www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nl
2482 volgers blijven op de hoogte!

Interconnect IaaS opgenomen in Cloud Brokerage Services van CloudMerge

CloudMerge – onderdeel van Quanza - levert als één van de eerste partijen in Nederland Cloud Brokerage Services: één centraal loket voor het faciliteren van de benodigde cloud infrastructuur en het verzorgen van continuous delivery. Op basis van de zeer hoge betrouwbaarheid is Internet Service Provider Interconnect nu ook toegevoegd aan het portfolio van partners van deze platformonafhankelijke speler.

CloudMerge Business Unit Manager Robèr van den Brink vertelt het proces: “Wij zoeken goede partners met een sterke propositie, met een juiste prijs/kwaliteit verhouding. Een grote klant van ons wilde een volledige disaster recovery omgeving bij een tweede partij. Hun huidige aanbieder heeft twee fysiek gescheiden datacenters, maar is dus wel maar één leverancier.” CloudMerge ging naar aanleiding van deze criteria op zoek naar een volledig onafhankelijke tweede partij, hun oog viel al snel op Internet Service Provider Interconnect, met twee eigen high-end datacenters in ’s-Hertogenbosch en Eindhoven. “Na deze eerste positieve ervaring hebben we Interconnect direct opgenomen in ons portfolio.”

Maximale disaster recovery
Van den Brink legt uit, “Een high-end infrastructuur vind je normaal gesproken vaak in Rotterdam en Amsterdam. Bij Interconnect staan alle lichten op groen: high-end faciliteiten, een uitstekende staat van dienst en ook nog eens een echt fysieke afstand van de Randstad: maximale disaster recovery! De producten en kennis zijn bij Interconnect heel goed, maar ook vanwege de fysieke afstand hebben wij Interconnect nu voortaan opgenomen in ons adviestraject.” Commercieel directeur van Interconnect Rob Stevens is blij met deze nieuwe partnership. “CloudMerge is echt een begrip in de markt. Hun kwaliteit zit hem in de platform-onafhankelijke adviezen, op basis van hoogstaande criteria selecteren zij hun partners. Dat wij hier nu deel van uitmaken, is een beloning voor het feit dat wij tot de grootste cloud providers van Nederland behoren.”

Data soevereiniteit
Juist ook omdat klanten tegenwoordig erg staan op de privacy van hun data in combinatie met de op komst zijnde GDPR (AVG), kan CloudMerge hier vanuit Interconnect met een gerust hart een advies uitbrengen. “Data soevereiniteit is voor ons cruciaal, dit is bij Interconnect een vast gegeven.” Aldus CloudMerge.

Cloud Connectiviteit
Nu deze connectie tussen CloudMerge en Interconnect er is, kunnen vanuit de datacenters van Interconnect koppelingen worden aangeboden aan alle publieke cloud aanbieders. De kracht van deze koppelingen met CloudMerge zit hem in de groeiende vraag naar hybride en multi-cloud oplossingen, aldus Van den Brink: “Ons ecosysteem omvat alle bekende datacenters en publieke clouds, wat reikt tot aan on premises omgevingen.”

Over CloudMerge
CloudMerge levert als één van de eerste partijen in Nederland Cloud Services Brokerage: één centraal loket voor het faciliteren van de benodigde cloud infrastructuur en het onderhoud en beheer van applicaties. Op basis van vooraf vastgestelde criteria wordt een ‘application load’ ondergebracht bij AWS, Microsoft Azure, Google, Interconnect, CloudVPS of iedere andere publieke cloud. De focus van CloudMerge ligt daarbij volledig op ‘software defined’. Alles wordt softwarematig aangestuurd, waardoor wij in staat zijn om bedrijven te faciliteren op het gebied van continuous delivery.

CloudMerge is onderdeel van de Quanza Group. Een dienstverlener pur sang met 70 werknemers die sinds 2001 netwerken en private clouds bouwt en 24/7 beheert voor iedere organisatie met een eigen ICT-infrastructuur die van strategisch belang is. Klanten zijn onder andere SURFnet, AMS-iX en KPN.

Over Interconnect
Interconnect is een internet service provider voor de zakelijke markt. Sinds 1995 ondersteund Interconnect IT professionals met het opzetten van betrouwbare IT oplossingen. Zekerheid en betrouwbaarheid staan daarbij centraal. Interconnect behoort tot de top 10 IaaS providers van de Benelux. Door onze expertise op het gebied van cloud, connectivity, datacenters en security richten onze klanten zich zorgeloos op hun kernactiviteiten.
Laatste van Interconnect
INTERCONNECT BREIDT DATACENTER IN EINDHOVEN STEVIG UIT

Interconnect in absolute top van IaaS-providers in Nederland

Interconnect in absolute top van IaaS-providers in Nederland!
Fullstaq eerste gecertificeerde Kubernetes adviesbureau in Nederland

Oasen en Schneider Electric bundelen krachten voor betaalbaar duurzaam drinkwater

Forrester studie: 66 procent van de ondernemingen verhoogt het komende jaar zijn uitgaven aan RPA-robotsoftware

Björn Nievergeld door Conclusion Zuyd aangesteld als Manager Implementatie, Transitie en Roadmap

Insider threats kosten organisaties jaarlijks ruim 10 miljoen euro, oplossen duurt gemiddeld 77 dagen

nCipher introduceert cloud-first-architectuur voor beveiliging en controle van public en private clouds

Trivento stelt nieuwe commercieel directeur aan

SentinelOne benoemt Daniel Kollberg als Vice President voor EMEA

Adrian McDonald gepromoveerd tot President EMEA van Dell Technologies

Rabo Corporate Investments stapt in e-scooter deelsysteem GO Sharing

De AVG is een succes! Maar, medewerkers vertrouwen hun eigen organisatie niet

Zebra Onderzoek: real-time datatoegang is van cruciaal belang voor veldwerkers op het gebied van energie- en nutsbedrijven
IFS overtreft de markt in 2019 met 32 procent groei in licenties en EBITDA

Cisco Live 2020 laat de nieuwste transformatieve technologieën zien

Cisco versnelt applicaties in een hybride multicloud-wereld

Solipsis deelt 5 praktische tips voor een sterk beleid op het gebied van cybersecurity en privacy

Collibra lanceert Data Lineage, een geautomatiseerde Data Lifecycle Mapping functie

IPsoft’s digitale medewerker Amelia wordt nu nog menselijker

De juiste mobiele computerapparatuur verbetert productiviteit en efficiëntie van werknemers

IGEL breidt samenwerking met Login VSI uit met de integratie van Login Enterprise en IGEL OS

Fabrikanten investeren fors in Customer Experience

iSHARE adapter in SAP App Store

Persuitnodiging Digital Days: scholieren aan de slag met uitdagende ICT-vraagstukken
Interconnect contact

Logo Interconnect

info@interconnect.nl
  www.interconnect.nl
Interconnect sociaal

Interconnect tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo ConoScenza
Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Schneider Electric
Logo UiPath
Logo Conclusion Zuyd
Logo IFS
Logo Cisco
Logo Solipsis b.v.
Logo Collibra
Logo Genesys
Logo Dell Boomi
Logo AEB
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Zircon
Logo myBrand
Logo NetApp

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlContentbureau