www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Nieuwe generatie Infor CloudSuite Industrial Machinery nu beschikbaar

Barneveld, 22 augustus 2017 – Infor, een leverancier van branchespecifieke bedrijfsapplicaties voor de cloud, kondigt de beschikbaarheid aan van een vernieuwde versie van Infor CloudSuite Industrial Machinery. Dit schaalbare platform voor fabrikanten van machines en apparatuur verschaft diep inzicht in de details van een bedrijf. Gebruikers kunnen hierdoor makkelijker unieke producten configureren, complexe producten beheren, de productie stroomlijnen, activiteiten op de fabrieksvloer beheren, kwaliteitsproducten leveren en service operations beheren. De oplossing is ontworpen om de bedrijfsprestaties en efficiëntie te verbeteren op essentiële gebieden voor de industriële machinebouw en apparatuurhandel – inclusief wereldwijd financieel beheer en productie- en serviceprocessen.

De nieuwe generatie van Infor CloudSuite Industrial Machinery biedt mogelijkheden om de dienstverlening, productie, inkoop en prijsstelling beter te ondersteunen. Gebruikers hebben bijvoorbeeld toegang tot een nieuwe workbench voor leveranciersclaims en de mogelijkheid om zogenoemde kits in serviceorders te gebruiken om snel en gemakkelijk een lijst met items in te voeren. Verder zijn er nieuwe mobiele verbeteringen om bezoekrapporten te synchroniseren en in realtime naar klanten te sturen. Organisaties hebben bovendien toegang tot nieuwe revisietools en tracking voor inkoopcontracten, werkopdrachten en contracten.

Andere verbeteringen van Infor CloudSuite Industrial Machinery zijn:
  • Rolgebaseerde startpagina’s. Deze startpagina’s zijn bedoeld voor kritieke rollen in het bedrijf en bieden snel toegang tot KPI’s, waarschuwingen, workflows en data. Gebruikers kunnen deze pagina’s personaliseren, hun eigen startpagina’s maken en configureren.
  • Uitgebreid autorisatie-framework. Deze update maakt toegangsbeheer mogelijk, gebaseerd op autorisatie van bedrijfsprocessen en data. Dit helpt een organisatie om taken te scheiden, nauwkeurige toegang tot informatie in te regelen, beter om te gaan met uitzonderingen en audits uit te voeren.
  • Nieuwe functionaliteit voor de mobiele buitendienst. Onderhoudsmonteurs beschikken over vernieuwde tools met mobiele mogelijkheden voor betere interactie met klanten. Nieuwe mogelijkheden zijn onder andere het versturen van e-mails met de door de klant goedgekeurde bezoekrapporten en het reviewen van de inventaris van hun dienstwagen. Hiermee wordt tijd bespaard, administratief werk verminderd en de efficiëntie verhoogd.
  • Verbeterd resourcebeheer. Door bedrijven toe te staan om vaardigheden aan werknemers en taken toe te kennen, hebben ze betere controle op en inzicht in de werklast. Deze toekenningen kunnen worden uitgevoerd op basis van projecten, serviceorders, werkorders, inspectieorders, non-conformiteit en corrigerende actieplannen.
“Fabrikanten moeten zich richten op het voldoen aan klantverwachtingen en bedrijfsgroei. Daarom is het belangrijk om met een organisatie samen te werken die de specifieke behoeften kent van de machinebouw- en apparatuurmarkt. Infor weet wat deze branches eisen, welke updates nodig zijn om de concurrentie voor te blijven en luistert continu naar de behoeften van klanten,” aldus Ed Talerico, Industry Strategy Director bij Infor. “Deze nieuwste versie van Infor CloudSuite Industrial Machinery kan een complexe reeks aan informatie beheren, lang voordat het product wordt verkocht. Dit helpt organisaties bij kwaliteitscontroles en het bijhouden van onderdelen en configuraties, productiesucces, inventarisatie, distributie en inkoopstrategieën met de flexibiliteit om met schommelingen in de vraag om te gaan.”

Voor meer informatie: http://www.infor.com/cloud/cloudsuite-industrial-machinery/.

Over Infor
Infor bouwt zakelijke branchespecifieke software die geschikt is voor de cloud. Het bedrijf telt 16.000 medewerkers en heeft 90.000 klanten in meer dan 170 landen. Voor meer informatie, zie www.infor.com.

Voor meer informatie:
Lubbers De Jong