www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (4 jaar en 53 dagen geleden)
PR: LVTPR

Blijf dicht bij huis – zelfs als u niet thuis bent – met de nieuwe Honeywell Lyric™ C1 Wi-Fi Beveiligingscamera

Honeywell’s assortiment slimme, connected producten biedt huiseigenaren meer comfort, veiligheid en kostenbesparingen

Amsterdam, 1 augustus 2017 – Vraagt u zich – als u niet thuis bent – weleens af of uw hond niet uw favoriete kussen te lijf gaat of uw kinderen geen ruzie maken? Dankzij Honeywell (NYSE: HON), toonaangevend op het gebied van connected homes, kunnen consumenten dit en meer in de gaten houden met de Lyric™ C1 Wi-Fi Beveiligingscamera. De eenvoudig zelf te installeren C1 is het nieuwste product in Honeywell’s groeiende assortiment van producten die helpen huizen slimmer te maken.
cid:image004.jpg@01D30780.B0D36A50
Met behulp van de Lyric-app op uw smartphone of tablet is de compacte C1 in enkele snelle stappen te installeren. De C1 kan met de verstelbare, magnetische voet op een vlak oppervlak geplaatst worden. Ook is de C1-camera aan de muur te bevestigen, waardoor hij in elke ruimte past. De camera maakt 720p HD-video’s (30fps) bij normale lichtomstandigheden en heeft nachtzicht voor donkerder omgevingen. Met zijn brede kijkhoek van 135 graden biedt de C1 goed beeld, zonder hem te hoeven draaien of kantelen.

Wanneer de C1 ongebruikelijke bewegingen detecteert of geluid hoort, stuurt hij direct een notificatie naar uw smartphone of tablet via de Lyric-app. Daarnaast stuurt hij een e-mail naar het geregistreerde account. De slimme geluidsdetectie van de C1 met ingebouwde microfoon herkent het alarm van rook- en koolmonoxidemelders en stuurt op basis daarvan ook een notificatie. De ingebouwde luidspreker maakt tweewegcommunicatie mogelijk – handig als u uw huisdier wilt toespreken zodat hij van de bank afgaat of als u wilt praten tegen iemand in die ruimte.

De C1 werkt via 220V-voeding waardoor u geen batterijen hoeft te vervangen. En dankzij de lokale versleutelde opslag – de C1 wordt geleverd met een SD-kaart van 8 GB – zijn beelden op elk moment op te nemen, zelfs als de wifiverbinding in huis uitvalt. Daarnaast worden beelden automatisch 24 uur gratis en veilig opgeslagen in de cloud, vanwaaruit ze zijn te streamen en downloaden via de Lyric-app.

De C1 is een slimme camera: als hij beweging of geluid heeft gedetecteerd, slaat hij ook de beelden in de seconden vóór de gebeurtenis op. Verder is het mogelijk twee digitale-detectiezones in te stellen. Daarmee weet de C1 dat hij bewegingen als die van bijvoorbeeld een plafondventilator moet negeren. Daarnaast is de detecteerfunctie van de C1 automatisch aan en uit te schakelen op basis van de locatie van uw smartphone (geofencing). De krachtige 256-bit end-to-end versleuteling helpt beelden veilig op te slaan en te versturen.

De Lyric C1 Wi-Fi Beveiligingscamera is nu verkrijgbaar bij verschillende e-tailers voor een adviesprijs van 119 euro. Meer informatie over het volledige assortiment van Honeywell-producten voor woningen – waaronder thermostaten, een waterlekkage- en vorstdetector en een huisbeveiligingssysteem – is te vinden op getconnected.honeywell.com/nl

Noot voor de redactie
Meer informatie over de Lyric C1 Wi-Fi Beveiligingscamera vindt u hier. Beeldmateriaal is via deze link te downloaden.

Over Honeywell Home and Building Technologies
Honeywell Home and Building Technologies (HBT) is een internationaal bedrijf met meer dan 44.000 medewerkers. HBT vervaardigt producten, software en technologieën die wereldwijd worden toegepast in meer dan 150 miljoen woningen en 10 miljoen gebouwen. We helpen huiseigenaren verbonden te blijven en zelf de controle te houden over hun comfort, beveiliging en energieverbruik. Met onze technologieën zorgen bedrijfseigenaren ervoor dat hun faciliteiten veilig, energie-efficiënt, duurzaam en productief zijn. Onze geavanceerde meetapparatuur en software-oplossingen helpen elektriciteits-, gas- en waterleveranciers hun diensten op efficiëntere wijze te leveren aan klanten. Ga voor meer nieuws en informatie over Honeywell Home and Building Technologies naar www.honeywell.com/newsroom.

Honeywell (www.honeywell.com) is een technologie- en productieonderneming die actief is op meerdere gebieden. Het Fortune 100-bedrijf voorziet klanten over de gehele wereld van luchtvaartproducten en -services, regeltechnologieën voor gebouwen, woningen en industrie, turbocompressoren, en materialen die aan hoge prestatie-eisen moeten voldoen. Meer nieuws en informatie over Honeywell vindt u op www.honeywellnow.com en www.getconnected.honeywell.com.

Perscontact:
LVTPR
Wouter Meijering / Kirsten Peterse
honeywell@lvtpr.com

Laatste van Honeywell
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Verstreken tijd: 4 jaar en 53 dagen

Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials