www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!

Guardian360 en Phylax ICT zorgen voor veiligere kantoorautomatisering

ICT automatiseerder Phylax ICT en Guardian360, aanbieder van hét centrale securityplatform, zorgen voor nog veiliger kantoorautomatisering door informatiebeveiliging samen te gaan werken.

IT-beveiliging gaat verder dan techniek
Techniek komt voor Phylax ICT op de tweede plaats – pal na de gebruikers. Phylax ICT zal zich daarom niet alleen focussen op de technische aspecten van informatiebeveiliging. Zij zal ook aandacht hebben voor de menselijke kant door bij te dragen aan een verhoogd bewustzijn niveau bij mederwerkers van klanten.

Door samen te werken met Guardian360 zorgt Phylax ICT ervoor dat netwerken zo goed mogelijk beveiligd zijn en dat de gebruikers van deze netwerken zo weerbaar mogelijk zijn.

Door continu te scannen en te monitoren, kunnen deze zwakke plekken door Phylax ICT verholpen worden, voordat een kwaadwillende er misbruik van maakt. Mocht het onverhoopt toch mis gaan, dan slaat de Hacker Alert stil alarm. Daardoor kan eventuele schade tot een minimum beperkt worden.

Phylax ICT voldoet aan security normen
Door de Guardian360 audit module kan Phylax eenvoudig aan haar auditors laten zien dat zij ‘in control’ is. Het Guardian360 platform draagt bij aan compliancy met de ISO27001, NEN750, BIR, BIG, BIWA en OWASP-richtlijnen.

Jan Martijn Broekhof, directeur Guardian360: “Door de samenwerking met Phylax ICT kunnen wij verdere invulling geven aan onze doelstelling om de digitale infrastructuur veiliger te maken voor mens en organisatie. Wij zijn blij dat Phylax ICT op dit gebied vooruitstrevend is en Guardian360 diensten inzet bij haar klanten.”

Over Phylax ICT
Phylax ICT is ICT dienstverlener met vestigingen in Made, Bilthoven en Bergen op Zoom. Phylax ICT  zorgt ervoor dat medewerkers toegang hebben tot collega’s, data en applicaties waardoor organisaties productiever worden. Elke dag weer, veilig en betaalbaar.

Phylax ICT levert sinds 1998 ICT diensten op het gebied van ICT infrastructuren. In de periode 1998-2002 veelal in detacheringsvorm, hierna in de vorm van projecten en beheersdiensten. Sinds 2005 levert Phylax ICT ook data verbindingen en telefoniediensten. Meer informatie vindt u op https://www.phylax.nl.

Over Guardian360
Guardian360 heeft hét centrale security platform ontwikkeld. Met 10 verschillende scanners worden webapplicaties en IT-omgevingen doorlopend gemonitort op kwetsbaarheden. Daarbij wordt in kaart gebracht welke kwetsbaarheden tot een afwijking van de ISO27001, NEN750, BIR, BIG, BIWA en OWASP norm leiden. Mocht een kwaadwillende toch toegang krijgen tot het netwerk, dan slaat de Hacker Alert snel alarm. Meer informatie vindt u op https://www.guardian360.nl.

Contactgegevens voor de redactie

Menno Malta