Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

OutSystems benoemd tot Leader in Gartner Magic Quadrant voor Mobile App Development Platforms

OutSystems behaalt hoogste score op ‘Ability to Execute’

Utrecht, 22 juni 2017 – In het Magic Quadrant 2017 voor Mobile App Development Platforms heeft Gartner OutSystems benoemd tot ‘Leader’ met de hoogste graad in Ability to Execute. Vorig jaar stond OutSystems nog in het ‘Visionary’ kwadrant.

De markt voor mobiele zakelijke applicaties is groot en groeit hard. "Onze klanten zijn er duidelijk over; ze moeten alle zeilen bijzetten om met hun huidige ontwikkelteams aan de vraag naar mobiele apps te kunnen voldoen, zoals ook bleek uit het rapport State of Application Development eerder dit jaar", zegt Bart Meursing, VP Sales van OutSystems Benelux. "Wij geloven dat dit precies de reden is dat onze oplossing in krap twee jaar tijd is uitgegroeid tot Leader in het Magic Quadrant."

Leaders in het Magic Quadrant moeten volgens Gartner een sterke combinatie bieden van Ability to Execute en Completeness of Vision. “Het platform van de aanbieders moet goed zijn in het bouwen, implementeren en beheren van applicaties gedurende de volledige levenscyclus. Bovendien moet de organisatie een gedegen omnichannelstrategie hebben, meerdere architecturen en standaarden kunnen ondersteunen, beheer op applicaties kunnen bieden en schaalbare verkoopkanalen en partnernetwerken hebben. De platformen van de leiders in het Quadrant zijn eenvoudig aan te schaffen, te programmeren, te implementeren en te upgraden en kunnen bovendien gekoppeld worden met een groot aantal systemen en cloudservices van derde partijen."

Gartner biedt naast het onderzoeksrapport Peer Insights, geverifieerde softwareratings en reviews voor zakelijke IT-professionals. In de meer dan 100 klantenrecensies van OutSystems werd de aanbieder in het bijzonder geroemd om zijn expertise in mobiele app-ontwikkeling.

Lees hier de Peer Reviews en download een gratis exemplaar van het Gartner 2017 Magic Quadrant voor Mobile Application Development Platforms.

OutSystems ontwikkelt zich bijzonder voortvarend. Het bedrijf werd dit jaar ook Leader genoemd in de Gartner 2017 Magic Quadrant voor HpaPaaS en Visionary in de 2016 Magic Quadrant voor Enterprice Application Platform as a Service. In de Magic Quadrant voor Mobile Application Development Platforms van 2016 was OutSystems aangemerkt als Visionary.

##

Over OutSystems
Wereldwijd vertrouwen duizenden klanten op OutSystems, hét nummer één low-code ontwikkelplatform voor het versnellen van applicatieontwikkeling. Gedreven techneuten hebben ieder aspect van het platform met oog voor detail ontworpen, waardoor bedrijven enterprise-grade apps kunnen bouwen en daarmee hun digitale transformatie kunnen versnellen. OutSystems is de enige oplossing die de kracht van low-code applicatieontwikkeling combineert met geavanceerde mobiele functionaliteiten, waardoor het volledige applicatielandschap visueel gemodelleerd en geïntegreerd met bestaande systemen kan worden. Klik hier voor meer informatie, volg ons op Twitter of bezoek ons op LinkedIn.

Disclaimer
Gartner beveelt geen van de leveranciers, producten of diensten aan die in zijn onderzoekspublicaties worden behandeld, en adviseert technologiegebruikers niet om alleen die vendoren te selecteren met de hoogste ratings of andere aanduidingen. De Gartner onderzoekspublicaties zijn adviezen van Gartner's onderzoeksorganisatie en mogen niet worden uitgelegd als feitelijke verklaringen. Gartner neemt geen verantwoordelijkheid voor claims of conclusies die derden ontlenen aan dit onderzoek, met inbegrip van eventuele garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel. De Gartner Peer Insights reviews bevatten subjectieve uitingen van individuele eindgebruikers op basis van hun eigen ervaringen en zijn geen weergave van de mening van Gartner of betrokken organisaties.

Voor meer informatie:
Lubbers De Jong