www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!

Ruckus introduceert betaalbare, high-performance WiFi voor de vrijetijdsbranche

Nieuwe alles-in-één access point en switch zorgt voor grotere klanttevredenheid en minimaliseert het aantal kabels

Amsterdam - 28 juni 2017- Ruckus, onderdeel van Brocade, introduceert vandaag zijn vierde generatie acces point (AP) waarmee het hotelgasten snel en betrouwbaar WiFi biedt. De Ruckus H320 all-in-one AP en switch beschikt over de nieuwste 802.11ac Wave 2 technologie, waarmee gasten met meerdere apparaten tegelijk op WiFi-netwerken van hotels kunnen inloggen. Met de AP kunnen hoteleigenaren ook apparatuur zoals VoIP-telefoons en IP-ready televisies aansluiten, zonder dat er per apparaat afzonderlijk bekabeling nodig is. De H320 AP is ontworpen voor gebruik in iedere hotelkamer en levert een hoge kwaliteit verbinding (QoS) om tegemoet te komen aan de wensen van de gasten voor goed presterende WiFi-netwerken, voor zowel zakelijk als privégebruik.

"Moderne reizigers verwachten betrouwbaar en goed presterende WiFi dat meerdere apparaten ondersteunt, die allemaal vol staan met bandbreedte verslindende apps," zegt Ted Watson, vice president global hospitality and multi-dwelling unit solutions van Ruckus. "Met de Ruckus H320 AP en switch kunnen hotels aan deze verwachtingen voldoen, door een access point in elke kamer te plaatsen - tot nu was dit financieel onrealistisch. De flexibiliteit en betaalbaarheid van de oplossing zal voor een revolutie in de vrijetijdssector zorgen.”

Ruckus biedt hiermee een toonaangevend portfolio van in de ruimte, wandgemonteerde, alles-in-één AP's en switches. De toevoeging van de H320 AP completeert een suite van apparatuur die in elke vrijetijdsomgeving past. De H320 AP is een goedkoper alternatief voor de voor IoT geschikte H510 AP en de DOCSIS-geschikte C110 AP en switch voor gebruik in hotels waar alleen coaxkabel beschikbaar is.

"In een sterk concurrerende vrijetijdsmarkt vragen onze gasten om een snel en betrouwbaar WiFi-netwerk. Ruckus WiFi is daarbij favoriet,” zegt Jason Greene, IT-medewerker van de Maine Course Hospitality Group. "Onze met Ruckus-oplossingen uitgeruste locaties scoren zeer hoog in klanttevredenheid, beter dan die waar we andere oplossingen geïnstalleerd hebben. Ruckus is onze favoriete WiFi-oplossing."

De H320 AP en de switch zijn gebaseerd op de 802.11ac Wave 2-technologie, de best presterende WiFi-standaard, om tegemoet te komen aan de steeds grotere vraag naar bandbreedte in de gebruikersruimtes. Het bevat twee snelle Ethernetpoorten, zodat aansluitmogelijkheden beschikbaar zijn voor bedrade IP apparatuur in de ruimte, waaronder IP-TV, VoIP telefoons en IP-camera's.

"Klantverwachtingen en -gedrag veranderen voortdurend en WiFi van hoge kwaliteit is een goede investering voor hotels," aldus Jim Duffy, senior netwerkanalist van 451 Research. "Nu deze markt is gestart met technologieën zoals IoT en robotica, wordt WiFi een vereist onderdeel van het ecosysteem van een hotel."

De Ruckus H320 AP is in augustus verkrijgbaar.

Over Ruckus
Ruckus levert ‘simply better wireless networking’ – en nu ook wired switching – aan ondernemingen, service providers, overheden en het midden- en kleinbedrijf wereldwijd. De Ruckus business unit van Brocade is gericht op technologische innovatie, partner ecosystemen en klantenservice – waardoor de best mogelijke draadloze ervaring voor de meest uitdagende omgevingen binnen- en buitenshuis geleverd kan worden. Het Smart WiFi platform biedt schaalbare, high performance WiFi met vereenvoudigde controle en management voor on-premise en cloud-gebaseerde WiFi implementaties, samen met nieuwe diensten voor beveiligd aanmelden, beleidsmanagement, locatiediensten en analyses die nieuwe ondernemingskansen bieden. De Ruckus ICX 7000 switch familie biedt flexibel, vereenvoudigd en schaalbaar beheer, dat tegemoet komt aan de wensen van organisaties van alle soorten en groottes.

Over Brocade
Brocade (NASDAQ: BRCD) netwerkoplossingen helpen ’s werelds grootste organisaties om hun netwerken te transformeren naar platformen voor bedrijfsinnovatie. Met oplossingen voor het hele gebied van publieke en private datacentra tot aan de rand van het netwerk, begeleidt Brocade de sector in haar transitie naar de nieuwe IP netwerkinfrastructuren die nodig zijn voor het huidige tijdperk van digitale business. Meer informatie op www.brocade.com

Thumbnail
432 KB png H320 AP

© 2017 Brocade Communications Systems, Inc. All Rights Reserved.

These products and features and their availability are subject to change at the sole discretion of Brocade, and Brocade shall have no liability for delay in the delivery or failure to deliver any of the products or features described herein.

Ruckus, Ruckus Wireless and SP Cloud are trademarks of Ruckus Wireless, Inc. in the United States and other countries.

Brocade, the B-wing symbol, and MyBrocade are registered trademarks of Brocade Communications Systems, Inc., in the United States and in other countries. Other brands, product names, or service names mentioned of Brocade Communications Systems, Inc. are listed at www.brocade.com/en/legal/brocade-Legal-intellectual-property/brocade-legal-trademarks.html. Other marks may belong to third parties.

Ruckus Persdesk
Jennifer Schouten