Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

NetApp breidt Fueled by NetApp-programma verder uit; programma stimuleert groei bij cloud- en hostingproviders

Bedrijf lanceert nieuwe initiatieven die serviceproviders helpen bij het leveren van next-generation datacenterservices

Schiphol-Rijk, 1 augustus 2017 – NetApp (Nasdaq: NTAP) breidt zijn Fueled by NetApp-programma verder uit. Het programma is gericht op groei bij serviceproviders die hun klanten helpen bij hun digitale transformatie. Door de uitbreiding krijgen serviceproviders toegang tot nieuwe consulting- en incubatorprogramma’s, nieuwe efficiencygaranties en uitgebreide trainingen.

Het wereldwijde Fueled by NetApp-programma voor serviceproviders blijft zich verder richten op het bieden van go-to-market oplossingen met scale-out, gegarandeerde prestaties, geautomatiseerd beheer, borging van datakwaliteit en wereldwijde efficiënties. Daarnaast biedt het programma nu ook:
  • uitgebreidere productmanagementconsultancydiensten voor het volledige NetApp- product- en oplossingenportfolio door ervaren experts in de serviceproviderbranche;
  • NetApp Cloud Incubator Program dat eenvoudige toegang biedt tot storage-resources voor cloud- en hostingstart-ups. Die kunnen zich zo richten op solution engineering en levering in plaats van op de hoge kosten voor de bouw van een infrastructuur;
  • trainingpartnerships met live, door een instructeur geleide technische trainingen en geavanceerde productmarketing- en managementcertificeringsondersteuning, specifiek voor NetApp;
  • meer investeringen in co-marketing en solution development ter stimulering van significante go-to-market activiteiten van serviceproviders;
  • efficiëntiegaranties voor het SolidFire®-storageplatform met het oog op het bieden van een beter voorspelbaar kostenmodel.
“Enterprise-technologie beweegt zich snel naar op verbruik gebaseerde en hybrid-cloudmodellen. Dat creëert een unieke groeimogelijkheid voor de serviceproviderbranche”, zegt Sven Schoenaerts, Managing Director Benelux bij NetApp. “Ons Fueled by NetApp-programma speelt in op de digitale transformatie met een op maat gemaakte aanpak die voorziet in een helder go-to-market advies voor serviceproviders, zodat zij groeien en tegelijkertijd de risico’s verlagen.”

Resultaten boeken
Carrenza, een wereldwijde leverancier van clouddiensten, schakelde NetApp in en implementeerde het toonaangevende NetApp SolidFire all-flash block-storagesysteem om de flexibiliteit en responsiviteit van zijn cloudinfrastructuur te vergroten. “Onze klanten zijn bij het bieden van een hoogwaardige en beschikbare infrastructuur sterk van ons afhankelijk”, zegt Matthew McGrory, Managing Director van Carrenza. “Het Fueled by NetApp-consultingteam bood ons nuttige marktkennis en informatie, waarmee we onze flash storage-strategie konden vormgeven op een manier die we nog nooit hadden ervaren bij een storageleverancier.”

Internet Solutions, een volledige dochteronderneming van Dimension Data en onderdeel van NTT, is een pan-Afrikaanse telecom- en cloudleverancier die end-to-end telecom- en clouddiensten biedt. “We hebben een aantal toonaangevende storageleveranciers geëvalueerd en NetApp SolidFire kwam er het beste uit in termen van prestaties, risico’s, licenties, kosten en modulaire schaalbaarheid”, zegt Kevin Pillay, Director of Technology bij Internet Solutions. “Het Fueled by NetApp-team bood training en go-to-market advies, evenals een best practice rond de prijsbepaling en het productizen van het SolidFire-systeem op een manier die we niet hadden verwacht. Dit heeft Internet Solutions echt geholpen bij het vormgeven van onze flash storage-strategie.”

Over NetApp
NetApp is de data-autoriteit op het gebied van de hybrid cloud. We bieden een volledig scala van dataservices voor de hybrid cloud; die vereenvoudigen het beheer van applicaties en data zowel in de cloud als in lokale omgevingen, en versnellen digitale transformaties. Samen met onze partners stellen we wereldwijd opererende organisaties in staat om het volledige potentieel van hun data te benutten, zodat contactmomenten voor klanten kunnen worden uitgebreid, meer innovatie mogelijk is en hun operationele activiteiten worden geoptimaliseerd. Kijk voor meer informatie op www.netapp.com/nl. #DataDriven

Contactpersonen voor de pers:
Michael Ros / Mari Carmen Rivera Campos
LVTPR
Netapp@lvtpr.com

NETAPP, het logo van NETAPP en de merken op www.netapp.com/TM zijn handelsmerken van NetApp, Inc. Andere bedrijfs- en productnamen zijn mogelijk handelsmerken van hun respectievelijke eigenaren.