Herken zakelijke websitebezoekersContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (4 jaar en 41 dagen geleden)
PR: LVTPR

Dimension Data introduceert endpoint lifecycle management-diensten

Apple-practise en managed mobility-diensten voor iOS versnellen implementatie van enterprise mobility voor organisaties

Barneveld, 19 juni 2017Dimension Data introduceert een aantal endpoint lifecycle management-diensten en richt hiervoor een specifieke Apple-practise op. Doel is bedrijven te helpen een mobiele ervaring te creëren voor apps, telefonie en samenwerking op iOS-apparaten die overal en altijd beschikbaar is.

De nieuwe diensten maken het mogelijk iOS-apparaten over de gehele wereld veilig te implementeren en te beheren, zodat gebruikers naadloos toegang hebben tot bedrijfsapps en -gegevens op devices als de Mac, iPad, iPhone en Apple Watch. De diensten omvatten configuratie, beheer, ondersteuning en beveiliging, en ondersteunen bedrijven van de installatie tot en met het einde van de lifecycle van het product. Zo is altijd te voldoen aan hun corporate compliance-vereisten.

Daarnaast zet Dimension Data een speciale Apple-practise op, gericht op het leveren van strategische adviezen, implementatie, volledig beheer en ondersteuning van een breed scala van zakelijke oplossingen, zoals oplossingen voor video en samenwerking van Cisco op iOS. Apple en Cisco werken al samen om de werking van iOS-apparaten en -apps in Cisco-netwerken te optimaliseren.

De speciale Dimension Data Apple-practise omvat een wereldwijd team van netwerk- en systeemengineers, klantenservice- en ondersteuningsteams met volledige begeleiding en ondersteuning door experts van Apple.

De andere enterprise mobility-diensten van Dimension Data omvatten resale, configuratie, provisioning, logistiek en helpdeskondersteuning. Dimension Data biedt tevens doorlopend device-management voor verschillende functies: van applicatie-provisioning en -rapportage tot en met hardwarereparaties en mobiliteitsanalyse.

Daarnaast opent Dimension Data in de Verenigde Staten een Center of Excellence (CoE). Dit is opgezet om enerzijds Apple-producten in de spotlight te zetten en oplossingen van Apple en Cisco te demonstreren, en anderzijds om te laten zien hoe Apple-producten te beheren en te onderhouden zijn met de oplossingen voor endpoint lifecycle management van Dimension Data. Binnenkort worden over de gehele wereld ook andere CoE’s geopend.

“We weten dat onze klanten behoefte hebben aan een goede strategie als het gaat om mobiliteit – een strategie die de gebruikersbeleving op apparaten van Apple combineert met alle benodigde zakelijke functionaliteit”, zegt Joe Manuele, Group Executive Customer Experience en Collaboration bij Dimension Data. “Als wereldwijd systems integration-partner van Apple leveren we diensten en speciale voorzieningen waarmee bedrijven een einde kunnen maken aan de complexiteit van integratie en beheer. Zo kunnen ze zich weer concentreren op hun zakelijke activiteiten en alles uit hun mobiele onderneming halen, wat erin zit.”

Over Dimension Data
Dimension Data maakt gebruik van de kracht van technologie om organisaties te helpen grootse dingen te bereiken in dit digitale tijdperk. Als lid van de NTT Group accelereert het bedrijf de ambities van zijn klanten met digital infrastructures, de hybrid cloud, workspaces for tomorrow en cyber security. Met een omzet van 7,5 miljard dollar, kantoren in 58 landen en 31.000 medewerkers levert Dimension Data diensten daar, waar zijn klanten gevestigd zijn, in elk stadium van hun technology journey. Dimension Data is trots op zijn rol als Official Technology Partner of Amaury Sport Organisation, organisator van de Tour de France, en naamgevend partner van het wielrenteam Team Dimension Data voor Qhubeka. Ga naar www.dimensiondata.com/nl.
Laatste van Dimension Data
NTT en A.S.O. tekenen nieuw technologiecontract voor verder transformeren en revolutioneren van fanbeleving Tour de France

NTT brengt toonaangevende bedrijven samen voor lancering van één nieuwe wereldwijde technology-serviceprovider

Dimension Data en Cisco gaan partnership voor co-innovatie aan
Verstreken tijd: 4 jaar en 41 dagen

Logo LVTPR
Dimension Data contact

Logo Dimension Data

Dimension Data sociaal

Dimension Data tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo We Love Communities
Logo Red Hat
Logo Thales