www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (3 jaar en 169 dagen geleden)

AuthAnvil MSP Protect biedt essentiële identity- en toegangsbeveiliging die MSP’s beschermt tegen datalekken

Kaseya’s complete identity- en toegangsbeveiliging helpt MSP’s hun business te beschermen en biedt ze tegelijkertijd de mogelijkheid om hun dienstverlening uit te breiden met Security-as-a-Service

Amsterdam — 15 juni 2017 Kaseya®, leverancier van IT-beheeroplossingen voor managed service providers (MSP’s) en het mkb, introduceert AuthAnvil MSP Protect. Dit product is specifiek ontworpen voor MSP’s en beschermt ze tegen de gevolgen van cyberaanvallen die anders een bedreiging zouden vormen voor hun organisatie.

Toen MSP’s recentelijk het doelwit werden van de Chinese hackeroperatie APT10, werd het nog maar weer eens duidelijk dat MSP-klanten een steeds groter risico lopen op een datalek. In een waarschuwing die werd uitgestuurd door het Amerikaanse Department of Homeland Security (DHS), was te lezen dat “er zich IT-providers onder de getroffen partijen bevonden, waarbij buitgemaakte gegevens mogelijk kunnen worden gebruikt om toegang te krijgen tot klantomgevingen.” Verder stuurde het DHS een lijst mee met aanbevelingen om de schade te beperken, waaronder het gebruik van two-factor authentication (2FA) en out-of-band technologie.

AuthAnvil MSP Protect is ontwikkeld op basis van innovatieve veiligheidsoplossingen, waaronder single sign-on (SSO) en 2FA. Het biedt een uitgebreide suite van zowel functionaliteiten om MSP’s te beschermen, als functionaliteiten die het MSP’s mogelijk maken om eenvoudig zelf Security-as-a-Service (SECaaS) aan te bieden en zo hun business uit te breiden. AuthAnvil MSP Protect is bovendien de enige oplossing voor identity- en toegangsbeveiliging, die integraties biedt met MSP-tools, zoals Kaseya, ConnectWise, Autotask, Labtech, N-able, IT Glue en Continuum. Dit exclusieve aanbod maakt AuthAnvil MSP Protect de MSP-branchestandaard voor beveiliging tegen de laagste total cost of ownership.

Kaseya ontwikkelde AuthAnvil MSP Protect specifiek voor MSP’s. SSO, 2FA en Password Server zijn inbegrepen bij de oplossing. Anders dan bij antivirus- en malwareoplossingen lost 2FA het wachtwoordprobleem op door gebruikers om meer dan één vorm van identificatie te vragen. Behalve iets wat gebruikers weten (een wachtwoord) wordt daarbij ook gevraagd naar iets wat zij bezitten (een token, al dan niet op een smartphone) of een uniek kenmerk van een persoon, zoals een vingerafdruk of een irisscan. Met SSO krijgen gebruikers toegang tot al hun applicaties, websites en clouddiensten door één simpel wachtwoord in te voeren. In combinatie met de beveiliging van 2FA lost SSO niet alleen het probleem van zwakke wachtwoorden op, maar verhoogt het ook de productiviteit van gebruikers doordat ze niet langer moeilijke wachtwoorden hoeven te onthouden en in te voeren.

“Voor ons als MSP is onze bedrijfsreputatie net zo belangrijk als de service die we leveren aan onze klanten”, zegt Chuck Bubeck, CEO van Ease Technologies. “Onze klanten vertrouwen erop dat wij ervoor zorgen dat onze omgevingen zo goed mogelijk worden beschermd en AuthAnvil helpt ons bij het realiseren daarvan. Dankzij Kaseya’s MSP Protect-strategie kunnen we kiezen voor een gelaagde veiligheidsaanpak gericht op elk soort bedreiging. Met AuthAnvil kunnen we erop rekenen dat we alle nodige maatregelen hebben genomen om te voorkomen dat wij onderwerp worden van nieuwsberichtgeving over veiligheidsproblemen.”

“Bij Kaseya blijven we onze beveiligingstechnologie innoveren om de zich almaar verder ontwikkelende bedreigingen voor te blijven, en altijd met de bedoeling om onze klanten met onze innovaties te helpen groeien”, zegt Jim Lippie, General Manager Cloud Computing bij Kaseya. “AuthAnvil MSP Protect is ontworpen om onze klanten te helpen om hun kritieke systemen en data op eenvoudige wijze te beschermen. We leven in een tijd waarin de dreiging van cyberaanvallen groter is dan ooit, en het is van essentieel belang dat MSP’s kiezen voor de juiste oplossing om hun investeringen te beschermen. MSP Protect is ontworpen om te voldoen aan de specifieke MSP-vereisten en om onze klanten een kans te bieden om hun omzet te verhogen.”

Meer informatie over AuthAnvil MSP Protect is te vinden op: https://authanvil.com/msp-solutions/msp-protect.

Over Kaseya
Kaseya is leverancier van complete IT-beheeroplossingen voor managed service providers en het mkb. Kaseya stelt organisaties in staat IT efficiënt te beheren en te beveiligen om zo succes te realiseren met IT-diensten. De oplossingen van Kaseya zijn beschikbaar als toonaangevende cloudoplossing en als on-premise-software. Hiermee hebben bedrijven vanuit één centraal punt controle over al hun IT, beheren ze makkelijk remote- en gedistribueerde omgevingen, en automatiseren ze verschillende IT-beheertaken. De oplossingen van Kaseya beheren momenteel meer dan tien miljoen endpoints over de gehele wereld en worden ingezet door klanten in uiteenlopende sectoren, waaronder retail, productie, gezondheidszorg, onderwijs, overheid, media, technologie en financiën. Kaseya heeft zijn hoofdkantoor in Dublin (Ierland), is niet-beursgenoteerd en is actief in meer dan twintig landen. Meer informatie is te vinden op www.kaseya.com.

Voor meer informatie:
Progress Communications
Inger Hund / Corinna Peekel
Tel.: 020 - 363 11 52
E-mail: kaseya@progresscommunications.nl
Laatste van Kaseya
Kaseya breidt IT-security aanbod voor wereldwijde klanten uit met overname RapidFire Tools, softwareleverancier voor IT Assesment en Compliance

Unitrends MSP verenigt back-up-management met nieuwe Autotask integratie

Vijf acties die bedrijven moeten ondernemen om AVG-compliant te worden
‘Doorgaan tot de oplossing je past als die little black dress’

Nieuwe overeenkomst PA Consulting en Jacobs: toekomstige investeringen en strategisch partnerschap

Black Friday 2020 in Nederland: Wat kochten we en hoeveel gaven we uit?

Razer en BAPE werken samen aan gelimiteerde collectie ‘A GAMING APE’

Computer Security Day 2020: waar moeten bedrijven meer aandacht aan besteden?

Ambulance Amsterdam zorgt voor veilige toegang voertuigen met Webfleet Solutions
Afripipes kiest Maunt als nieuwe distributeur

Pure Storage breidt het Pure as-a-Service aanbod uit en biedt ongekende transparantie

Nieuw opleidingsinstituut voor workforce management richt zich op veranderende arbeidsmarkt

Quion neemt voorsprong in hypotheekmarkt

Razer vervolgt e-sports-wereldtournee met Razer Invitational - Europe

Verdubbeling van het WLAN-spectrum: Europa staat op het punt een nieuw tijdperk in te luiden

Zivver behaalt 2e plek van Deloitte Technology Fast 50

Onderzoek Thycotic: dreiging AVG-boetes bepalen investeringsbeslissingen in cybersecurity

Resultaten nieuw onderzoek: "97% van de bedrijven vindt het verbeteren van de digitale ervaring voor gebruikers een prioriteit, maar 71% weet niet waar ze moeten beginnen"

Snelgroeiend Studytube 4 jaar op rij in Deloitte Technology Fast 50

Rival Foods, SusPhos en Bilihome winnen Rabo Duurzame Innovatieprijs 2020

Nieuwe testkit van HBK voor snelle check van printed circuit board (PCB’s)

ICT Concept gaat op overnamepad

Toptienlijst meest baanbrekende innovaties van de wetenschap in NL bekendgemaakt

Rockwell Automation neemt Fiix Inc. over, leverancier van cloudoplossingen voor onderhoudsmanagement

HashiCorp kondigt beschikbaarheid Consul 1.9 aan
Verstreken tijd: 3 jaar en 169 dagen
Kaseya contact

Logo Kaseya

+ 31 (0) 23 - 5563190
  info@kaseya.nl
  www.kaseya.nl
Kaseya sociaal

Kaseya tweets

Logo Maunt
Logo Relined Fiber Network
Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo Workiva
Logo Schneider Electric
Logo Orange Cyberdefense