www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Xtandit lanceert 29 nieuwe slimme, verbonden Xerox printers

Woerden 13 juli 2017Xtandit biedt vanaf juni een compleet nieuwe generatie printers, die zich het best laat omschrijven als volwaardige werkplekassistent. De 29 machines maken deel uit van de Xerox VersaLink en AltaLink serie. De printers en multifunctionele printers uit deze serie werken met het ConnectKey platform. Ze beschikken over simpele en veilige applicaties, cloud connectiviteit en bieden verschillende mogelijkheden om sneller en effectiever te kunnen werken. Deze machines zijn zo ontworpen dat ze het leven op kantoor makkelijker én leuker maken. De ontwikkeling van deze nieuwe revolutionaire printers berust op drie belangrijke pijlers: service, smart en security.

Commercieel directeur Edwin Jongsma ziet grote potentie in de nieuwe VersaLinks en AltaLinks: “Dit is de grootste productintroductie van Xerox ooit, waarbij de verschillen met traditionele printers levensgroot zijn. De printers zijn stuk voor stuk uitgerust met nieuwe technologie, die een grote bijdrage kunnen leveren aan de transformatie van de werkplek.”

Xtandit ziet dat er in de zakelijke markt veel behoefte is aan slimme, verbonden printers. Jongsma: “Het gaat tegenwoordig allang niet meer enkel om het maken van een print, maar juist om werkprocessen slimmer en beter in te richten.” Hij vergelijkt de nieuwe printers met het gebruik van een smartphone. “Wij hebben onze telefoons ook al lang niet meer alleen om te bellen. Natuurlijk moet het apparaat kunnen bellen, maar daarnaast willen we ook presentaties delen, foto’s maken en e-mails en app’jes beantwoorden. De nieuwe printers zijn allemaal smart, net als onze smartphones.”

Ook op securitygebied hebben de nieuwe VersaLinks en AltaLinks veel te bieden. Zo zorgt de ConnectKey technologie voor uitgebreide beveiliging van het systeem en kwetsbare punten. Daarnaast biedt het bescherming tegen ongeautoriseerde toegang en is vertrouwelijke informatie veilig door versleuteling en data-overschrijving. De apparaten zijn uitstekend beschermd tegen cybercriminaliteit.

Tenslotte is er bij de ontwikkeling van deze nieuwe serie veel aandacht geschonken aan service. Het intuïtieve touchscreen met de aanpasbare interface zorgt voor een prettige gebruikerservaring. Met de eenvoudig instelbare apps worden werkzaamheden makkelijker en sneller uit te voeren. Daarnaast is er via het scherm een vlotte communicatie bij storingen en komt er binnen een mum van tijd een monteur indien nodig.

De VersaLink-apparaten zijn speciaal ontworpen voor kleinere werkgroepen of teams. De AltaLink serie bestaat uit 10 multifunctionele printers die ontworpen zijn voor grotere werkgroepen en print-intensieve kantooromgevingen. Doordat er zoveel verschillende typen zijn, is er altijd een model dat uitstekend past bij de behoeften van de specifieke organisatie.

Bekijk hier alle nieuwe modellen: https://www.xtandit.nl/hardware

---------------------

Over Xtandit
Xtandit is als grootste concessionair van Xerox in Europa al ruim 27 jaar partner voor de verkoop van hoogwaardige print- en documentoplossingen. Met een team van zo’n 140 gedreven medewerkers, benadert Xtandit de branche met de juiste focus en aandacht. Het Xtandit hoofdkantoor is gevestigd in Woerden. Het bedrijf heeft daarnaast drie vestigingen in Capelle a/d IJssel, Amsterdam en Groningen. Meer informatie is te vinden op www.xtandit.nl.

Marcommit
Marielle van Zanten
marielle@marcommit.nl

Xtandit
Eva van der Meer
Manager marketing en communicatie
Laatste van Xtandit
Jo Van Onsem nieuwe algemeen directeur Xerxes

Xtandit voor derde keer op rij beloond voor Managed Print Services-expertise

Xtandit lanceert 29 nieuwe slimme, verbonden Xerox printers
VMware maakt uitgebreide workload- en netwerkbeveiliging economischer en eenvoudiger te bedienen voor datacenters en clouds

Werkend Nederland ontevreden over flexwerken: vaste werkplek heeft voorkeur

Onderzoek toont aan dat 43 procent van alle IT-professionals hun IT-middelen nog steeds bijhouden in spreadsheets

Pantar selecteert PQR voor inrichting en beheer van ruim 350 ‘digital workspaces’

Banking Circle ontvangt bankvergunning

Ultimaker lanceert Ultimaker Cura 4.5 en maakt Ultimaker Marketplace online beschikbaar

Onderzoek NTT: connected consumenten verwachten hyper-gepersonaliseerde experience, maar organisaties spelen hier traag op in

Kwart Nederlanders krijgt nooit complimenten op het werk

Securework en VMware brengen zichtbaarheid en beveiliging naar openbare cloud-implementaties

NXP Semiconductors schaalt wereldwijd gebruik van het Workiva platform op voor efficiëntieverhoging en risicovermindering
Release of Remain Software Milestone Enhancements Boost Efficiency and Productivity for Organizations on IBM i and Multi-platform

Infor en Snowflake werken samen om geautomatiseerde datawarehouses te bouwen met Birst analytics- en BI-platform

DATPROF en EPI-USE Labs maken consistent data anonimiseren mogelijk in SAP en non-SAP

1 op 5 maakbedrijven kent financiële consequenties van achterblijvende digitalisering niet

Coronavirus stevent af op wereldwijde afvalberg

Registratie voor eSports Platform Planet9 is geopend tijdens IEM in Katowice

Proofpoint introduceert eerste geïntegreerde oplossingen voor Business Email Compromise (BEC) en Email Account Compromise (EAC)

Fortinet lanceert FortiGate 1800F met NP7-processor voor datacenters

Miguel Milano aangesteld als Chief Revenue Officer bij Celonis, treedt toe als mede-eigenaar

Logo Marcommit
Xtandit contact

Logo Xtandit

info@xtandit.nl
  www.xtandit.nl
Xtandit sociaal

Xtandit tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo HCC!genealogie

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comContentbureau