Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (4 jaar en 122 dagen geleden)
PR: Franssen Communicatie

CodeMeter van Wibu-Systems winnaar CODiE award 2017 in categorie beveiliging en licentiemanagement

San Francisco, augustus 2017 - Wibu-Systems, leverancier van oplossingen voor licentie management en beveiliging voor onafhankelijke softwareleveranciers en machinebouwers, heeft de CODiE onderscheiding gewonnen voor zijn CodeMeter technologie. SIIA (Software & Information Industry Association) die voor het 32ste jaar producten nomineert voor de CODiE onderscheiding, noemt CodeMeter het beste systeem in 2017 voor het toekennen van gebruiksrechten voor software dan wel digitale content. CODiE winnaars behoren tot de ondernemingen die mondiaal de meest innovatieve bedrijfstechnologie op de markt brengen.

CodeMeter is een beveiligingsplatform die softwarebouwers in staat stelt hun intellectuele eigendom te gelde te maken door hun producten te beschermen tegen piraterij, ongeoorloofd kopiëren en reverse engineering. Daardoor zijn softwarebouwers en fabrikanten van apparaten met ingebouwde software in staat om robuuste leveringsmodellen te ontwikkelen waarmee ze ook bij onzekere marktomstandigheden en prijsfluctuaties tegemoet kunnen  komen aan de uiteenlopende wensen binnen hun klantenkring. De Wibu-Systems technologie stelt hun tevens in staat om methoden voor eindpunt beveiliging te integreren met hun eigen oplossingen conform het raamwerk van Industrie 4.0. CodeMeter is voorzien van de krachtigste en meest innovatieve encryptiemethodieken. Het product is leverbaar als pure, server gebaseerde softwareoplossing, als software ondergebracht in hardware (USB-dongles) van verschillend formaat of in de vorm van een beveiligd software element als onderdeel van een ’embedded’ systeem.

De SIIA CODiE onderscheidingen gelden als belangrijke instrumenten voor aanbieders in de informatiesector om zich met hun producten in verschillende categorieën te meten. De genomineerden worden in een eerste ronde op hun waarde beoordeeld door zowel software-experts als deskundigen in bedrijfstechnologie met een uiteenlopende achtergrond (analisten, bloggers, media experts, bankiers en investeerders). In deze ronde stellen de experts tevens hun lijst met finalisten samen. Ook de leden van de SIIA-brancheorganisatie kiezen uit de genomineerden hun finalisten. Uit de gezamenlijke scores van de expert jury en de SIIA-leden volgt een rangschikking van de winnaars in 60 verschillende categorieën. Meer gedetailleerde informatie over de winnende producten is te vinden op:  http://www.siia.net/codie/2017-Winners.

“Het is een geweldige eer om op deze manier erkenning te krijgen voor CodeMeter binnen de sector”, aldus Olivier Winzenried, oprichter en CEO van Wibu-Systems. “Nadat we ons in 2005 voor het eerst hebben aangemeld, zijn we nu al voor de derde keer als beste uit de bus gekomen in onze productcategorie.  Het bewijst dat we CodeMeter hebben ontwikkeld op een fundamenteel goed ontwerp, gericht op bescherming, licentieregistratie en beveiliging van zelfstandige toepassingen, netwerksystemen, alsmede gevirtualiseerde en cloudgebaseerde applicaties, die draaien op computersystemen, mobiele apparaten, embedded systemen, PLC’s en microcontrollers.”

Over Wibu-Systems
WIBU-SYSTEMS AG (WIBU®) met het hoofdkantoor in het Duitse Karlsruhe, is in 1989 opgericht door Oliver Winzenried en Marcellus Buchheit. De onderneming is een innovatieve marktleider op het gebied van beveiligingstechnologie voor mondiaal softwarelicentiebeheer. De brede reeks oplossingen van Wibu-Systems bieden een oplossing voor het afschermen van alle vormen van digitale content, inclusief intellectueel eigendom en software applicaties voor computer systemen, mobiele toepassingen, industriële automatiseringsoplossingen en cloud-diensten.  Wibu-Systems BV is een zelfstandige onderneming, gevestigd aan de Welbergweg 19, 7556 PE in Hengelo en staat onder leiding van Marcel Hartgerink. Via zijn bedrijf Identi-Holding BV is hij tevens eigenaar van Wibu-Systems Ltd en de overige bedrijven, verantwoordelijk voor de activiteiten in België, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Portugal en Spanje,

Voor meer informatie: www.wibu-systems.nl, tel.: 074 7501495
Laatste van WIBU-SYSTEMS
CodeMeter voegt ’native’ ondersteuning toe aan Python code

CmCloudContainer: softwarelicenties direct online beschikbaar door koppeling aan ERP of e-commerce systeem

CodeMeter en Apple M1 chip: topprestaties en bewezen betrouwbaarheid
Pure as-a-Service ziet sterke klantadoptie in verschillende regio's en sectoren voor een breed scala aan toepassingen

Nemesys en MCS werken samen om veilige IoT-oplossingen te implementeren

Auth0 benoemt Lucy McGrath tot vicepresident Privacy

Extreme Networks benoemt John Abel tot Chief Information Officer

Uw ERP-systeem - een achteruitkijkspiegel of een periscoop?

Oracle Cloud Infrastructure kondigt integratie met ServiceNow aan voor beter multi-cloud management

Seeders en Made by Mouses starten samen Amazon-agency Reachers

Entrust-onderzoek onthult dat organisaties de beveiliging van klantdata prioriteren, maar deze blijven blootstellen aan dreigingen

Onderzoek wagenparkbeheerders: 75% is bezorgd dat slecht rijgedrag leidt tot reputatieverlies
3,9 miljoen Ziggo klanten genieten van een volledig digitaal tv-aanbod in super scherpe beeldkwaliteit

SAP benoemt Rojo Consultancy als exclusieve OEM-partner voor de levering van cloud adapters en content

FUJIFILM en Valid Managed Services hernieuwen hun samenwerking

SurveyMonkey lanceert AI-oplossingen voor merk- en branchemonitoring voor flexibeler marktonderzoek

De kracht van SMS voor het IJsselland Ziekenhuis

Schneider Electric lanceert de meest compacte driefase-UPS in zijn categorie: Galaxy VL

NorthC Datacenters breidt uit in Zuid-Holland

Mendix: de volgende stap in procesautomatisering is ‘hyperautomatisering’

Sentia nieuwe cloudpartner SURF voor IaaS-diensten

RS Components kiest Orange Business Services als exclusieve managed service provider om de zakelijke flexibiliteit wereldwijd te verbeteren

Robots, cloud en dienstverlening op afstand: echte waarde ligt in de totaalervaring

KnowBe4 Research presenteert onderzoeksrapport over Security Culture

Info Support behaalt Kubernetes on Microsoft Azure advanced specialization

Celonis lanceert nieuwe Execution Management innovaties

CyberArk introduceert aanvalstool om container-omgevingen te testen

De Clickdrive-app wil de ‘Independer’ worden in de rijschoolmarkt
Verstreken tijd: 4 jaar en 122 dagen

Logo Franssen Communicatie
WIBU-SYSTEMS contact

Logo WIBU-SYSTEMS

info@wibu-systems.nl
  www.wibu-systems.nl
WIBU-SYSTEMS sociaal

WIBU-SYSTEMS tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis