www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
Datum: (4 jaar en 19 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Pyramid Analytics scoort hoog in Dresner Wisdom of Crowds Business Intelligence Market Study 2017

Bedrijf erkend voor verbeteringen in alle categorieën en een perfecte aanbevelingsscore

Amsterdam, 1 juni 2017 – Pyramid Analytics, leverancier van een next-generation business analytics platform, is voor het derde jaar op rij de algehele leider op Customer Experience en Vendor Credibility in de Wisdom of Crowds Business Intelligence Market Study 2017 van Dresner Advisory Services.|

Pyramid Analytics behaalde in deze twee categorieën scores die gemiddelde steekproef ruim overtroffen. In 2017 werden bovendien in elke meetcategorie belangrijke verbeteringen gerealiseerd ten opzichte van 2016, waaronder verkoop, waarde, product, technische ondersteuning, advies en integriteit. Het bedrijf kreeg ten slotte ook een perfecte aanbevelingsscore van zijn klanten in het markonderzoek.

“We zijn blij om weer als leider erkend te zijn in een van de meest uitgebreide industrierapporten over business intelligence,” zegt Omri Kohl, medeoprichter en CEO van Pyramid Analytics. “Ons leiderschap in dit onderzoek is een bewijs van onze toewijding aan klanten. Zij vertrouwen op ons platform om kritische, datagedreven beslissingen te nemen met behulp van een collaboratief, flexibel en veilig BI-systeem.”

Omri Kohl, medeoprichter en ceo van Pyramid Analytics

Ook in andere onderzoeken, waaronder de Collective Insights Market Study 2017, blijft Dresner Pyramid Analytics erkennen voor zijn marktwaardigheid, geavanceerde collaboratieve BI-mogelijkheden en governed data discovery-mogelijkheden.

“Bedrijven gebruiken de Wisdom of Crowds Business Intelligence Market Study al acht jaar als een objectief marktonderzoek om te begrijpen hoe hun collega’s in BI en verwante technologieën inzetten,” zegt Howard Dresner, oprichter en chief research officer van Dresner Advisory Services. “Wij feliciteren Pyramid Analytics voor zijn sterke prestaties.”

In de Wisdom of Crowds Business Intelligence Market Study 2017 wordt Pyramid Analytics beoordeeld naast 28 leveranciers. Het onderzoek is gebaseerd op Dresners eigen evaluatiemodel dat de prestaties van elke leverancier op 33-criteria vergelijkt met hun prestaties van vorig jaar en met het gemiddelde van alle leveranciers.

Download hier de Wisdom of Crowds BI Market Study.

Over Dresner Advisory Services
Dresner Advisory Services is opgericht door Howard Dresner, een onafhankelijke analist, auteur, spreker en bedrijfsadviseur. Dresner Advisory Services, LLC richt zich op het creëren en delen van thought leadership voor Business Intelligence (BI) en aanverwante gebieden.

Over Pyramid Analytics
Pyramid Analytics is de internationale leverancier van BI Office, een business analyticsplatform waarmee individuen – van power users tot kenniswerkers en beleidsmakers – hun organisatie kunnen transformeren naar een datagedreven organisatie. Dit complete webgebaseerde platform biedt een combinatie van self-service analytics met gecentraliseerde governance. BI Office toont meetbare waarde, bevordert samenwerking en vereenvoudigt complexe analyse. BI Office levert best-in-class analytische functionaliteit voor organisaties, on-premise of in de cloud. Teams van Pyramid Analytics zijn gevestigd in operationele centra over de hele wereld. Voor meer informatie, bezoek www.pyramidanalytics.com, volg ons op Twitter via @PyramidEU, en maak contact met ons op LinkedIn.
Laatste van Pyramid Analytics
Pyramid Analytics introduceert Pyramid 2018: The Analytics OS

Pyramid Analytics finalist SIIA CODiE Award voor Best Business Intelligence Tools & Platform

Verstreken tijd: 4 jaar en 19 dagen