www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

WOW air introduceert wereldwijd Online Payments van Ingenico ePayments

Amsterdam, 14 juni 2017 - Ingenico ePayments, de online en mobiele commerce divisie van Ingenico Group, heeft vandaag bekendgemaakt dat WOW air, de low-cost luchtvaartmaatschappij uit IJsland, heeft gekozen voor Ingenico ePayments. Zo wil het bedrijf de volgende fase van haar mondiale uitbreiding ingaan, door consumenten in staat te stellen om online tickets en diensten probleemloos via hun favoriete betaalmethode aan te schaffen. Naast creditcards kunnen WOW air klanten nu lokaal populaire betaalmethodes gebruiken, zoals IDEAL in Nederland en SOFORT in Duitsland. Door deze gelokaliseerde betaalstrategie vermijdt WOW-air betaalfrustraties en creëert een frictieloze betaalwijze voor haar klanten.

Het full-service betaalplatform van Ingenico ePayments zorgt ervoor dat WOW air het volledige aanbod van betaalproducten via een enkel platform kan beheren. Omdat Ingenico geconsolideerde rapportage, geavanceerde data-analyse en online fraudebeheer levert, kan Wow air nieuwe markten betreden, zonder dat haar betalingsproces complexer wordt.

"WOW air wil niets liever dan de goedkoopste vluchten van en naar IJsland en over de Atlantische Oceaan aanbieden, gecombineerd met een glimlach en een onvergetelijke service. Onze service begint niet als u aan boord van één van onze vliegtuigen stapt, die start online als u een ticket koopt", zegt Engilbert Hafsteinsson, VP sales en marketing bij WOW air. "Afrekenen is een belangrijk onderdeel van die ervaring en we willen onze klanten een soepele check-out ervaring garanderen die de service biedt waar wij voor staan. Met Ingenico ePayments hebben we de juiste partner gevonden om ons daarbij te helpen."

Meer dan 100 internationale luchtvaartmaatschappijen vertrouwen inmiddels op Ingenico ePayments voor hun betalingen, het bedrijf werkt samen met alle grote GDS- en PSS-aanbieders.

"WOW air schudt de luchtvaartindustrie in Europa op met een innovatief bedrijfsmodel en een nieuwe, energieke bedrijfscultuur," zegt David Gebhardt, Chief Revenue Officer bij Ingenico ePayments. "Ze begrijpen intuïtief dat consumenten tegenwoordig op hun eigen manier willen betalen en een aangename betaalervaring is onderdeel van hoe de geboden service als uitstekend wordt ervaren."

Over Ingenico ePayments
Ingenico ePayments is de online en mobiele afdeling van Ingenico Group. De organisatie verbindt verkopers en consumenten en stelt bedrijven overal in staat hedendaagse grenzen te verleggen en de toekomst van wereldwijde commercie te creëren. Ingenico Group zet zich als marktleider sinds 1994 in voor vooruitgang op alle kanalen. Ingenico ePayments is de vertrouwde partner van meer dan 65.000 kleine en grote handelaren die op ons rekenen om betalingen voor hun klanten eenvoudig en veilig te maken. Met geavanceerde data-analytics, fraudebeheer oplossingen en grensoverschrijdende expertise helpt het bedrijf verkopers hun zaken te optimaliseren en uit te breiden naar nieuwe markten over de hele wereld. Meer informatie is te vinden op www.ingenico.com/epayments en volg Ingenico ePayments opTwitter en LinkedIn.

Over WOW air
WOW air is de enige low-cost luchtvaartmaatschappij van IJsland die goedkope tarieven aanbiedt en vliegt met een moderne vloot met de laagste emissies en de grootste glimlach; dat is de belofte van WOW air aan haar klanten. Vanaf het voorjaar van 2017 vliegt de luchtvaartmaatschappij op 32 bestemmingen in Europa, Noord-Amerika en Canada, waaronder Londen, Amsterdam, Parijs, Frankfurt, Washington DC, Boston, San Francisco, Los Angeles, Montreal, Toronto, Miami en New York.

WOW air werd in november 2011 opgericht door de IJslandse ondernemer Skúli Mogensen. Nu vliegt de paarse luchtvaartmaatschappij met Airbus A320 vliegtuigen en Airbus A321 / A330 modellen. WOW air beschikt over een van de jongste vloten ter wereld, met een gemiddelde vliegtuigleeftijd van 2,5 jaar.

WOW air werd gekozen als 7e beste goedkope luchtvaartmaatschappij in Europa tijdens de Skytrax World Airline Awards van 2013, 2014 en 2015, en was de jongste luchtvaartmaatschappij in de top tien. Voor meer informatie: www.wowair.com

Ingenico ePaymentsPersdesk
Majoy Koetsier-Juriaans