www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
Datum: (3 jaar en 50 dagen geleden)

Hogeschool Inholland kiest voor eHRM- en salarisoplossing HR2day

De Kwakel, 28 augustus 2017 – Hogeschool Inholland kiest voor eHRM- en salarisoplossing HR2day. Daarmee beschikt de onderwijsinstelling over een modern, gebruiksvriendelijk en geïntegreerd HR-systeem in de cloud, dat dankzij de agile benadering uitstekend past bij de richting die de onderwijsinstelling voor ogen heeft.

Na een Europese aanbestedingsprocedure koos Hogeschool Inholland voor HR2day. Met name de volledigheid van de oplossing en de goede integratie met bestaande systemen waren belangrijke punten op de verlanglijst van Inholland. De hogeschool zet HR2day in voor verzuim- en verlofadministratie, employee self service (ESS) en manager selfservice.

Met HR2day krijgen de medewerkers van Inholland een oplossing die volledig in de cloud draait. Daardoor kunnen ze altijd, overal en vanaf ieder gewenst apparaat bij hun gegevens. Managers hebben snel inzicht in dossiers en personeelskosten, terwijl medewerkers veel gemakkelijker betrokken kunnen worden bij hun eigen HR-processen dankzij voortdurend inzicht in salariswijzigingen, beoordelingen, verzuimmeldingen of gevolgde opleidingen. HR2day verlicht daarnaast de druk op de administratieve afdeling. Daar is men maandelijks veel tijd kwijt aan verwerking van salarissen van zowel vast personeel als medewerkers die volgens een payroll-constructie werken.

We kiezen voor HR2day omdat het een volledige en geïntegreerde oplossing voor onze HR- en payroll-activiteiten is”, zegt Derk Riesthuis, projectmanager ICT bij Hogeschool Inholland. “HR2day is bovendien zeer gebruiksvriendelijk en voldoet aan de wensen van deze tijd. Inholland is daarnaast gecharmeerd door de agile projectaanpak: daarmee kunnen we de druk op onze interne projectorganisatie spreiden en kampen we niet meer met de gebruikelijke enorme last vlak voor de go-live van payroll-projecten.”

Andy Verstelle, directeur van HR2day, toont zich zeer verheugd over de nieuwste klant: “We zijn blij dat we Inholland kunnen helpen met gebruiksvriendelijke HR- en salarisadministratie. Dat weer een grote onderwijsinstelling voor HR2day kiest, maakt niet alleen trots, maar bewijst ook de kracht van onze benadering en bijbehorende totaaloplossing.”

HR2day
Anne-Susan van Essen
anne-susan.van.essen@hr2day.com

Pride PR
Simone Pouw
hr2day@pridepr.nl

Over HR2day
HR2day is de geïntegreerde HR- en Salaris oplossing voor de werkgever van vandaag en morgen. Beschikbaar via het Salesforce platform, dus 100% cloud. Honderden (middel)grote werkgevers ondersteunen hun medewerkers, managers en professionals bij hun dagelijkse HR-processen en transacties met behulp van HR2day. Van verlof, verzuim en salaris tot en met performance en competentiemanagement. Vanzelfsprekend met workflow en ESS/MSS. HR2day koppelt bovendien slim en doelgericht met software van andere partijen. HR2day is de ideale internetoplossing op het gebied van in-, door- en uitstroom van personeel. Voor meer informatie over HR2day http://www.hr2day.com.
Laatste van HR2day
Aeon Plaza Hotels kiest voor HR2day

HR2day goes Hospitality

HR2day opnieuw uitgeroepen tot Nederlands winnaar European Business Awards 2017/’18
Verstreken tijd: 3 jaar en 50 dagen
HR2day contact

Logo HR2day

info@HR2day.com
  www.hr2day.com
HR2day sociaal

HR2day tweets

Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Conclusion Zuyd
Logo NTT Ltd.
Logo Interxion
Logo Shippeo