www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2500 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Visma Software lanceert Visma.net Project Accounting

Financiële controle voor ieder project

Amsterdam, 7 september 2017 – Visma Software breidt zijn cloudoplossingen verder uit met Visma.net Project Accounting. Deze flexibele software helpt grotere organisaties projecten vergaand te automatiseren en financieel optimaal te beheren. Van projectbezetting tot urenregistratie en van begroting tot betaling: Visma.net Project Accounting biedt realtime inzicht in alle projectdetails en de financiële administratie. Deze nieuwste cloudsoftware is volledig integreerbaar met alle erp-modules van de reeks Visma.net-cloudoplossingen.

Visma.net Project Accounting koppelt projectmedewerkers aan uit te voeren project-werkzaamheden. Daarmee blijven kosten onder controle. Projecten kunnen op ieder moment aangepast worden door de uitgebreide mogelijkheden voor budgetbewaking en inzicht in resources en de onderhandenwerkpositie. Deze combinatie zorgt voor realtime grip op de winstgevendheid van projecten. Ook biedt Visma.net Project Accounting flexibele mogelijkheden voor automatische kostentoewijzing en facturatie. Aan de hand van zelf in te stellen formules kunnen toewijzingsregels vooraf ingericht worden zodat toewijzing en verwerking automatisch plaatsvindt.

‘Begin deze zomer introduceerden wij de eerste Nederlandse Digitaliseringsindex waaruit blijkt dat 54% van het Nederlandse bedrijfsleven hun processen heeft gedigitaliseerd. Er valt dus nog veel winst te behalen. Visma.net Project Accounting is helemaal naar wens in te richten en zorgt voor vergaande automatisering van processen, ook bij complexe administraties. Deze nieuwste cloudoplossing is bij uitstek geschikt voor de grotere projectorganisatie die toe is aan een volgende stap in projectadministratie: project control. De vergaande integratiemogelijkheden zorgen daarbij voor een totaaloplossing’, vertelt Richard Scheper, commercieel directeur small & medium-sized businesses van Visma.

In te passen in iedere IT-infrastructuur
De API van Visma.net Project Accounting zorgt voor integraties op maat. De features van Visma.net Project Accounting zijn geïntegreerd met grootboek, crediteuren- en debiteurenadministratie, in- en verkoop, voorraadbeheer en uren- en declaraties.

Neem voor meer informatie contact op met:

Visma Software
Anita Loman
Tel: +31 (0)20 - 355 29 99
anita.loman@visma.com

The Communication Force
Roxy Spaargaren
Tel: +31 (0)23 - 56 56 850
Roxy@communicationforce.com

Over Visma Software
Visma Software biedt bedrijven complete cloudoplossingen voor boekhouding, groothandels- en projectadministratie, urenregistratie, accountancy, hrm en salarisverwerking, crm en ledenadministratie. Al meer dan 30.000 organisaties in het mkb, de grootzakelijke en semipublieke sector werken met onze software. Ons portfolio bevat onder meer AccountView, Visma.net, Visma eAccounting, Visma Severa, Visma Teleboekhouden, Mamut One en Davilex.

Visma Software BV is een dochteronderneming van het Noorse Visma AS, marktleider in Scandinavië en behorend tot de top-10 van Europese businesssoftwarehuizen. Visma heeft meer dan 600.000 klanten en 5500 medewerkers.

Bekende namen in het klantenbestand van Visma Software zijn onder andere: Formido, Wehkamp, Koningszuivel, TUI Nederland, Xenos, IHC, Paradiso, SER, Madurodam, KLM Catering, CBF, Woningstichting Portaal, Stichting Soa Aids, Zorggroep Pantein en ABAB Accountants. Kijk voor meer informatie op www.vismasoftware.nl.
   Er zijn geen reacties, login om te reageren
Laatste van Visma
Mkb verspilt tijd en geld met omslachtige facturatie

Visma start #bettertogether voor bewustwording rondom e-facturatie

John Reynders start als Country Director Netherlands bij Visma

Logo Lightspeed

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl