudig mogelijk te houden, zodat iedereen hun doel kan bereiken. Wij hebben intuïtieve navigatieapparatuur gecreëerd, inclusief kaartinformatie, online kaartservices, real-time verkeersinformatie en navigatiesoftware. We maken navigatie-apps, sporthorloges en actiecamera’s die zorgen voor gebruikersgemak voor de consument. Onze belangrijkste zakelijke producten zijn op maat gemaakte inbouwnavigatiesystemen en een fleet-managementsysteem. Dit wordt aangeboden aan wagenparkbeheerders als een online service met geïntegreerde ingebouwde mobiele apparaten. We hebben vier klantgerichte businessunits: Consumer, Telematics, Automotive en Licensing.

We zijn opgericht in 1991 en hebben ons hoofdkantoor in Amsterdam. Wereldwijd hebben we ruim 4.700 werknemers. Voor meer informatie, kijk op www.tomtom.com

Voor meer persinformatie of fotomateriaal kunt u contact opnemen met LEWIS:
Telefoon: 040 235 46 00
tomtombenelux@teamlewis.com

Laatste van TomTom
TomTom lanceert nieuw navigatiesysteem voor motorrijders: TomTom RIDER 550

TomTom presenteert TomTom BRIDGE Hub

Nieuwe competitie: wie is Europa’s veiligste zakelijk bestuurder?
Verstreken tijd: 4 jaar en 37 dagen
TomTom contact

Logo TomTom

www.tomtom.nl
TomTom sociaal

TomTom tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo True (Broad Horizon)
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo Powerful Business Women’s Club
Logo Cloud Technology Solutions NL
Logo Boomi