www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (3 jaar en 19 dagen geleden)
PR: Influx PR & Communicatie

Pegasystems biedt gebruikers meer mogelijkheden in de cloud door nieuwe partnerships met Amazon Web Services en Microsoft Azure

Amsterdam – 20 juli, 2017Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van krachtige customer engagement toepassingen voor toonaangevende organisaties, kondigde tijdens PegaWorld aan de relaties met Amazon Web Services (AWS) en Microsoft Azure te intensiveren. Dit biedt klanten meer keuze, flexibiliteit en ondersteuning bij het configureren van hun cloud-omgeving. Naast de recentelijk aangekondigde samenwerking met Pivotal betekenen deze partnerships een verdere uitbreiding van Pega's cloud-strategie, die klanten niet langer afhankelijk maakt van één leverancier.

Uitbreiding van de samenwerking met AWS zorgt voor naadloze integratie tussen Pega Customer Service – Pega’s  customer service oplossing voor gepersonaliseerde realtime klantinteracties met ondersteuning van Artificial Intelligence – en Amazon Connect – een zakelijke cloud-based contact center management dienst. Pega klanten kunnen nu Amazon Connect direct integreren in Pega Customer Service zodat de call center agents per klant beschikken over de volledige context en interacties eenvoudig kunnen beheren.

Microsoft Azure is een open en flexibel cloud computing-platform. Met deze cloud-diensten kunnen gebruikers overal applicaties bouwen, implementeren en beheren met de tools, applicaties en frameworks van hun keuze. Klanten kunnen nu kiezen voor Pega®Cloud – Pega's volledig beheerde cloud platform – of voor een model waarbij Pega’s technologie rechtstreeks op AWS of Azure wordt geïmplementeerd. In alle gevallen geldt een 24/7 ondersteuning van Pega's wereldwijde support team.

"Organisaties willen tegenwoordig geen one-size-fits-all oplossing meer; ze willen liever een set van tools die naar eigen behoefte kan worden ingezet", aldus Derk-Jan Brand, managing director Benelux & Nordics bij Pegasystems. "Klanten afhankelijk maken van één cloud-architectuur is niet meer van deze tijd. Wij bieden onze klanten de mogelijkheden om te kiezen voor oplossingen die het beste aansluiten bij hun bedrijfsdoelstellingen. Dit geldt dus ook voor hun keuze voor de cloud.”

Over Pegasystems
Pegasystems is toonaangevend leverancier van software voor customer engagement en operationele excellence. Pega’s toepassingen kenmerken zich door de hoge mate van aanpasbaarheid. Het op een cloud-architectuur gebaseerde Pega® Platform stelt gebruikers in staat om applicaties snel in te zetten en uit te breiden om te kunnen voldoen aan strategische business eisen. Al dertig jaar levert Pega mogelijkheden op het gebied van CRM en BPM, aangevuld met kunstmatige intelligentie (AI) en robotic proces automatisering (RPA), om 's werelds meest toonaangevende merken te helpen bij het realiseren van baanbrekende resultaten. Voor meer informatie: www.pega.com

Voor redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: pega@influx-pr.com.

Alle handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren
Laatste van Pegasystems
Pega introduceert X-ray Vision: RPA-tool met zelfherstellend vermogen

Nieuw Pega onderzoek toont aan: gebrekkige communicatie tijdens Covid-19-crisis heeft vertrouwen van klanten geschaad

Pega benoemt Hayden Stafford tot President of Global Client Engagement
Verstreken tijd: 3 jaar en 19 dagen

Logo Influx PR & Communicatie
Pegasystems contact

Logo Pegasystems

info@pega.com
  www.pega.com
Pegasystems sociaal

Pegasystems tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope