www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (3 jaar en 6 dagen geleden)
PR: Progress Communications

CloudVPS kiest Mirantis voor leveren van innovatief nieuw OpenStack IaaS-platform

Rotterdam, 17 juli 2017 -  CloudVPS – opgericht in 2006 – was de eerste cloudprovider in Nederland, die OpenStack in gebruik nam. CloudVPS is er dan ook trots op om nu weer voorop te lopen en met de keuze van Mirantis voor haar nieuwe OpenStack-platform een nieuw en innoverend platform te introduceren. Mirantis is dé leider op het gebied van Managed Open Cloud-oplossingen. Met het Mirantis Cloud Platform (MCP) 1.0 en de DevOps-benadering voor wat betreft het leveren van infrastructuursoftware, is CloudVPS in staat om nieuwe features te bieden en sneller en gestructureerder te zorgen voor open-source-innovatie.

Op dit moment hebben duizenden klanten en channelpartners – waaronder veel SaaS-leveranciers en softwareontwikkelaars – hun cloudapplicaties ondergebracht op het bestaande OpenStack-platform bij CloudVPS. Door het open-source-karakter van OpenStack is de software de afgelopen jaren uitgebreid met veel nieuwe features. Om van dit momentum te profiteren, besloot CloudVPS samen te werken met Mirantis om zo het CloudVPS OpenStack-platform te verrijken met de nieuwste features en updates.

Naast de nieuwe mogelijkheden voor OpenStack omvat het Mirantis Cloud Platform features die vooral van belang zijn in grootschalige omgevingen, zoals bij CloudVPS. Een voorbeeld is het doorvoeren van upgrades en updates zonder enige downtime.

Chris de Jongh, CEO van CloudVPS: “De public cloud die we in de afgelopen jaren hebben gebouwd met OpenStack, is voor veel bedrijven van levensbelang. We hebben hard gewerkt om onze klanten te voorzien van een technology roadmap. In Mirantis hebben we een strategische partner gevonden, die ons kan helpen bij het behalen van ons doel om nieuwe niveaus van betrouwbare en flexibele cloudhosting te bieden. De support die we van Mirantis krijgen, overtreft al onze verwachtingen.”

Iko Saadhoff, EMEA Field CTO van Mirantis: “Met de DevOps- en LMA-toolchains in het Mirantis Cloud Platform bereiken toonaangevende cloudproviders als CloudVPS meer efficiency en betere uptime. Zij bieden tegelijkertijd een betere klantervaring door snellere innovatie binnen open-source-software.”

CloudVPS verwacht dat het nieuwe OpenStack-platform in het derde kwartaal van 2017 beschikbaar is. Meer informatie is te vinden op www.cloudvps.com.

Over CloudVPS
CloudVPS is de cloud & infrastructure solutions provider van de IT-Ernity Groep. We zijn pionier in de ontwikkeling van OpenStack en bieden IaaS- en PaaS-diensten aan de klein- en midzakelijke markt. We richten ons op bedrijven en organisaties die flexibiliteit en gemak van implementatie zoeken.

We bieden alle smaken cloud: private, public en hybrid, met als toegevoegde waarde de orkestratie van al deze cloudsoorten, op maat voor elke organisatie. Alle oplossingen worden in Nederland gehost en beveiligd volgens de Nederlandse wetgeving en internationale standaarden. Daarnaast bieden we de benodigde expertise en mankracht op het gebied van IT, waardoor onze klanten hun IT-diensten kunnen outsourcen.

Over Mirantis
Mirantis biedt open-cloudinfrastructuren aan bedrijven op basis van OpenStack, Kubernetes en gerelateerde open-source-technologieën. Het bedrijf levert een belangrijke bijdrage aan open-infrastructuurprojecten en volgt een build-operate-transfer-model voor het leveren van het Mirantis Cloud Platform en cloudmanagementservices. Hiermee zijn klanten in staat te profiteren van open-source-innovatie zonder vendor lock-in. Mirantis heeft al meer dan tweehonderd bedrijven geholpen met het bouwen en gebruiken van de grootste clouds in de wereld. Klanten zijn onder meer AT&T, Comcast, Shenzhen Stock Exchange, eBay, Wells Fargo Bank en Volkswagen. www.mirantis.com
Laatste van CloudVPS
CloudVPS introduceert NextVPS

CloudVPS lanceert Europees OpenStack IaaS-platform van de toekomst

Verstreken tijd: 3 jaar en 6 dagen

Logo Progress Communications
CloudVPS contact

Logo CloudVPS

www.cloudvps.nl
CloudVPS sociaal

CloudVPS tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Unit4
Logo IFS
Logo CRM Partners