Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: Pride PR

NETGEAR introduceert het Orbi Pro-wifisysteem: eenvoud en zakelijke WIFI comfort voor het MKB

NETGEAR introduceert Orbi

Betaalbaar en eenvoudig te installeren systeem voorziet hele kantoren of winkels van snelle, betrouwbare wifi – netwerkexpertise is niet benodigd

Berlijn – 31 augustus 2017 – NETGEAR introduceert het Orbi Pro-wifisysteem. Daarmee profiteren midden- en kleinbedrijven van betrouwbare en razendsnelle wifi. Het Orbi™ Pro Tri-band-wifisysteem voor het MKB (SRK60) met gepatenteerde Fastlane3-technologie voegt zich bij de prijswinnende Orbi Tri-Band thuiswifi-productfamilie en is de eerste wifi-oplossing die speciaal ontworpen is voor doe-het-zelf-installatie.

Orbi Pro is de perfecte wifi-oplossing voor gebruik in kantoren, restaurants, winkels, bed-and-breakfasts: het systeem is niet alleen draadloos, maar ook snel te installeren en zonder verborgen kosten.

“Veel midden- en kleinbedrijven willen hun gasten en medewerkers graag wifi aanbieden, maar de kosten en complexiteit van installatie houden hen nog te vaak tegen”, zegt Nader Attar, senior product line manager voor MKB wifi- en beveiligingsoplossingen bij NETGEAR. “De installatiegids van het Orbi Pro Tri-band wifisysteem stelt iedereen in staat afzonderlijke netwerken voor gasten, medewerkers en zakelijk verkeer in te stellen. Het product is ontworpen voor gebruik in een kantooromgeving– het is onopvallend en kan, indien nodig, eenvoudig worden weggewerkt.”

NETGEAR’s gepatenteerde Fastlane3-technologie bestaat uit drie belangrijke componenten: 1) Tri-band-wifi, 2) een speciale wifilink van extender naar router en 3) geoptimaliseerd antenneontwerp. Het Orbi Pro Tri-band-wifisysteem bevat een AC3000 router en bijpassende satelliet, die samen een oppervlakte van ruim 450 vierkante meter van verbinding voorzien. Met twee eenvoudig te installeren en beheren extra satellieten wordt dat ruim 900 vierkante meter.

Losse netwerken voor gebruik door administrators, werknemers en gasten

Orbi Pro biedt de mogelijkheid tot drie separate wifinetwerken voor administrators, werknemers en gasten

• Administrators: speciaal ontworpen voor toegang tot kritieke infrastructuur als privéservers, VoIP-systemen, of computers waarop gevoelige informatie staat, zoals patiëntgegevens, Point of Sale-terminals, printers, enzovoort. Op dit netwerk kunnen apparaten via de Gigabit-ethernetpoorten op Orbi bedraad worden aangesloten.
  • Werknemers: ontworpen voor gebruik met eigen devices van werknemers (BYOD), die wel internettoegang nodig hebben maar geen administrators zijn en ook niet bedraad hoeven te werken. Het SSID is anders dan dat van het administrator-netwerk, en toegangswachtwoorden kunnen eenvoudig worden gewijzigd als iemand uit dienst treedt.
  • Gasten: volledig geïsoleerd van de andere twee netwerken en ontworpen voor gebruik door klanten, patiënten en andere gasten. Deze krijgen voor een door de beheerder bepaalde tijd toegang tot het internet via een portal.
Orbi Pro houdt bedrijven, klanten en gasten online met wel 40 gelijktijdige verbindingen.

Belangrijkste voordelen van de Orbi Pro
  • Eenvoudige, draadloze installatie: zakelijke wifi zonder verborgen extra kosten
  • Tri-band wifi met hoge snelheid: biedt betrouwbare wifidekking en maximale internetsnelheid, ook als er meer apparaten worden aangemeld, door de snelle, speciale draadloze verbinding tussen de Orbi Pro-router en -satelliet.
  • Razendsnelle 802.11ac wifi: snelheden tot 3Gbps (AC3000*)
  • Meerdere SSIDs: drie losse en volledig geïsoleerde wifinetwerken voor bedrijven, medewerkers en klanten.
  • Groeit met een bedrijf mee: vergroot netwerkdekking tot 900 vierkante meter met extra Orbi-satellieten.
  • Zeven gigabit ethernetpoorten (drie op de router, vier op de satelliet): ondersteuning voor bedrade verbindingen van apparaten met het administratornetwerk.
  • Geavanceerde beveiligingsopties: ondersteuning voor WPA/WPA2-PSK
  • Flexibele plaatsing: past op een bureau, maar ook aan het plafond of de muur met meegeleverde mounting-oplossingen
  • Eenvoudig management: binnen enkele minuten veilige, gepersonaliseerde, zakelijke wifi via de Orbi-app of een webbrowser.
Prijzen en beschikbaarheid
Het Orbi Pro AC3000 Tri-band-wifisysteem (SRK60) voor het MKB is beschikbaar bij zowel geautoriseerde NETGEAR-partners als via andere verkoopkanalen. Een adviesprijs is op verzoek beschikbaar.

Meer informatie
NETGEAR introduceert Orbi Pro op de IFA trade show, die van 1 tot 6 september wordt gehouden in de Berlin Messe. NETGEAR is te vinden in Hall 3.2, Booth 202. Voor meer informatie over Orbi Pro voor bedrijven en Orbi Tri-band-wifisystemen kunt u daar terecht.

Thumbnail937 KB png Orbi Pro.png

Thumbnail28 KB jpg SRK60_Hero_3-4Rt_Thumb.jpg

Thumbnail32 KB jpg SRS60_3-4Rt_OnWall_LowRes.jpg

Thumbnail38 KB jpg SRS60_Front_LowRes.jpg

Voor meer informatie (niet voor publicatie):
Pride PR
Nadia el Ghalbzouri/ Ivette van der Elst
(t) +31 71 568 00 28
netgear@pridepr.nl

Over NETGEAR, Inc.
NETGEAR (Nasdaq: NTGR) is een wereldwijd netwerkbedrijf dat innovatieve producten levert aan consumenten, bedrijven en service providers. NETGEAR-producten zijn gebouwd op een verscheidenheid van bewezen technologieën zoals draadloos, Ethernet en powerline. De producten hebben focus op betrouwbaarheid en gemak. De productlijn bestaat uit bedrade en draadloze apparaten die netwerken, breedband toegang en netwerkconnectiviteit toestaan. Deze producten zijn beschikbaar in meerdere opstellingen om aan te sluiten op de behoefte van eindgebruikers in elke regio waar de producten van NETGEAR worden verkocht. NETGEAR-producten worden verkocht in meer dan 38.000 winkellocaties over de hele wereld, en door zowel 30.000 value-added resellers, als vele grote service providers van kabel en mobiele netwerken. Het bedrijf heeft het hoofdkwartier in San Jose, Californië en kantoren in 25 landen. Meer informatie is beschikbaar op www.netgear.nl of op www.netgear.be. Volg NETGEAR op http://twitter.com/NETGEAR en op Facebook: http://www.facebook.com/NETGEAR.

©2016 NETGEAR, Inc. NETGEAR and the NETGEAR logo are trademarks and/or registered trademarks of NETGEAR, Inc. and/or its affiliates in the United States and/or other countries. Other brand and product names are for identification purposes only and may be trademarks or registered trademarks of their respective holder(s). The information contained herein is subject to change without notice. NETGEAR shall not be liable for technical or editorial errors or omissions contained herein. All rights reserved.

Safe Harbor Statement under the Private Securities Litigation Reform Act of 1995 for NETGEAR, Inc.: This press release contains forward-looking statements within the meaning of the U.S. Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Specifically, statements concerning NETGEAR's business and the expected performance characteristics, specifications, reliability, market acceptance, market growth, specific uses, user feedback and market position of NETGEAR's products and technology are forward-looking statements within the meaning of the Safe Harbor. These statements are based on management's current expectations and are subject to certain risks and uncertainties, including, without limitation, the following: the actual price, performance and ease-of-use of NETGEAR's products may not meet the price, performance and ease-of-use requirements of customers; product performance may be adversely affected by real world operating conditions; failure of products may under certain circumstances cause permanent loss of end user data; new viruses or Internet threats may develop that challenge the effectiveness of security features in NETGEAR's products; the ability of NETGEAR to market and sell its products and technology; the impact and pricing of competing products; and the introduction of alternative technological solutions. Further information on potential risk factors that could affect NETGEAR and its business are detailed in the Company's periodic filings with the Securities and Exchange Commission. NETGEAR undertakes no obligation to release publicly any revisions to any forward-looking statements contained herein to reflect events or circumstances after the date hereof or to reflect the occurrence of unanticipated events.

Source: NETGEAR
Eerder van NETGEAR
26 sep 2019 NETGEAR introduceert Pro-AV ontwerpcentrum voor integrators en leveranciers van oplossingen

23 sep 2019 NETGEAR SLUIT ZICH AAN BIJ DE OPEN SECURITY AND SAFETY ALLIANCE

6 sep 2019 NETGEAR breidt Wifibereik en -capaciteit uit met Nighthawk WiFi 6 Mesh Extender
Het einde der tijden voor ‘platte OCR’?

Merijn Bos is nieuwe sales-ster aan firmament van snelgroeiende CoolProfs

Acceptatie van minderheden door Nederlandse leidinggevenden ver te zoeken

Anywhere365 neemt IQ Messenger over – het merkonafhankelijke software platform voor alarmering en IoT communicatie

Check Point: Mobiele malware voor eerst in drie jaar in top meest actieve cyberdreigingen

CM.com gaat samenwerking aan met Google voor nieuwe beveiligingsoplossing

Contentmarketingbureau LVB breidt uit met 3 nieuwe talenten

Ontdekte Zero-day kwetsbaarheid in Windows OS al gebruikt in gerichte aanval

Fortinet neemt SOAR-leverancier CyberSponse over
Citrix maakt werk persoonlijker

Workfront benoemt Maria Alvarez tot lid van de Raad van Bestuur

Uniserver neemt datacenterinfrastructuur van Detron over

Collibra, the data intelligence company, stelt Madan Gadde aan als Chief Customer Officer

Helft gemeenteambtenaren: gemeente voldoet niet aan digitale behoeften burger

Schuldgevoel consument het grootst bij bestelling pakket uit ander werelddeel

SMS versturen: ook in de winter een uitkomst!

Cegeka versterkt internationale positie door overname KPN Consulting

Cybersecurity visie op 2020

Nedap video release: Royal Swinkels Family Brewers

OKI breidt distributie uit met M.K. Computer Electronic voor OKI onderdelen

Panasonic Toughbook verstevigt positie als Europees leider van robuuste notebooks en tablets

Vooraanstaand onderzoeksbureau noemt Trend Micro leider in Cloud Workload Security

Nieuw research-team SentinelOne vindt link tussen crimeware-organisatie TrickBot en Noord-Koreaanse Lazarus-aanvallers

Let op: 'Handige' zoekmachine blijkt vaak wolf in schaapskleren

Experts: richt nationaal informatiepunt quantumtechnologie op

TIE Kinetix: Publication of Annual Report 2019

Logo Barracuda Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau