www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2473 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

TomTom Telematics start campagne als Sponsor van de Vrijdagmiddag

Rijd met een goed gevoel het weekend in

Amsterdam, 1 september 2017– Het laatste adres op de vrijdagmiddag – dat is altijd een mooi moment als je achter het stuur van je busje of bedrijfswagen zit. Een drukke week goed afgesloten en op tijd naar de zaak of naar huis. TomTom Telematics ‘sponsort’ vanaf vandaag deze vrijdagmiddag. TomTom Telematics helpt namelijk de hardwerkende ondernemer, monteur, installateur, schilder, loodgieter, koerier of andere professional die dagelijks onderweg is – én hun net zo hardwerkende collega’s op kantoor van de planning, logistiek en administratie – om het weekend met een goed gevoel te kunnen beginnen.

De Vrijdagmiddag-campagne van TomTom Telematics gaat op vrijdag 1 september van start met radiocommercials, online banners en acties op social media. De campagne zal gedurende een langere periode actief zijn en wordt gaandeweg uitgebreid met opvallende ‘fysieke’ activiteiten op de vrijdagmiddagen.

De werkweek positief afsluiten
TomTom Telematics wil met de Vrijdagmiddag-campagne aandacht vestigen op het gemak en de voordelen van hun fleet management oplossing genaamd: WEBFLEET. Al meer dan 750.000 zakelijke bestuurders bij kleine en grote bedrijven gebruiken WEBFLEET van TomTom Telematics om de voertuigprestaties van het gehele zakelijke wagenpark te verbeteren, de efficiëntie te verhogen, op brandstof en CO-2-uitstoot te besparen en hun serviceniveau richting de eindklant te optimaliseren. Daarnaast helpt WEBFLEET medewerkers op de weg en op het kantoor beter met elkaar samen te werken. Hierdoor kunnen bedrijven meer uit de werkdag halen en kunnen de medewerkers op de weg op vrijdagmiddag positief de werkweek afsluiten en met een goed gevoel het weekend inrijden.

-EINDE-

Over TomTom Telematics
TomTom Telematics is een bedrijfsonderdeel van TomTom dat zich toelegt op fleet management, voertuigtelematica en connected car-diensten. WEBFLEET is een SaaS-oplossing (Software-as-a-Service) die door kleine en grote ondernemingen wordt gebruikt om voertuigprestaties te verbeteren, brandstof te besparen, bestuurders te ondersteunen en de algehele efficiëntie van het wagenpark te verhogen. Daarnaast verleent TomTom Telematics diensten aan de verzekerings-, verhuur- en leasebranches, auto-importeurs en bedrijven die zich zowel op zakelijke gebruikers als op consumenten richten.

Met meer dan 763.000 abonnementen over de hele wereld is TomTom Telematics een van de marktleiders op het gebied van telematica-oplossingen. Het bedrijf bedient bestuurders in meer dan 60 landen met het sterkste lokale ondersteuningsnetwerk en het grootste aanbod sectorspecifieke applicaties en integraties van derden. Elke dag profiteren meer dan 48.000 klanten van de hoge normen voor betrouwbaarheid, integriteit en de beschikbaarheid van onze dienst met ISO/IEC 27001:2013-certificering, re-audited in november 2016.

Meer informatie is te vinden op tomtom.com/telematics

Volg ons op Twitter @TomTomWEBFLEET

Thumbnail3.9 MB png Vrijdagcampagne.png