www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
Datum: (4 jaar en 123 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Nederlandse bedrijven versnellen innovatie en transformatie dankzij de container-gebaseerde oplossingen van Red Hat

Amsterdam, 12 september 2017 – Steeds meer Nederlandse organisaties zetten de container-gebaseerde cloud-native oplossingen van Red Hat in om nieuwe waarde te leveren aan het bedrijf en gebruikers. Bedrijven in verschillende branches, van telecommunicatiebedrijven tot financiële dienstverleners, gebruiken het Red Hat OpenShift Container Platform zodat ontwikkelaars sneller applicaties kunnen ontwikkelen, hosten en schalen in hybride en multi-cloudomgevingen.

Volgens een onderzoek van IDC[1] uit 2016 dat door Red Hat werd gesponsord, kunnen klanten met het Red Hat OpenShift Container Platform sneller reageren op eisen uit de markt door bedrijfskritische microservices-gebaseerde applicaties te leveren met DevOps-processen. Volgens het onderzoek kunnen de volgende voordelen gerealiseerd worden: 66 procent snellere oplevertijden voor applicaties, 1,29 miljoen dollar voordeel per 100 applicatieontwikkelaars per jaar en een gemiddelde vijfjarige ROI van 531 procent.

Red Hat OpenShift Container Platform is de eerste en enige container-centrische, hybride cloudoplossing gebouwd uit Linux-containers, Kubernetes, Project Atomic en OpenShift Origin upstream-projecten. Het is gebaseerd op Red Hat Enterprise Linux en biedt een veilig, stabiel platform voor container-gebaseerde implementaties zonder afbreuk te doen aan de bestaande IT-investeringen. Hierdoor kunnen missiekritieke, traditionele applicaties bestaan naast nieuwe, cloud-native en container-gebaseerde applicaties.

Een aantal Red Hat-klanten, waaronder het Universitair Ziekenhuis Leuven, presenteert tijdens het Red Hat Forum in Breda op 10 oktober. Voor de agenda, zie:https://www.redhat.com/en/about/events/red-hat-forum-benelux-2017.

Quotes
Werner Knoblich, senior vice president and general manager, EMEA, Red Hat
“Organisaties in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA) erkennen de kracht van open source om innovatie te stimuleren. Dit is cruciaal voor succes in de huidige markt. Diverse organisaties profiteren van Red Hat’s container-gebaseerde en cloud-native oplossingen, waaronder het Red Hat OpenShift Container Platform, om het ontwikkelen van applicaties te versnellen, flexibiliteit in hybride en multi-cloud omgevingen te bereiken en agile ontwikkelmethoden te omarmen, zoals DevOps. Hierdoor kunnen ze zich sneller ontwikkelen, rapper bedrijfswaarde realiseren en effectiever tegemoetkomen aan de behoeften van de klant.”

Extra informatie
Volg Red Hat
Over Red Hat
Red Hat staat wereldwijd aan de top als leverancier van opensourceoplossingen. Met een communitygedreven benadering biedt Red Hat een betrouwbare en high-performance cloud, Linux, middleware, storage en virtualisatietechnologieën. Daarnaast biedt Red Hat ondersteuning, training en consultancy. Als de verbindende factor in een wereldwijd netwerk van enterprises, partners en open source communities helpt Red Hat essentiële en innovatieve technologieën te creëren die groei faciliteren en klanten voorbereiden voor de toekomst. Kijk voor meer informatie op:http://www.redhat.com.
Laatste van Red Hat
Red Hat wil het eerste gecertificeerde Linux-platform voor wegvoertuigen leveren

Red Hat reduceert kosten en complexiteit van hybride cloudbeheer met uitbreiding Red Hat Insights

Red Hat stimuleert edge computing met de nieuwste versie van Red Hat Enterprise Linux
Verstreken tijd: 4 jaar en 123 dagen

Logo Lubbers De Jong
Red Hat contact

Logo Red Hat

www.redhat.com
Red Hat sociaal

Red Hat tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Cellnex