www.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
PR: Lubbers De Jong

Arrow ECS wint drie awards van Oracle tijdens VAD Global Community Forum

Houten 5 juli 2017 – Oracle heeft Arrow ECS beloond met drie awards tijdens zijn Value Added Distributors Global Community Forum in Boedapest, Hongarije.

Arrow ECS werd geëerd voor de hoogste totale omzet, de hoogste omzet met cloudoplossingen en de meest innovatieve oplossingen en praktijkcases op het gebied van cloud. De organisatie kreeg daarvoor de awards ‘Highest EMEA Overall Revenue Contribution 2017’, ‘Highest EMEA Cloud Revenue Contribution 2017’ en ‘EMEA Cloud Innovation & Best Practices 2017’.

Het Oracle VAD Global Community Forum werd georganiseerd voor managers en leidinggevenden van Oracle’s value added distributeurs in Europa, het Midden-Oosten en Afrika, met gasten uit de regio’s Azië en Pacific, Noord-Amerika en Latijns-Amerika. Topmensen van Oracle gaven inzicht in de laatste innovaties, de nieuwste groeimogelijkheden en de visie van Oracle op marktontwikkelingen.

Arrow ECS nam de prijzen in ontvangst voor de aantoonbare topprestaties die het heeft geleverd in algemene zin en met name als het gaat om cloudoplossingen. Met de awards wil Oracle VAD’s inspireren met zijn producten en technologie te innoveren, om op die manier waarde te creëren voor eindklanten. De drie awards voor Arrow tonen aan dat het bedrijf zijn partners succesvol ondersteunt in activiteiten die belangrijk zijn voor Oracle. Dat heeft de distributeur onder andere bewezen met initiatieven als het ‘Proof of value platform’ en de ‘Mobile cloud assessment tool’.

“Terwijl Oracle zijn indrukwekkende SaaS-, PaaS- en IaaS-porfolio verder ontwikkelt, zien we met veel genoegen dat onze Oracle-strategie werkt. Het resultaat is dat we dit jaar deze drie zeer belangrijke prijzen hebben mogen ontvangen”, zegt Eric Nowak, President voor Arrow ECS in EMEA. “We zien dat de sterke cloudoplossingen van Oracle in hoog tempo populair zijn geworden bij eindgebruikers en we gaan door met de combinatie met onze unieke value added services, zoals training, solution stacking, cloud assessment en migratie.”

++++

Over Arrow ECS
Arrow ECS is een wereldwijde leverancier van producten, diensten en oplossingen aan industriële en commerciële gebruikers van elektronische componenten en enterprise computing-oplossingen. Arrow fungeert als een supply channel partner voor meer dan 100.000 fabrikanten van apparatuur, contractfabrikanten en commerciële klanten via een wereldwijd netwerk waarin het vanuit 460 locaties in 85 landen actief is.

Over Oracle PartnerNetwork
Oracle PartnerNetwork (OPN) is Oracle’s partnerprogramma dat partners een duidelijk voordeel biedt bij het ontwikkelen, verkopen en implementeren van Oracle-oplossingen. OPN biedt de mogelijkheid om trainingen te volgen en specifieke kennis van Oracle’s producten en oplossingen op te doen. Het heeft zich ontwikkeld tot een programma dat past bij Oracle’s groeiende productportfolio, partnerlandschap en de zakelijke kansen die er zijn. OPN biedt onder andere de belangrijke mogelijkheid voor partners om te worden beloond voor hun investeringen in Oracle Cloud. Partners kunnen zich door het innovatieve OPN Cloud-programma bij hun klanten onderscheiden met hun expertise en profiteren van groeiende voordelen. Meer informatie vindt u op http://www.oracle.com/partners.

Trademarks:
Oracle en Java zijn geregistreerde handelsmerken van Oracle en/of haar filialen.
Laatste van Arrow Electronics
Qumulo en Arrow Electronics sluiten EMEA-overeenkomst

Arrow Electronics introduceert nieuwe versie van zijn multi-tier cloudplatform ArrowSphere

Arrow Electronics sluit EMEA-distributieovereenkomst met Alibaba Cloud
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo Lubbers De Jong
Arrow Electron.. contact

Logo Arrow Electronics

+31 (0)88 - 0242 900
  sales.ecs.nl@arrow.com
  www.arrow.com/ecs/nl
Arrow Electron.. sociaal

Arrow Electron.. tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage