Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Arrow biedt providers toegang tot services automation-platform BitTitan via cloudmarktplaats ArrowSphere

Houten, 1 augustus 2017 – Value Added distributeur Arrow ECS maakt vandaag bekend zijn wereldwijde ecosysteem in het IT-kanaal toegang te bieden tot BitTitan MSPComplete. Dit managed services automation platform stelt serviceproviders in staat cloud-implementaties bij eindgebruikers te automatiseren en efficiënter te beheren. Hierdoor kunnen organisaties hun productiviteit, schaalbaarheid, compliance en nauwkeurigheid vergroten.

IT-dienstverleners (ITSP’s), managed services providers (MSP’s), value added resellers (VAR’s), systemintegrators (SI’s) en andere aanbieders in het Arrow ECS ecosysteem krijgen via de cloudmarktplaats ArrowSphere toegang tot het MSPComplete-platform.

De MSPComplete Service Library bevat meer dan honderd migratie- en turnkey-oplossingen voor Microsoft Office 365 Suite, Microsoft FastTrack, Azure, EMS, Dropbox Business, Amazon, Box en Google G Suite. Daarnaast stelt het platform resellers in staat oplossingen op maat te bieden door elementen toe te voegen aan bestaande diensten of een geheel nieuwe dienst te ontwikkelen.

“Het toevoegen van BitTitan MSPComplete aan ArrowSphere helpt onze serviceproviders om hun managed services te optimaliseren en de overgang van eindklanten naar de cloud te vereenvoudigen”, zegt Steve Robinson, vice-president van Arrow’s wereldwijde cloud-business. “Arrow ECS is verheugd samen met BitTitan zijn partners te helpen hun dienstverlening naar een hoger niveau te tillen.”

MSPComplete heeft een technisch hoogstaande gebruikersinterface met een naadloze navigatie waardoor serviceproviders vanuit één centraal dashboard ongekende transparantie en inzichten in hun business krijgen. Het gebruiksvriendelijke platform helpt resellers bij het automatiseren en standaardiseren van hun workflow, het centraal beheren van medewerkers en klanten, en het verbeteren van opleverprocessen van projecten en diensten. Dit alles resulterend in een uitzonderlijke klantervaring.

“Veel dienstverleners maken de overstap naar MSPComplete vanwege de complexiteit en competitieve markt van cloudomgevingen. Het stelt hen in staat meer terugkerende inkomsten te genereren, opleverkosten te verlagen en de in het bedrijf aanwezige kennis beter te benutten”, zegt Lon Clark, alliances manager bij BitTitan. “Dankzij de samenwerking met wereldwijde cloud-distributeur Arrow ECS bereikt BitTitan nu nog meer dienstverleners die hun bedrijfsvoering willen verbeteren met procesautomatisering.”

Serviceproviders die met Arrow ECS werken kunnen met BitTitan MSPComplete per direct terugkerende inkomsten genereren. Daarnaast helpt MSPComplete hen aanzienlijke kostenbesparingen te realiseren door:
  • op een slimme manier de juiste taak aan de juiste persoon te koppelen
  • unieke bedrijfsprocessen vast te leggen zodat intellectueel eigendom beschermd is
  • tot op de seconde nauwkeurig service- en levertijden vast te stellen voor een nauwkeurige facturering en kostenbeheersing
  • zicht te bieden op actielijsten om service level agreements na te leven
Kijk voor meer informatie op de website van Arrow ECS.

Over Arrow ECS
Arrow ECS is een wereldwijde leverancier van producten, diensten en oplossingen aan industriële en commerciële gebruikers van elektronische componenten en enterprise computing-oplossingen. Arrow fungeert als een supply channel partner voor meer dan 100.000 fabrikanten van apparatuur, contractfabrikanten en commerciële klanten via een wereldwijd netwerk waarin het vanuit 460 locaties in 85 landen actief is.