www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
Datum: (4 jaar en 38 dagen geleden)
PR: Marcommit

Parlan Jeugdhulp verlengt contract WinCare

Nieuwegein, 15 juni 2017 – Parlan Jeugdhulp in Alkmaar heeft de samenwerkingsovereenkomst met Winvision voor gebruik van het innovatieve elektronische cliëntendossier WinCare verlengd. De nieuwe overeenkomst geldt voor een periode van twee jaar. De Noord-Hollandse jeugdhulporganisatie gaat nu ook de hulpverlening op het gebied van jeugd-GGZ registreren en administreren in WinCare. Naast afspraken over de verlenging en uitbreiding van de WinCare-samenwerking, hebben Parlan en Winvision afspraken gemaakt over de ondersteuning bij verdere technologische vernieuwing.

Parlan biedt jeugdhulp, jeugdzorg plus en jeugd-GGZ in Noord-Holland en was in 2015 de eerste jeugdhulporganisatie in Nederland die WinCare in gebruik nam. Als launching partner stond Parlan aan de wieg van het innovatieve cliëntregistratiesysteem dat werd ontwikkeld door Winvision. Inmiddels maakt ruim 15 procent van de Nederlandse jeugdhulpmarkt gebruik van WinCare.

‘Het is een succes’
De verlenging van de samenwerking komt niet als een verrassing. Ron Ploeg, Manager ICT en Facilitaire Dienst van Parlan: “WinCare is een succes. Het helpt ons om de jeugdhulp dichter bij en samen met de cliënt en diens gezin te organiseren en zorgt ervoor dat onze professionals makkelijker en mobieler kunnen werken. Bovendien is registratie en administratie efficiënter en transparanter geworden. Op dit moment zijn we bezig om de jeugd-GGZ in het platform onder te brengen. Bij de uitbreiding en verdere adoptie krijgen we ondersteuning van Winvision.”

IT Roadmap voor verdere innovatie
Parlan heeft intussen samen met Winvision een IT Roadmap ontwikkeld waarin de technologische innovatie voor de komende jaren is uitgewerkt. Met een programmatische aanpak wil Parlan onder meer de cloudstrategie uitvoeren, zelforganiserende teams beter faciliteren en ruimte en tijd vrijmaken voor ideeën van de mensen uit het primaire proces op het gebied van digitalisering. Winvision ondersteunt Parlan bij de uitvoering van de IT Roadmap.

Over Winvision
ICT-dienstverlener Winvision richt zich op het adviseren, ontwikkelen, implementeren en beheren van oplossingen gebaseerd op het Microsoft platform. Door de inzet van innovatieve ICT-oplossingen ontsluit Winvision de waarde van het Microsoft platform voor zijn klanten. Als Microsoft Partner met meerdere Gold en Silver competenties behoort Winvision wereldwijd tot de top. Deze competenties onderbouwen de kracht die Winvision toekent aan het geïntegreerde Microsoft platform als fundament voor bedrijfsbrede oplossingen in kennisintensieve organisaties. Winvision ontwikkelt in eigen beheer geïntegreerde toepassingen en oplossingen, zoals WinCare, het centrale ICT-platform voor jeugdhulp. Winvision is sinds 2002 actief en inmiddels uitgegroeid tot een organisatie van ruim 135 medewerkers. Winvision is ISO9001, 14001 en 27001-gecertificeerd en gevestigd in Nieuwegein. Voor meer informatie: www.winvision.nl.

Winvision Persdesk
Audrey Brugman
+ 31 (0)23 555 34 24
winvision@yellow-communications.com
www.winvision.nl
Laatste van Winvision
Winvision treedt toe tot selecte groep Charter Partners Microsoft

tex.tracer ontwikkelt met IT-partner Winvision digitaal platform voor transparantie in de kledingindustrie

Winvision versterkt Leadership Team met Raymond van Ham en Mike van Zandwijk
Verstreken tijd: 4 jaar en 38 dagen

Logo Marcommit
Winvision contact

Logo Winvision

info@winvision.nl
  www.winvision.nl
Winvision sociaal

Winvision tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis