Herken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (4 jaar en 27 dagen geleden)

Online community RES Hub helpt organisaties bij transformatie van de digitale werkplek

RES HUB: een plek waar klanten en partners best practices, integratie-connectors en automatiseringsscripts kunnen delen

‘s-Hertogenbosch, 28 juni 2017 - RES, marktleider in het leveren, automatiseren en beveiligen van werkplekken, kondigt vandaag de lancering van RES Hub aan: een platform dat de beveiliging, het beheer en de transformatie van de digitale werkplek stimuleert. Door elkaars connectors, scripts en best practices te delen en te gebruiken kan de RES technische community een uitrol beter stroomlijnen en nog meer waarde uit RES ONE Enterprise halen.

Vorig jaar juni kondigde RES het RES Tech Alliance Programma en het RES Ready-keurmerk aan voor gecertificeerde connectors en integraties. Dit maakt het voor klanten mogelijk meer uit hun bestaande technologie te halen,hun omgevingen beter te beveiligen, de efficiëntie te vergroten en de kosten verlagen. Vanwege de groeiende vraag naar RES Ready-gecertificeerde connectors en integraties is de RES Hub in het leven geroepen. Deze breidt het ecosysteem uit, vergroot de klantbetrokkenheid en vergemakkelijkt toegang tot nieuwe content. Met de nieuwste integraties, bouwstenen en best practices kunnen klanten van RES veel efficiënter werken en meer waarde toevoegen.

“RES Hub is het resultaat van onze samenwerking met duizenden partners en de ondersteuning van digitale werkplekinitiatieven van duizenden klanten over de hele wereld”, zegt Stacy Leidwinger, vice president of products bij RES. “Onze technische community is zeer betrokken. We wilden graag wat terug doen en hebben daarom dit open forum opgezet, zodat alle klanten van RES hun voordeel kunnen doen met deze technische expertise.”

Met RES Hub kunnen bedrijven migraties sneller laten verlopen en bovendien andere oplossingen in hun infrastructuur integreren. Door de ongelimiteerde toegang beschikt de community vanaf dag één over meer dan honderd toevoegingen. Organisaties kunnen daarmee de standaardfunctionaliteiten uitbreiden. Bestaande content kan snel worden ingezet, maar ook als startpunt voor verdere aanpassingen dienen. Met de connectors kunnen klanten snel en eenvoudig technologie van derden integreren, zoals mobile device management, IT-servicemanagement, virtualisatie en cloud-ondersteuning, lifecycle-management, SaaS-toepassingen en nog veel meer. Door RES Hub isbeheer van cloud en compliance bovendien sneller te realiseren.

De voordelen van RES Hub op een rij:
  • Stroomlijn migraties en uitrol van beveiligingsmaatregelen zoals identiteits- en toegangsmanagement, GDPR en VDI-uitrollen
  • Haal meer uit bestaande investeringen
  • Breid standaardfunctionaliteiten uit
  • Werk samen met de RES-community
“We zijn blij dat we deel uitmaken van de RES community en helpen de kracht van RES graag verder uitbreiden. De waarde van RES Hub is dan ook duidelijk. Er is geen enkele reden voor organisaties om vanaf nul te beginnen als ze ook verder kunnen bouwen op een basis die door anderen is gelegd en zo sneller ROI kunnen realiseren”, zegt Mike Strohl, Entisys360. “RES Hub bevat nu al materiaal waar klanten hun voordeel mee kunnen doen.”

“Veel organisaties werken met verschillende omgevingen. Dat zorgt voor uitdagingen wanneer ze meer productiviteit en betere beveiliging willen realiseren. RES blijft koploper in het verhelpen van deze problemen. Met de lancering van RES Hub roepen we de hulp van onze community in”, zegt Leidwinger. “We zien dat veel oplossingen bij meerdere organisaties inzetbaar zijn. RES Hub maakt precies dat mogelijk: interactie, kennisdeling en hulp. Daar profiteert iedereen van.”

Voor meer informatie: (niet voor publicatie):
Pride PR
Jannemiek Starkenburg & Ivette van der Elst
res@pridepr.nl
t: 071-5680028

Over RES
RES creëert, automatiseert en beveiligt digitale werkplekken. Met een gebruikersgerichte benadering maakt RES de toegang tot technologie veilig, zelfs in complexe multi-device/multi-locatie scenario’s in fysieke, virtuele en cloud-omgevingen. RES beschikt over tal van gepatenteerde technologieën, snelle time to value en een hoogwaardige klantenservice voor meer dan 2.500 bedrijven wereldwijd. Bezoek www.res.com voor meer informatie of contacteer uw RES-partner en volg ons op Twitter @RESsoftware_NL.
Laatste van RES
Ivanti neemt RES Software, leverancier van werkplekautomatisering en identiteitsbeheer, over

COMPAREX Nederland Platinum-partner voor RES

Logo People First Group