www.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: INFLUX PR

Pega breidt cloud keuze uit dankzij partnership met Pivotal

Voorkomt afhankelijkheid van één softwareleverancier

Amsterdam – 1 juni, 2017Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van krachtige customer engagement applicaties voor toonaangevende organisaties, heeft zijn cloud-opties uitgebreid waardoor klanten nog meer vrijheid krijgen om Pega-oplossingen bij hun favoriete cloud provider te implementeren zonder afhankelijk te zijn van één bepaalde leverancier. Om dit kracht bij te zetten, is Pega een samenwerking aangegaan met Pivotal® en wordt Pega-software nu ook geleverd op Pivotal Cloud Foundry®. Dit is de eerste in een reeks geplande partnerships met toonaangevende cloud providers die Pega-klanten uitgebreide keuze, flexibiliteit en ondersteuning biedt om hun cloud omgeving zodanig in te richten, dat het optimaal aansluit bij hun behoeften.

Terwijl de behoeften van organisaties soms onvoorspelbaar zijn en snel kunnen veranderen, beperken veel softwareleveranciers hun klanten tot een enkele cloud-optie, wat hen afhankelijk maakt van één   leverancier. Door samen te werken met Pivotal biedt Pega een flexibeler aanpak met een alternatief voor Pega® Cloud - Pega's volledig beheerde cloud platform. Klanten van Pega kunnen Pega-software draaien op hun cloud naar keuze, naadloos switchen tussen cloud-infrastructuren en optimale waarde halen uit hun cloud-investering.

Pivotal werkt met meer dan een derde van de Fortune 100 en een snel groeiend deel van de Fortune 2000 bedrijven dankzij de mogelijkheid van Pivotal Cloud Foundry om cloud-native en legacy applicaties te implementeren op elke publieke cloud of on-premise. Deze samenwerking is het antwoord op de toenemende vraag van Pega en Pivotal klanten om een gezamenlijke oplossing te bieden die de kracht combineert van deze toonaangevende platforms.

Pega voorziet klanten van een Pivotal ‘tile’ waarmee ze snel en eenvoudig Pega-oplossingen kunnen installeren op Pivotal Cloud Foundry. Dit Pivotal-implementatiepakket ‘Pega for Pivotal Cloud Foundry’ is gratis beschikbaar voor Pega-klanten met licenties en is vanaf begin juni te downloaden op Pega Exchange marketplace.

"De enige cloud-optie die veel softwareleveranciers hun klanten doorgaans aanbieden, is die van hen zelf. Dit leidt tot afhankelijkheid van één leverancier terwijl op dit moment flexibiliteit juist zeer belangrijk is", aldus Derk-Jan Brand, managing director Benelux en Nordics bij Pegasystems. "Pega stelt zijn klanten in staat hun eigen keuzes te maken; cloud, on-premise of een hybride vorm. We hebben Pega Cloud ontwikkeld als optimale omgeving voor onze software, maar als de behoeften van onze klanten evolueren, hebben ze de vrijheid om de software op platforms zoals Pivotal Cloud Foundry te implementeren. Door deze keuzevrijheid kunnen klanten op ieder moment kiezen voor een platform dat de beste prijs/prestatie biedt, dit in tegenstelling tot het vastzitten op één platform waarvan de prijzen worden verhoogd terwijl vanwege het aanbod ‘cloud’ alleen maar goedkoper wordt.”

"Onze samenwerking met Pega brengt twee van de meest geavanceerde technologieplatforms samen om enorme operationele efficiency te kunnen bieden voor sommige van de belangrijkste bedrijven ter wereld ", aldus Joshua McKenty, vice president, global ecosystem engineering, Pivotal.

Achtergrondinformatie:

eBook: Cloud Choice Matters: A Guide to Selecting the Right Cloud

Product background: Pega Cloud

Pega for Pivotal Cloud Foundry: Download at Pega Exchange

Over Pegasystems
Pegasystems is toonaangevend leverancier van software voor customer engagement en operationele excellence. Pega’s toepassingen kenmerken zich door hoge mate van aanpasbaarheid. Het op een cloud-architectuur gebaseerde Pega® Platform stelt gebruikers in staat om applicaties snel in te zetten en uit te breiden om te kunnen voldoen aan strategische business eisen. Al dertig jaar levert Pega mogelijkheden op het gebied van CRM en BPM, aangevuld met kunstmatige intelligentie (AI) en robotic proces automatisering (RPA), om 's werelds meest toonaangevende merken te helpen bij het realiseren van baanbrekende resultaten. Voor meer informatie: www.pega.com

Voor redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: pega@influx-pr.com.

Alle handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren