www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Riverbed introduceert complete oplossing voor Digital Experience Management

• Nieuwste versie van SteelCentral dicht de kloof tussen wat IT-monitoringtools meten en wat klanten/werknemers daadwerkelijk ervaren
  • De update biedt nieuwe, geïntegreerde monitoring en analyse van de volledige digitale ervaring – van gebruikerservaring op het device tot en met het netwerk, applicatieservers en applicatiecode
  • Snelle en effectieve oplossing garandeert betrouwbare en kwalitatieve eindgebruikerservaring

Utrecht, 22 juni 2017 – Riverbed Technology lanceert de nieuwste versie van SteelCentral: de meest complete en geïntegreerde Digital Experience Management-oplossing in de markt. Bedrijven investeren nog altijd in digitale zakelijke initiatieven, maar het meten en controleren van de kwaliteit van gebruikerservaringen blijft een uitdaging. Met Riverbed SteelCentral kunnen klanten nu alle elementen van de gebruikerservaring meten en eventuele problemen oplossen – van de gebruikerservaring op het device tot en met backend-netwerk, infrastructuur, cloud en applicatie.

Volgens een recent rapport van analistenbureau EMA is 59 procent van de managers bij grote bedrijven het erover eens dat IT en business gezamenlijk de verantwoordelijkheid dragen voor Digital Experience Management[1]. Tegelijkertijd toonde Gartner aan dat minder dan vijf procent van de multinationals Digital Experience Monitoring strategisch geïmplementeerd heeft[2]. De nieuwste update van Riverbed SteelCentral biedt een geïntegreerde, bedrijfsgerichte oplossing voor beheer van de digitale ervaring van eindgebruikers. Ook maakt het nieuwe, geïntegreerde monitoring en analyse van de complete eindgebruikersservice mogelijk – van de bedrijfsactiviteit op het device van de gebruiker en het netwerk tot en met app-servers en -code. Dat maakt het mogelijk om een snelle en effectieve oplossing te bieden en zo betrouwbare en kwalitatieve eindgebruikerservaringen te garanderen.

De nieuwste versie van SteelCentral

• Verrijkt monitoring van eindgebruikers en biedt geïntegreerd inzicht in de digitale ervaring

De update van SteelCentral integreert onder meer SteelCentral Portal, SteelCentral Aternity en SteelCentral AppInternals. IT- en bedrijfsmanagers beschikken over centraal inzicht in IT-prestaties en de impact hiervan op eindgebruikers, inclusief inzicht op basis van devices. Door de geïntegreerde workflow tussen SteelCentral Aternity en SteelCentral AppInternals kan het IT-team problemen met bedrijfskritische applicaties snel oplossen. Het resultaat is een one-stop-shop voor iedereen die te maken heeft met Digital Experience Management.

• Verlaagt risico’s tijdens de migratie van applicaties, zowel in als buiten de cloud

Cloudprestaties – vooral als het gaat om het netwerk – zijn voor de meeste bedrijven vaak een blinde vlek. De SteelCentral-update maakt planning en voorspelling van applicatiemigratie mogelijk, zodat planning- en architectuurteams verkeersgedrag en impact op het netwerk al vóór de migratie kunnen simuleren en voorspellen: van datacenter naar datacenter, van datecenter naar de cloud, en tussen cloudproviders onderling.

• Stelt bedrijven in staat om resultaten over de gehele applicatielifecycle te beheren

SteelCentral AppInternals biedt IT-teams inzicht in prestaties en diagnoses van de complete applicatielifecycle. Met de nieuwe REST API’s beschikken ontwikkel- en kwaliteitsteams over prestatietesten, ontvangen operationsteams alerts via populaire samenwerkingstools als Slack en HipChat, en kunnen ondersteuningsteams automatisch tickets op incidentmanagementtools openen voor het loggen van problemen, oorzaken en oplossingen. Daarnaast kunnen teams de API gebruiken om gegevens uit te lezen en bestaande rapportages en tools uit te breiden.

• Biedt geïntegreerde netwerk- en infrastructuurtroubleshooting en -monitoring

Riverbed introduceert daarnaast een nieuwe integratie tussen NetProfiler en NetIM, waarmee netwerkmanagers de impact van netwerkinfrastructuur op netwerkprestaties beter kunnen begrijpen – en vice versa. Zo maakt SteelCentral samenwerking binnen verschillende domeinen mogelijk en slecht het de communicatiebarrières die ontstaan door de implementatie van losstaande puntoplossingen voor monitoring.

Bekijk de video: Riverbed SteelCentral: geïntegreerd Digital Experience Management

“Onze klanten investeren graag en op een strategische manier in initiatieven voor digitale bedrijfstransformatie om zo customer intimacy en productiviteit van werknemers en partners te stimuleren. Maar met de implementatie van de cloud en mobiele technologieën merken zij dat traditionele tools niet in staat zijn om de digitale ervaring van gebruikers op een holistische manier te meten en te beheren”, zegt Mike Sargent, Senior Vice-President and General Manager SteelCentral van Riverbed.

“In staat zijn om ervaringen van eindgebruikers te volgen, is maar het topje van de ijsberg. En hoewel dit zeker waardevolle informatie oplevert, ben ik meer geïnteresseerd in het complete plaatje van prestaties en ervaringen”, zegt John D. Green, CIO van Baker Donelson. “Deze update integreert technologie verder in de SteelCentral-productlijn, waardoor ik een centraal overzicht heb. De combinatie tussen Riverbed en SteelCentral Aternity zorgt voor een mix van tools die je, in combinatie met het centrale overzicht, een volledig overzicht geeft van het complete netwerk: van servers tot en met de verbindingen.”

“De ervaring van eindgebruikers is essentieel voor het succes van veel digitale bedrijfsinitiatieven”, zegt Mary Johnston Turner, Research Vice-President van IDC Enterprise Systems Management Software. “Slechte prestaties hebben invloed op de merkbeleving en klanttevredenheid. En toch hebben veel organisaties moeite om te begrijpen hoe alle elementen van de applicatieleveringsketen op het gebied van infrastructuur, software en devices van eindgebruikers, invloed hebben op de ervaring van die eindgebruiker. De nieuwste update van SteelCentral biedt monitoring van eindgebruikerservaring op basis van device, zodat klanten beschikken over een compleet overzicht van applicatieprestatie: van de ervaring van de gebruiker op het device tot en met het backend-netwerk en de infrastructuur. Deze mogelijkheid biedt waarde voor bedrijfsstrategieën, maar ook voor de IT-teams die digitale transformatiestrategieën uitvoeren.”

Volg Riverbed:
·        Riverbed Blog
·        Riverbed Community
·        Twitter (@Riverbed)
·       SlideShare
·        Google+

Over Riverbed
Riverbed loopt voorop in applicatieperformanceoptimalisatie. Het bedrijf – met meer dan een miljard dollar aan jaaromzet – biedt het meest complete platform voor de Hybrid Enterprise. Dit concept zorgt ervoor dat applicaties presteren zoals verwacht, data op het juiste moment beschikbaar is en performance-issues proactief te detecteren en op te lossen zijn voordat ze de bedrijfsvoering schaden. Riverbed stelt hybride ondernemingen in staat om de applicatieprestaties te transformeren. Daardoor stijgt de medewerkersproductiviteit en is met IT de operationele flexibiliteit te vergroten. Dat zorgt voor concurrentievoordeel. Riverbed werkt voor meer dan 28.000 klanten, waarvan 97 procent deel uitmaakt van de Fortune 100 en 98 procent van de Forbes Global 100. Kijk voor meer informatie op http://www.riverbed.com.

Voor meer informatie:
LVTPR
Nienke Geudeker / Edmee Verbeek
riverbed@lvtpr.com
030 - 65 65 070

[1] EMA: User, Customer, and Digital Experience: Where Service and Business Performance Come Together, Dennis Drogseth, Julie Craig, February 2017.

[2] Gartner: Innovation Insight for Digital Experience Monitoring, Will Cappelli, October 14, 2016.

Tags bij dit bericht