www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2486 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

CRM Partners organiseert het Cupido Festival – het eerste festival over klantenliefde

Van kampvuursessies tot boswandelingen: alles staat in het teken van klantrelaties

Barneveld, 29 augustus 2017 – Op donderdagmiddag 14 september dalen er roze wolken neer in het onlangs gerenoveerde Fort de Batterijen in Nieuwegein. CRM Partners organiseert dan het Cupido Festival: hét festival over klantrelaties en klantenliefde. Het festival biedt zakelijk Nederland een 360-graden beeld van Customer Engagement en zoomt vanuit diverse invalshoeken in op de vraag hoe bedrijven zichzelf geliefd kunnen maken bij klanten. Van digitale perfectie tot menselijke emoties en van leiderschap tot employee engagement, alle ingrediënten die nodig zijn voor klantenliefde komen aan bod. Ook geven diverse technologie-partners, zoals Microsoft, Thunderhead en CafeX, demo’s en workshops over hoe je met technologie het hart van de klant verovert.

Het festival heeft geen vastomlijnd programma, maar bestaat uit workshops, kampvuursessies, muziek, lezingen, boswandelingen, lekker eten en drinken. Ook presenteren verschillende bedrijven zoals NV schade, Vanderlande en De Kindertelefoon hun eigen liefdesverhalen. Daarnaast heeft CRM Partners een aantal externe sprekers uitgenodigd om bezoekers te inspireren en motiveren. Bezoekers kiezen ter plekke aan welke activiteiten zij deelnemen.

Een greep uit het programma

• Antropologe Jitske Kramer neemt de deelnemers mee op wereldreis om te ontdekken hoe mensen over de hele wereld handeldrijven en relatienetwerken opbouwen.
  • De mannen van de ‘Omdenkclinic’ hebben een speciaal programma samengesteld om van een klaagzang en lofzang te maken.
  • Ilja Jansen van De Kindertelefoon vertelt over wat klantenliefde betekent als je klanten kinderen zijn.
  • Marieke van Steekelenburg van NV Schade deelt hoe je als bedrijf echt luistert naar je klant.
  • Emiel Putman, oprichter van CRM Partners, gaat tijdens een kampvuursessie in gesprek over zijn ondernemersdroom en de uitdagingen die daarbij komen kijken. Hoe ga je om met onzekerheden? Waar vind je de kracht als het tegenzit?
  • Debbie Alders vertelt tijdens een hartverwarmend kampvuur hoe je je eigen journey into Customer Engagement mobiliseert. Welke uitdagingen kom je tegen? Na deze sessie zijn de bezoekers gewapend met tips en tricks voor directe gedragsverandering in een organisatie.
  • Partners als Microsoft, CafeX, Thunderhead en ClickDimensions laten zien hoe de inzet van technologie ervoor kan zorgen dat je geliefd wordt bij klanten.

Locatie
De eerste editie van het Cupido Festival vindt plaats op 14 september van 14:00 uur tot 19:00 uur in Fort de Batterijen, Overeindseweg 25A te Nieuwegein. Iedereen die van zijn bedrijf een Cupido Company wil maken kan zich aanmelden via: https://www.cupidofestival.nl/

-----------------

Over CRM Partners
CRM Partners helpt bedrijven bij een naadloze integratie van Customer Engagement in hun bedrijfsprocessen op basis van het Microsoft-platform. De drie business units, CRM Partners bv, CRM Partners AG en CRM Partners Customer Service bv, leveren samen producten en diensten in drie markten: Agri, Finance en Members. Organisaties in deze branches krijgen via unieke labs toegang tot een breed scala aan diensten, oplossingen en kennis. CRM Partners is gevestigd in Nederland en Duitsland en opereert ook in Engeland. Meer informatie op www.crmpartners.nl of volg CRM Partners op Facebook | LinkedIn | Twitter

CRM Partners is Microsoft Certified Gold CRM Partner en lid van de Inner Circle van Microsoft Dynamics. Daarnaast ontving CRM Partners de titels CRM partner of the year finalist en Country partner of the year finalist en nam het bedrijf de Partner of Western Europe Award in ontvangst.

Marcommit
Laura Rijks
crmpartners@marcommit.nl

Laatste van Fellowmind
Fellowmind, eCraft en Orango fuseren om Europees platform voor Microsoft Business Applications te creëren

CRM Partners Group lanceert nieuwe strategie en wordt Fellowmind

CRM Partners Group neemt het Zweedse Endeavor over

Logo Marcommit
Fellowmind contact

Logo Fellowmind

info@fellowmindcompany.com
  fellowmindcompany.com
Fellowmind sociaal

Fellowmind tweets

Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo Ictivity

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl