www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl
Datum: (3 jaar en 105 dagen geleden)
PR: Marcommit

Avi Networks betreedt de Benelux markt

Vliegende start: Partnership Cisco en tevreden klant Proxsys

Amsterdam/Brussel, 17 juli 2017 Avi Networks gaat haar pijlen richten op de Benelux markt. Avi Networks levert een cloud application delivery platform waarmee organisaties de consistentie van de end-user experience van applicaties waarborgen. Dit wordt gedaan door middel van elastische software-gebaseerde load balancing, wat ervoor zorgt dat de belasting van het netwerk en de applicaties goed verdeeld wordt in het geval van toename in activiteit. Avi Networks verovert in rap tempo de wereldwijde markt en zal zich in de Benelux richten op organisaties die hun datacenters en applicaties willen moderniseren en op zoek zijn naar schaalbare virtuele netwerk functionaliteit.

Cisco partnership
Na een jaar intensieve samenwerking zijn Avi Networks en Cisco een strategisch partnership aangegaan, waarbij de Avi Networks software is opgenomen in het Cisco productportfolio. Dit zet de introductie op onder andere de Benelux markt duidelijk kracht bij en onderstreept het belang van softwareoplossingen binnen de Cisco productstrategie. “Bedrijven betalen te veel voor de overcapaciteit van hardware gebaseerde load balancers en onderpresterende netwerktools”, aldus Dirk Marichal, Vice President voor EMEA en India bij Avi Networks. De samenwerking komt voort uit de groeiende vraag van klanten naar meer flexibiliteit en API-gebaseerde oplossingen. Deze samenwerking biedt de klant bovendien kosten-efficiënte netwerkdiensten die meteen klaar zijn voor gebruik. Avi Networks en Cisco werken samen om een volledig geautomatiseerde load balancing dienst te leveren op een turn-key NFV platform en SDN-omgevingen.

Casestudy Proxsys
Avi Networks heeft reeds verschillende klanten opgetekend in de Benelux, waaronder Proxsys, ICT-dienstverlener voor de Nederlandse markt. Proxsys kwam bij Avi Networks terecht tijdens hun zoektocht naar nieuwe load balancing oplossingen voor haar klanten. Het Avi Vantage Platform is gebaseerd op software-defined principles, waarbij een geavanceerde Application Delivery Controller zorgt voor een snelle uitrol van applicaties, efficiënt gebruik van voorzieningen en inzicht in applicatie- en netwerkperformance. De Avi Console verschaft Proxsys een eenvoudige interface voor het beheren van load balancing voorzieningen, waardoor het team direct inzicht en controle heeft over hun gedistribueerde multitenant omgeving. Stefan de Kooter, infrastructuur engineer bij Proxsys, over Avi Networks: “Met onze vorige load balancing oplossing hadden we vaak te maken met downtime of onderbrekingen door onderhoud. Avi neemt dat probleem weg door het aanbieden van ondersteuning voor gedistribueerde, per tenant en per applicatie toegepaste load balancing.”

Dirk Marichal: “Wij zien zeer veel kansen in de Benelux markt. Initiatieven zoals Multi Cloud/ Hybride Cloud, Openstack, SDN en Containers hebben behoefte aan flexibiliteit, schaalbaarheid en geautomatiseerde oplossingen. Onze software-defined ADC-oplossingen worden omarmd door zowel ondernemingen die applicaties op grote schaal inzetten als kleinere ondernemingen die middels een pay-per-use model willen consumeren. Veel bedrijven in de Benelux realiseren zich dat de traditionele load balancers eerder gemaakt zijn voor traditionele omgevingen en niet voor de eerder genoemde nieuwe initiatieven. Ook het kostenbesparend plaatje (zowel Opex als Capex) is aantrekkelijk voor vele bedrijven, soms wel met besparingen tot 60 procent.”

------------

Over Avi Networks
Avi Networks biedt public-cloudachtige flexibiliteit voor applicatiediensten en gaat daarbij verder dan alleen load balancing, met voorzieningen als diepe applicatieanalyse, voorspellende autoscaling en beveiliging in het datacenter of de public cloud. Het Avi Vantage Platform maakt gebruik van software-defined principes voor krachtige, elastische levering van applicaties op bare-metal servers, VM’s of containers. Het platform is gebouwd op software-defined principes, draait op commodity-x86-servers, virtuele machines, containers, en past bij de automatisering en self-service doelstellingen van de moderne ondernemingen. Meer informatie op www.avinetworks.com

Marcommit
Gosse de Reus
+31 (0)35-5822730
avinetworks@marcommit.nl

Laatste van Avi Networks
Avi Networks opent kantoor in Amsterdam en verdubbelt omzet en klantportfolio

Amazic en Avi Networks bundelen krachten voor next-generation software defined datacenter aanpak

Avi Networks stelt Mark Anderson aan als executive chairman
Gunstige werktijden populairste onderwerp bij contractonderhandeling

Relined Fiber Network verhuist naar nieuw pand om verdere groei van de organisatie te kunnen realiseren

Veracode publiceert State of Software Security deel 11

NorthC Datacenters benoemt Bart van Aanholt tot Chief Commercial Officer

Cisco benoemt Avit tot Partner of the Year Noord-Europa 2020

Sitecore maakt de winnaars bekend van de Ultimate Experience Award 2020

Ctac boekt hogere omzet, EBITDA en nettoresultaat in derde kwartaal

Workday genoemd als leider in het Gartner Magic Quadrant voor financiële planning- en analyseoplossingen in de cloud

Ruime meerderheid werkgevers heeft opleidingsbudget niet ingetrokken in coronatijd

Onderzoek Auth0: bedrijven die SaaS-componenten gebruiken, innoveren en lanceren sneller

Entrust onderzoek vindt IoT, authenticatie en cloudservices als drijvende kracht achter duizelingwekkende toename van PKI-adoptie en certificatie-volume

Haaglanden Medisch Centrum (HMC) stapt als eerste Nederlandse ziekenhuis over naar publieke ERP Cloud

E-mailquarantaine-tool PhishRIP van KnowBe4 nu ook beschikbaar voor G Suite-software

NRC Media versnelt groei in audiomarkt met overname SUBLIME

Helft zakelijk Nederland bestelt producten online
Partner Summit 2020: Cisco lanceert vereenvoudigd partnerprogramma, nieuwe platforms en oplossingen

HPS Connectivity Solutions en MCS gaan intensieve Private LTE samenwerking aan

Eaton ontvangt als eerste zowel IEC als UL cybersecurity-certificaten voor productontwikkelingsprocessen

Boomi lanceert Project LightSpeed, versimpelt platformgebruik voor niet-technische gebruikers

MKB Fonds en Uniserver nemen gezamenlijk Micros Internetdiensten over

Sofina verwerft minderheidsbelang in Collibra

Red Hat kondigt algemene beschikbaarheid aan van Fedora 33

Winnaars Nederlandse Cisco Partner Awards 2020 bekend

Handheld Group Expands and Moves to New Dynamic Global Headquarters

Zivver haalt 17 miljoen dollar op in een nieuwe financieringsronde voor het versnellen van zijn internationale expansie

Plus500 ziet omzet en het aantal klanten stijgen in derde kwartaal 2020

Q3 2020 RESULTS ICT GROUP
Verstreken tijd: 3 jaar en 105 dagen

Logo Marcommit
Avi Networks contact

Logo Avi Networks

Gosse de Reus
  +31 (0)35-5822730
  avinetworks@marcommit.nl
  avinetworks.com
Avi Networks sociaal

Avi Networks tweets

Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen