www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
Datum: (3 jaar en 65 dagen geleden)

Uniconta Nederland verzorgt succesvol partner event voor nieuw op te zetten partner kanaal

Erik Damgaard presenteert zijn nieuwe disruptieve ERP oplossing Uniconta

Veenendaal, 7 september 2017 - Tijdens het Partner Opportunity event op 5 september is aan potentiële partners gepresenteerd wat de unieke kenmerken en eigenschappen van het Uniconta platform zijn en is het partnerprogramma toegelicht. Het event kende een opkomst van meer dan 100 potentiële partners die interesse toonden in het nieuwe 100% online ERP Platform.

Het Uniconta partnerprogramma biedt organisaties onder andere de mogelijkheid om gratis deel te nemen aan het groeiende internationale partner netwerk en om via de Uniconta Marketplace add-ons, templates of plug-ins te leveren aan eindgebruikers. Hierdoor worden partners in staat gesteld om hun eigen toegevoegde waarde te leveren.

Claus-Klein Ipsen, CFO van Uniconta en verantwoordelijk voor de uitrol van Uniconta naar andere landen, geeft aan: ”De hoge opkomst van potentiële partners onderstreept dat vanuit de markt behoefte is aan een platform als Uniconta bij bestaande software leveranciers. Onze ervaring bij de uitrol naar andere landen leert, dat het aantal partners en add-ons exponentieel groeit".

”De synergie die op de launch gecreëerd is, is geweldig te noemen. Zo zijn er Deense add-on partners  als een traede.com die Nederlandse partners in een keer weten te enablen in een bepaalde marktsegment, en er zijn Nederlandse add-on partners die het Uniconta eco-systeem willen gebruiken als springplank naar het buitenland” zegt Stefan van den Brink, Algemeen Directeur bij Uniconta Nederland.

Vanuit het distributeurschap ondersteunt Uniconta Nederland partners met Sales & Marketing support, functioneel support, trainingen en worden partner events georganiseerd. Partners kunnen hierdoor snel aan de slag om richting de eindgebruikers hun oplossingen te implementeren. Door middel van een Sales Performance Incentive worden zij van gekwalificeerde leads voorzien.

Over Uniconta
Uniconta Nederland is leverancier en distributeur van Uniconta, het revolutionaire ERP platform ontwikkeld door Erik Damgaard. Uniconta is een multi-tenant 100% cloud-based ERP platform dat functionaliteit biedt voor de financiële administratie, CRM, projectenadministratie en de supplychain. Uniconta is gebaseerd op de laatste Microsoft technologie en is wereldwijd beschikbaar in meer dan 20 talen. Uniconta wordt exclusief via een partnerkanaal verkocht en geïmplementeerd.

Meer informatie:
Stefan van den Brink, Algemeen Directeur Uniconta Nederland
e-mail: sb@uniconta.nl
Mobile: +31 6 160 16 038
www.uniconta.nl

Achtergrond en informatie voor de pers
Erik Damgaard Nielsen is sinds het begin van de jaren tachtig pionier voor de Europese ERP software industrie. Hij is de grondlegger van Danmax, Concorde Økonomi, Concorde XAL, C5, C5 Light, Axapta en nu Uniconta. Daarnaast heeft hij aan de wieg gestaan van de ontwikkeling van Straticor, een up-and-running handelsplatform.

De software van Erik Damgaard kenmerkt zich door:
  • Bewezen track-record in de markt van de ERP software industrie: Concorde (gelanceerd in 1986 – is nog steeds in gebruik), C5 (gelanceerd in 1993 – is nog steeds in gebruik) en Axapta (gelanceerd 1998 – is nog steeds in gebruik en inmiddels bekend onder de naam Microsoft Dynamics 365).
  • Het intelligent gebruik maken van data nog lang voordat de term Big Data werd geïntroduceerd.
  • Sterk sales track-record en distrubutie door nauwe samenwerking met het partner kanaal.
  • De laatste moderne technologie.
Erik Damgaard Nielsen is chief executive officer (CEO) van Uniconta en het management team, wat verder bestaat uit, Jørn Rejndrup (heeft voormalige senior management posities bekleedt bij  - onder andere - TDC A/S, Tryg A/S en Microsoft partners) en Per Pedersen (heeft voormalige senior management posities bekleedt  bij – onder andere - Damgaard en Microsoft).

Mede door de kaptiaalinjectie is, Claus Klein-Ipsen gerecruteerd als CFO van Uniconta. Claus Klein-Ipsen beschikt over meer dan 20 jaar internationale ervaring bij Thomson Reuters en als country manager bij Sopra Steria A/S.

Financial data:
Damgaard Data A/S was listed in October 1999 with a post-transaction market value of some DKK 3.2 billion. Damgaard Data A/S later merged with Navision Software A/S and in May 2002 the merged joint company was acquired by Microsoft for DKK 11.2 billion.
Laatste van Uniconta Nederland B.V.

Uniconta van Erik Damgaard breidt uit naar Nederland mede door grote kapitaalinjectie
Verstreken tijd: 3 jaar en 65 dagen
Uniconta Neder.. contact

Logo Uniconta Nederland B.V.

Stefan van den Brink
  info@uniconta.nl
  www.uniconta.nl
Uniconta Neder.. sociaal

Uniconta Neder.. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise