www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.LVTPR.com
2502 volgers blijven op de hoogte!

NETGEAR introduceert nieuwe Orbi Tri-Band wifisystemen voor ieder budget

Gouda, 17 juli 2017 — NETGEAR brengt twee nieuwe modellen in de serie van Orbi Home Tri-band wifi-systemen uit. De RBK30 en RBK40 voegen zich bij de RBK50, die in augustus 2016 werd geïntroduceerd en in de prijzen viel op CES 2017. Met de RBK30, RBK40 en RBK 50 biedt NETGEAR nu snel, sneller en snelst wifi voor thuis.

Orbi is ontworpen om perfect aan de behoefte van klanten aan snelle wifi in het hele huis te kunnen voldoen. De nieuwe toevoegingen aan de Orbi-lijn zijn stijlvol en nog flexibeler te plaatsen. Daarmee bewijst NETGEAR opnieuw zijn voortrekkersrol op de markt van wifisystemen voor thuis.

De twee nieuwe Orbi Tri-band wifisystemen zijn:
  • De RBK30:
    Bij deze AC2200-router wordt een satelliet meegeleverd die direct in een stopcontact kan worden geplaatst. Daarmee is de RBK30 uitermate geschikt voor plaatsing op plekken waar weinig ruimte voor apparatuur is, zoals in gangen of keukens.
  • De RBK40:
    Bij deze AC2200-router wordt een satelliet met voedingskabel meegeleverd die op oppervlakken te plaatsen is. De RBK40 is het meest geschikt voor gebruik in een (thuis)kantoor of woonkamer.
Als bedenker van, en marktleider op het gebied van wifiversterkers weet NETGEAR als geen ander hoe handig veel gebruikers een versterker vinden die direct op het stopcontact wordt aangesloten, met name op plekken waar weinig ruimte voor apparatuur is, zoals op de gang of in de keuken.

Orbi is de eerste Tri-Band-router met 5GHz draadloze verbinding tussen router en satelliet. Dat zorgt voor betrouwbare wifi én maximale internetsnelheid via één netwerk in het hele huis, van zolder tot kelder en voortuin tot achtertuin. De nieuwe Orbi-systemen bieden elk 802.11ac AC2200 wifisnelheden tot 2.2Gbps*, zodat moeiteloos 4K-video kan worden gestreamd. Vergelijkbare systemen van andere aanbieders gebruiken nog altijd AC1200 wifi en Dual-Band.

“Wifi is tegenwoordig een basisbehoefte in een huis. Net zoals mensen geen huis zullen betrekken zonder goed elektriciteitsnetwerk of slechte leidingen, accepteren ze ook geen draadloos netwerk meer dat niet de dekking en prestaties levert die ze verwachten. Met de nieuwe Orbi Tri-Band wifisystemen bieden we gebruikers nog meer oplossingen. Bij NETGEAR zijn we van mening iedereen de best mogelijke wifi-ervaring moet kunnen krijgen”, zegt David Henry, senior vice president of home networking devices bij NETGEAR. “Dankzij onze gepatenteerde wifisystemen kunnen gebruikers zelfs op de verst mogelijke plek van optimale wifisnelheden profiteren. Dus stream vooral die laatste serie in de kelder, terwijl anderen op zolder tegelijkertijd genieten van de razendsnelle online games.”

Technische eigenschappen van de nieuwe Orbi Home wifisystemen
  • Innovatief Tri-Band wifisysteem biedt gecombineerde wifisnelheden tot AC2200 op de router; de draadloze verbinding tussen router en satelliet is net zo snel als een bekabelde ethernetverbinding;
  • Gelijktijdige 2.4GHz en 5GHz wifi op de router en satelliet, waardoor alle apparaten onder één wifinaam kunnen worden verbonden;
  • Eenvoudige installatie: Orbi wordt vooringesteld geleverd en werkt samen met routers van elke provider;
  • Geavanceerde wifi-beveiliging met automatische updates, met WPS-beschermde setup, 64/128 bit WEP; WPA/WPA-2 PSK, WPA/WPA-2 Enterprise;
  • Automatische firmware-updates verzekeren gebruiker van de beste beveiliging;
  • Satellieten breiden het wifi-signaal uit maar hanteren dezelfde netwerknaam (SSID) voor het hele netwerk (2.4GHz en 5GHz wifibanden) in het hele huis, voor naadloze connectiviteit en roaming;
  • Eenvoudig op te zetten afzonderlijk netwerk voor gasten;
  • Vier Gigabit Ethernetpoorten op de Orbi-router en -satelliet (met uitzondering van de RBK30)
  • Ondersteuning voor geavanceerde functionaliteiten als IPv6, dynamische DNS, port forwarding, instelopties voor ouders, VPN-termination en access point-modus;
  • Eenvoudige installatie via de browser of Orbi mobiele app voor iOS en Android™
Prijzen en beschikbaarheid

De Orbi Home wifisystemen zijn verkrijgbaar bij de bekende e-tailers en retailers. Adviesprijzen:
  • RBK30 - Een Orbi AC2200 router en een wall plug satelliet – € 329,99
  • RBK40 - Een Orbi AC2200 router een satelliet – € 349,99
  • RBK50 – De originele Orbi AC3000 router met satelliet – € 429,99
De satellieten zijn ook los verkrijgbaar om meer bereik toe te voegen aan een bestaand Orbi WiFi-systeem.
  • RBW30-100PES- Orbi AC2200 wall plug satelliet – € 179,99
  • RBS40-100PES- Orbi AC2200 satelliet – € 199,99
  • RBS50-100PES- Orbi AC3000 satelliet– € 249,99
Voor meer informatie over de Orbi Tri-Band wifisystemen, zie www.netgear.nl/orbi

Voor meer informatie (niet voor publicatie):
Pride PR
Nadia el Ghalbzouri /Ivette van der Elst
(t) +31 71 568 00 28
netgear@pridepr.nl

Over NETGEAR, Inc.
NETGEAR (Nasdaq: NTGR) is een wereldwijd netwerkbedrijf dat innovatieve producten levert aan consumenten, bedrijven en service providers. NETGEAR-producten zijn gebouwd op een verscheidenheid van bewezen technologieën zoals draadloos, Ethernet en powerline. De producten hebben focus op betrouwbaarheid en gemak. De productlijn bestaat uit bedrade en draadloze apparaten die netwerken, breedband toegang en netwerkconnectiviteit toestaan. Deze producten zijn beschikbaar in meerdere opstellingen om aan te sluiten op de behoefte van eindgebruikers in elke regio waar de producten van NETGEAR worden verkocht. NETGEAR-producten worden verkocht in meer dan 38.000 winkellocaties over de hele wereld, en door zowel 30.000 value-added resellers, als vele grote service providers van kabel en mobiele netwerken. Het bedrijf heeft het hoofdkwartier in San Jose, Californië en kantoren in 25 landen. Meer informatie is beschikbaar op www.netgear.nl of op www.netgear.be. Volg NETGEAR op http://twitter.com/NETGEAR en op Facebook: http://www.facebook.com/NETGEAR.

©2016 NETGEAR, Inc. NETGEAR and the NETGEAR logo are trademarks and/or registered trademarks of NETGEAR, Inc. and/or its affiliates in the United States and/or other countries. Other brand and product names are for identification purposes only and may be trademarks or registered trademarks of their respective holder(s). The information contained herein is subject to change without notice. NETGEAR shall not be liable for technical or editorial errors or omissions contained herein. All rights reserved.

Safe Harbor Statement under the Private Securities Litigation Reform Act of 1995 for NETGEAR, Inc.: This press release contains forward-looking statements within the meaning of the U.S. Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Specifically, statements concerning NETGEAR's business and the expected performance characteristics, specifications, reliability, market acceptance, market growth, specific uses, user feedback and market position of NETGEAR's products and technology are forward-looking statements within the meaning of the Safe Harbor. These statements are based on management's current expectations and are subject to certain risks and uncertainties, including, without limitation, the following: the actual price, performance and ease-of-use of NETGEAR's products may not meet the price, performance and ease-of-use requirements of customers; product performance may be adversely affected by real world operating conditions; failure of products may under certain circumstances cause permanent loss of end user data; new viruses or Internet threats may develop that challenge the effectiveness of security features in NETGEAR's products; the ability of NETGEAR to market and sell its products and technology; the impact and pricing of competing products; and the introduction of alternative technological solutions. Further information on potential risk factors that could affect NETGEAR and its business are detailed in the Company's periodic filings with the Securities and Exchange Commission. NETGEAR undertakes no obligation to release publicly any revisions to any forward-looking statements contained herein to reflect events or circumstances after the date hereof or to reflect the occurrence of unanticipated events.

Source: NETGEAR
Laatste van NETGEAR
NETGEAR introduceert Pro-AV ontwerpcentrum voor integrators en leveranciers van oplossingen

NETGEAR SLUIT ZICH AAN BIJ DE OPEN SECURITY AND SAFETY ALLIANCE

NETGEAR breidt Wifibereik en -capaciteit uit met Nighthawk WiFi 6 Mesh Extender
Fullstaq en Venafi bestrijden malware met Jenkins plugin voor Next-Gen Code Signing

Datacenter NorthC Oude Meer wordt aangesloten op het eigen netwerk van Relined Fiber Network in Amsterdam

Gezondheidsorganisaties, overheden en bedrijven omarmen de robot in hun strijd tegen het coronavirus

Digitaal thuisonderwijs: tips van devolo

Wat is het beste moment om boodschappen te doen?

Unisys Always-On Access™ powered by Stealth biedt medewerkers snelle en veilige toegang op afstand

Werkend Nederland stelt veel vrije tijd boven een hoog inkomen

PragmatiQ versnelt digitale transformatie van bedrijven met Thinkwise low-code platform

Pega lanceert Pega kickstart services voor versnelde digitale transformatie

Trend Micro verkozen tot ‘2019 Google Cloud Technology Partner of the Year voor Security’

VMware behaalt ruimschoots zijn belangrijkste Virtual Cloud Network-mijlpalen

Nieuwe MSSP’s zetten Secure SD-WAN van Fortinet in om klanten van onderscheidende netwerk- en beveiligingsdiensten te voorzien

Vertixo lanceert gratis encrypted video conference tool
NewChannel bouwt aan gecertificeerd Clavister reseller kanaal in Benelux

Contactloos visitekaartje extra in belangstelling door coronacrisis

Veeam Cloud & Service Provider-programma viert 10 jaar succes met 33% jaarlijkse groei en release van Veeam Service Provider Console v4

Extreme Networks zet snelle uitbreiding cloud-footprint voort

commercetools introduceert Accelerator voor het uitrollen van commerce-initiatieven binnen twee weken

Eén op de vijf Nederlandse bedrijven heeft zwaar te lijden onder huidige coronacrisis

DP World verbetert productiviteit en klantenservice met Panasonic Toughbooks

Xebia. One of the best companies in e-business 2020.

Fast forward: ALSO’s online event Channel Trends + Visions wordt internationaal uitgerold

Eerste Expertwebinar Het Houtblad zeer goed bekeken

Uitbreiding naar acht vreemde talen corona-persconferentie Rijksoverheid

Onderzoek: Gesloten Efteling en Rijksmuseum gaan we het meest missen met Pasen

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo HubSpot

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl