www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2483 volgers blijven op de hoogte!

KOOMBA beschermt webapplicaties met het Guardian360 platform

Online shop, customer portal en employee portal ontwikkelaar KOOMBA en Guardian360, aanbieder van hét centrale securityplatform, gaan samenwerken om belangrijke webapplicaties van KOOMBA relaties te beschermen.

Webapplicaties doorlopend gescand
KOOMBA levert webapplicaties die mission critical zijn voor haar relaties. Doordat klanten handelen via deze applicaties, of omdat de applicaties direct gekoppeld zijn aan ERPsystemen, willen klanten ervanuit gaan dat de applicaties optimaal beveiligd worden.

KOOMBA heeft al langere tijd focus op veilige webapplicatie ontwikkeling en wil aan haar klanten aantonen dat zij er alles aan doet, om applicaties zo veilig mogelijk te houden.

Door de samenwerking met Guardian360 zorgt KOOMBA ervoor dat klanten continu op de hoogte zijn van eventuele zwakke plekken in de beveiliging van webapplicaties en servers. Door continu te scannen en te monitoren, kunnen deze zwakke plekken door KOOMBA verholpen worden, voordat een kwaadwillende er misbruik van maakt.

Klanten voldoen aan security normen
Door de audit module kunnen organisaties eenvoudig aan auditors, de Autoriteit Persoonsgegevens, accountants en andere belanghebbenden laten zien dat zij ‘in control’ zijn. Ook draagt het Guardian360 platform bij aan compliancy met de ISO27001, NEN750, BIR, BIG, BIWA en OWASP-richtlijnen. Binnenkort zal ook de richtlijn voor woningcorporaties toegevoegd worden.

Abdon De Kousemaeker, directeur KOOMBA: “Met de continue dreiging van hackers en de komst van de Algemene Verordening Gegevensbescherming in mei 2018, willen wij ervoor zorgen dat alle sites en portals welke wij bouwen en beheren optimaal veilig zijn. Met het Guardian360 platform zijn we dat en blijven we optimaal alert. Een geruststelling voor ons én onze klanten.”

Jan Martijn Broekhof, directeur Guardian360: “Wij vinden het sterk van KOOMBA dat zij transparant wil zijn naar haar klanten. Met ons dashboard brengen we als onafhankelijke derde aan KOOMBA, maar ook aan haar relaties, in kaart hoe de webapplicaties ervoor staan. KOOMBA gaat daarbij uit van eigen kracht en kwaliteit en is daarmee een voorbeeld voor andere bureaus.”

Over KOOMBA
KOOMBA b.v., opgericht in 2006 en gevestigd in Rotterdam, kijkt terug op een jarenlange ICT-ervaring. Als SAP Business One’s EBM partner, levert KOOMBA haar ecommerce solutions, interfaces, portals in meer dan 10 landen. Als grootste zedSuite provider en SmartStore.NET preferred partner, leveren de all-round ICT-experts van KOOMBA pragmatische en flexibele oplossingen voor kleine- en middelgrote bedrijven.  Meer informatie vindt u op https://www.koomba.nl.

Over Guardian360
Guardian360 heeft hét centrale security platform ontwikkeld. Met 10 verschillende scanners worden webapplicaties en IT-omgevingen doorlopend gemonitord op kwetsbaarheden. Daarbij wordt in kaart gebracht welke kwetsbaarheden tot een afwijking van de ISO27001, NEN750, BIR, BIG, BIWA en OWASP norm leiden. Mocht een kwaadwillende toch toegang krijgen tot het netwerk, dan slaat de Hacker Alert snel alarm. Meer informatie vindt u op https://www.guardian360.nl.

Contactgegevens voor de redactie

Abdon De Kousemaeker
Abdon@KOOMBA.nl

Jan Martijn Broekhof
JM.Broekhof@Guardian360.nl
Laatste van Guardian360 bv
QBIT Cyber Security en Guardian360 slaan de handen ineen om de digitale infrastructuur nóg veiliger te maken

@VALLEY BREIDT HAAR CISM UIT MET HET SECURITY PLATFORM VAN GUARDIAN360

Avantage levert haar klanten nog betere informatiebeveiliging met het Guardian360 platform
Guardian360 bv contact

Logo Guardian360 bv

+31(0)10 - 710 44 01
  www.guardian360.nl
Guardian360 bv sociaal

Guardian360 bv tweets

Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl