Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (4 jaar en 10 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Nederlandse bedrijven versnellen innovatie en transformatie dankzij de container-gebaseerde oplossingen van Red Hat

Amsterdam, 12 september 2017 – Steeds meer Nederlandse organisaties zetten de container-gebaseerde cloud-native oplossingen van Red Hat in om nieuwe waarde te leveren aan het bedrijf en gebruikers. Bedrijven in verschillende branches, van telecommunicatiebedrijven tot financiële dienstverleners, gebruiken het Red Hat OpenShift Container Platform zodat ontwikkelaars sneller applicaties kunnen ontwikkelen, hosten en schalen in hybride en multi-cloudomgevingen.

Volgens een onderzoek van IDC[1] uit 2016 dat door Red Hat werd gesponsord, kunnen klanten met het Red Hat OpenShift Container Platform sneller reageren op eisen uit de markt door bedrijfskritische microservices-gebaseerde applicaties te leveren met DevOps-processen. Volgens het onderzoek kunnen de volgende voordelen gerealiseerd worden: 66 procent snellere oplevertijden voor applicaties, 1,29 miljoen dollar voordeel per 100 applicatieontwikkelaars per jaar en een gemiddelde vijfjarige ROI van 531 procent.

Red Hat OpenShift Container Platform is de eerste en enige container-centrische, hybride cloudoplossing gebouwd uit Linux-containers, Kubernetes, Project Atomic en OpenShift Origin upstream-projecten. Het is gebaseerd op Red Hat Enterprise Linux en biedt een veilig, stabiel platform voor container-gebaseerde implementaties zonder afbreuk te doen aan de bestaande IT-investeringen. Hierdoor kunnen missiekritieke, traditionele applicaties bestaan naast nieuwe, cloud-native en container-gebaseerde applicaties.

Een aantal Red Hat-klanten, waaronder het Universitair Ziekenhuis Leuven, presenteert tijdens het Red Hat Forum in Breda op 10 oktober. Voor de agenda, zie:https://www.redhat.com/en/about/events/red-hat-forum-benelux-2017.

Quotes
Werner Knoblich, senior vice president and general manager, EMEA, Red Hat
“Organisaties in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA) erkennen de kracht van open source om innovatie te stimuleren. Dit is cruciaal voor succes in de huidige markt. Diverse organisaties profiteren van Red Hat’s container-gebaseerde en cloud-native oplossingen, waaronder het Red Hat OpenShift Container Platform, om het ontwikkelen van applicaties te versnellen, flexibiliteit in hybride en multi-cloud omgevingen te bereiken en agile ontwikkelmethoden te omarmen, zoals DevOps. Hierdoor kunnen ze zich sneller ontwikkelen, rapper bedrijfswaarde realiseren en effectiever tegemoetkomen aan de behoeften van de klant.”

Extra informatie
Volg Red Hat
Over Red Hat
Red Hat staat wereldwijd aan de top als leverancier van opensourceoplossingen. Met een communitygedreven benadering biedt Red Hat een betrouwbare en high-performance cloud, Linux, middleware, storage en virtualisatietechnologieën. Daarnaast biedt Red Hat ondersteuning, training en consultancy. Als de verbindende factor in een wereldwijd netwerk van enterprises, partners en open source communities helpt Red Hat essentiële en innovatieve technologieën te creëren die groei faciliteren en klanten voorbereiden voor de toekomst. Kijk voor meer informatie op:http://www.redhat.com.
Laatste van Red Hat
Red Hat sluit zich aan bij OS-Climate

Onderzoek Red Hat: Ruim twee derde developers zet containers actief in

Red Hat versterkt automatisering van hybride cloudomgevingen met nieuwste versie van Red Hat Advanced Cluster Management voor Kubernetes
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Demissionair kabinet doet mooie beloften, maar juiste randvoorwaarden ontbreken

Europa’s grootste Apple Premium Reseller Amac boekt recordjaar

Snakeware nieuwe hoofdsponsor Berneiepenloftspul

Rockwell Automation en Ansys gaan samenwerken om industriële processen te optimaliseren

‘s Werelds eerste Wi-Fi 6 USB-adapter nu ook in Europa verkrijgbaar

Qualys introduceert zero-touch patching voor proactief herstel van kwetsbaarheden

Fortinet en Linksys lanceren gezamenlijk ontwikkelde oplossing voor veilig thuiswerken en hybride werken

Digitale dienstverlener Incentro is verkozen tot één van de Best Medium Workplaces van Europa 2021

Daily Logistics Group (DLG) selecteert Oracle Fusion Cloud Applications om services op te schalen en bedrijfsgroei te ondersteunen
Online een huis zoeken en kopen: van 6 weken naar een paar minuten

Rapportageportaal BInqcs en meer inzicht in uw bedrijf
Verstreken tijd: 4 jaar en 10 dagen

Logo E-mergo
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Schneider Electric
Logo PA Consulting