www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (4 jaar en 10 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Teradata als leider gepositioneerd in zes rapporten van topanalisten

Naarmate bedrijven grotere en complexere analytische uitdagingen hebben, zoeken zij een erkend leider om hoogwaardige zakelijke resultaten te bereiken

Amsterdam, 26 juli 2017 Teradata (NYSE: TDC is in 2017 als leider gepositioneerd in zes evaluaties van analisten, waaronder rapporten van Gartner, Forrester Research en The Information Difference.

Teradata blijft een drijvende kracht in de analytics-markt met unieke marktproposities zoals Teradata Everywhere en Hybrid Cloud, en biedt klanten daarnaast flexibiliteit en keuze met overdraagbare software-licenties. In combinatie met consulting-diensten helpt Teradata bedrijven een analytisch ecosysteem te ontwerpen dat specifiek gericht is op hun unieke zakelijke eisen. Teradata is van mening dat zijn positie als leider in deze zes rapporten te danken is aan de doorlopende inzet op innovatie.

“Bedrijven worden tegenwoordig geconfronteerd met ongekende uitdagingen. Ze vertrouwen op leiders waaraan ze hun meest strategische activa – hun data –  kunnen toevertrouwen en voor de analyses die ze effectiever en winstgevender kunnen maken,” zegt Vic Lund, Chief Executive Officer van Teradata. “Wij geloven dat deze rapporten een bevestiging zijn van het marktleiderschap en de innovatie van Teradata.”

Teradata begon het jaar met de hoogste beoordeling en een eerste positie op het gebied van klanttevredenheid onder de top 25 datawarehouse-providers in het wereldwijde Big Data Warehouse Landscape van The Information Difference. Dit rapport werd gevolgd door een erkenning in het Gartner: February 2017 Magic Quadrant for Data Management Solutions for Analytics; Gartner: March 2017 Critical Capabilities for Data Management Solutions for Analytics; The Forrester Wave: In-Memory Databases, Q1 2017; The Forrester Wave: Real-time Interaction Management, Q2 2017; en meest recent, The Forrester Wave: Big Data Warehouse, Q2 2017. Deze zes rapporten zijn allemaal op Teradata.com lezen door hier te klikken.

“Deze rapporten zijn een bevestiging van de toonaangevende visie en innovatieve aanpak van Teradata voor het oplossen van de meest ingewikkelde zakelijke en analytische uitdagingen voor onze klanten,” zegt Chris Twogood, Senior Vice President Marketing van Teradata. “Wij bieden onbeperkte keuzes ter ondersteuning van snel veranderende bedrijfsstrategieën en modellen, en een groeiende en diverse gemeenschap van nieuwe en bestaande gebruikers. Teradata blijft verder een opkomende naam in analytics-consulting, waar de vraag naar gekwalificeerde diensten versnelt. Dit is onze focus en onze passie, en onze klanten weten dat.”

Relevant nieuws
• Om alle zes onderzoeksrapporten te lezen, ga naar Teradata.com.
• Teradata introduceert the Edge of Next in Big Data Analytics, IoT and Cloud Technology at the upcoming Teradata PARTNERS Conference and EXPO.

Gartner disclaimer
Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

Over Teradata
Met Teradata kunnen bedrijven high-impact zakelijke resultaten bereiken door middel van analytics. Met een krachtige combinatie van de industrie-expertise en toonaangevende hybride cloud-technologie voor data warehousing en big data analytics, ontketent Teradata het potentieel van organisaties. Bezoek: www.teradata.nl.

Leer Teradata kennen:
Twitter Facebook LinkedIn YouTube

Teradata en het Teradata logo zijn handelsmerken of geregisteerde handelsmerken van Teradata Corporation en/of
zijn affiliates in de VS en wereldwijd.

PERSCONTACT:

Teradata
Rose Bambi
Head of International Public Relations and Social Media
rose.bambi@teradata.com
Laatste van Teradata Netherlands
Teradata als leider gepositioneerd in zes rapporten van topanalisten

Teradata neemt startup StackIQ over om mogelijkheden van Teradata Everywhere en IntelliCloud te vergroten

Zorgen over security van dataopslag in de cloud geen obstakel bij adoptie bedrijven
Verstreken tijd: 4 jaar en 10 dagen

Logo Lubbers De Jong
Teradata Nethe.. contact

Logo Teradata Netherlands

Jeannette De Kort
  +31(0)20 5128180
  www.teradata.nl
Teradata Nethe.. sociaal

Teradata Nethe.. tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Lightspeed
Logo Citrix
Logo Extreme Networks
Logo Essentra Components
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.

www.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl