www.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2470 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

CRM Partners sluit partnership met CafeX voor live Customer Engagement vanuit Dynamics 365

CafeX Live Assist zorgt voor geïntegreerde chat-, bot- en mobile service vanuit Dynamics 365

Barneveld, 25 juli 2017 CRM Partners heeft een partnership opgetekend met CafeX, leverancier van real-time klantenserviceoplossingen. Als strategisch partner levert CRM Partners de oplossing Live Assist van CafeX aan klanten in Europa. Live Assist stelt bedrijven in staat om Dynamics 365 te gebruiken om real-time te communiceren met online klanten via apps of websites. Met behulp van live chatten, co-browsen (meekijken met de klant in de browser), samen formulieren invullen en bestanden delen kunnen servicemedewerkers op afstand direct communiceren met de klant. Dit zorgt voor een klanttevredenheid en een excellente klantenservice.

Het partnerprogramma van CafeX biedt uitgebreide tools, marketing- en verkoopondersteuning en mogelijkheden om het marktsucces van de partner te vergroten. Door het partnership met CafeX creëert CRM Partners een breed palet aan omnichannel-diensten en *producten waarmee zij bedrijven helpt om Customer Engagement companies te worden.

CafeX
CafeX Live Assist voor Dynamics 365 is ontwikkeld door CafeX in samenwerking met Microsoft en wordt gehost in de Azure cloud. De oplossing is volledig geïntegreerd met Dynamics 365 en biedt uitgebreide engagement mogelijkheden. Met Live Assist kunnen bedrijven online klanten direct herkennen en bedienen, terwijl klantinteracties en engagement-context direct worden opgeslagen in Dynamics 365. Hierdoor kunnen organisaties persoonlijke en intelligente service verlenen over diverse kanalen, problemen sneller oplossen en een boost geven aan online sales. Bovendien biedt CafeX een volledige integratie met diverse bot-platforms, waardoor bedrijven ook met behulp van artificial intelligence service aan de klant kunnen bieden.

CRM Partners organiseert op 10 augustus 2017 een webinar over omnichannel customer engagement met live chat, campagnes en bots. Deelname aan het webinar is kosteloos en aanmelden kan via: http://bit.ly/2v8iO4N

Oedse de Boer, Managing Director bij CRM Partners Customer Service: “De mogelijkheden rondom live service, zoals chatfunctionaliteiten en bots, zijn enorm populair. Desalniettemin maken bedrijven vaak gebruik van losstaande oplossingen, in plaats van na te denken over één geïntegreerde oplossing die ze in staat stelt om bestaande klantinformatie beter te benutten. We helpen onze klanten al vijf jaar met chatfunctionaliteiten, maar juist uitgebreide mogelijkheden van CafeX en integratie met Microsoft zorgt voor veel nieuwe kansen. Iedereen kan nu vanuit één platform onvergetelijke klantervaringen realiseren.”

Sajeel Hussain, Chief Marketing Officer and Executive Vice President, bij CafeX: “Wij zijn blij dat CRM Partners zich heeft aangesloten bij ons partnerprogramma. Sinds de introductie van CafeX Live Assist voor Dynamics 365, zo’n drie maanden geleden, is ons partnernetwerk enorm gegroeid. Dit onderstreept de vraag uit de markt naar een geïntegreerde omnichannel- en digital engagement-oplossing voor het Dynamics 365-ecosysteem. CRM Partners is een innovatief bedrijf. We kijken ernaar uit om nauw met hen samen te werken aan omnichannel engagement en artifical intelligence-oplossingen toe te passen om de klantenservice te verbeteren.

-----

Noot voor de redactie: In de bijlage vindt u een foto op hoge resolutie van de ondertekening van het contract tijdens Microsoft Inspire, het jaarlijkse partnerevent van Microsoft in Washington, Amerika.

Over CRM Partners
CRM Partners helpt bedrijven bij een naadloze integratie van Customer Engagement in hun bedrijfsprocessen op basis van het Microsoft-platform. De drie business units, CRM Partners bv, CRM Partners AG en CRM Partners Customer Service bv, leveren samen producten en diensten in drie markten: Agri, Finance en Members. Organisaties in deze branches krijgen via unieke labs toegang tot een breed scala aan diensten, oplossingen en kennis. CRM Partners is gevestigd in Nederland en Duitsland en opereert ook in Engeland. Meer informatie op www.crmpartners.nl of volg CRM Partners op Facebook | LinkedIn | Twitter

CRM Partners is Microsoft Certified Gold CRM Partner en lid van de Inner Circle van Microsoft Dynamics. Daarnaast ontving CRM Partners de titels CRM partner of the year finalist en Country partner of the year finalist en nam het bedrijf de Partner of Western Europe Award in ontvangst.

Over CafeX
CafeX is marktleider op het gebied van real-time communicatietechnologieën en verandert met haar oplossingen de manier hoe bedrijven met klanten samenwerken en communiceren in mobiele en web-applicaties. De bekroonde oplossingen van CafeX worden gebruikt door ’s werelds grootste banken, verzekeraars en andere top 2000 bedrijven. CafeX waarborgt de connectiviteit met bestaande systemen. Meer informatie is te vinden op www.cafex.com of volg @CafeXComms op Twitter.

###

CafeX Communications and CafeX Live Assist are trademarks of CafeX Communications, Inc. All other trademarks are the property of their respective owners.

Marcommit
Laura Rijks