Datum: (423 dagen oud)
PR: ContentXperience

BPSolutions benoemt Daniël Jansen (32) tot Manager Operations

Driebergen, 22 mei 2017 – De directie van B+P Solutions Group heeft Daniël Jansen (32) met ingang van 22 mei benoemd tot Manager Operations.

Daniël (32) is sinds 1 maart 2013 werkzaam bij BPSolutions als Project Manager en werkte daarvoor bij KPN Consulting als Consultant/Business Analist en als Project Manager. In juli 2016 werd hij benoemd tot Manager Professional Services. Vanaf heden vallen alle service delivery-activiteiten van BPSolutions, BPAnalytics en van BPCloudServices onder zijn verantwoordelijkheid.

Foto Daniël Jansen

//////////////////////////////////////////EINDE PERSBERICHT/////////////////////////////////////////////

Profiel BPSolutions Group

Binnen de BPSolutions Group vallen de activiteiten van BPSolutions, BPCloudServices en BPAnalytics.

BPSolutions is sinds 2001 erkend adviseur op het gebied van dynamische ICT-infrastructuren, datamanagement & analytics. BPSolutions heeft strategische samenwerkingsverbanden met IBM, Lenovo, HP, SAP, Veeam en Microsoft.

BPCloudServices levert 24/7 managed & cloud services voor mission-critical omgevingen. BPCloudServices ontzorgt organisaties van ondernemingen van elk formaat door Cloud-, IT-monitoring en beheerdiensten te leveren met de hoogst mogelijke beschikbaarheid tegen minimale risico’s. Door het gebruik van bewezen monitoring-tools in combinatie met ervaren mensen en ITIL ‘best practices’ worden problemen vroegtijdig gesignaleerd en waar mogelijk voorkomen. Daarnaast biedt BPCloudServices integrale facturatie, doorbelasting- en auditlogging-mogelijkheden voor cloud-diensten.

BPAnalytics richt zich met haar Data Scientists en Engineers op het helpen van organisaties op het gebied van innovatie met Data -advisering, Avanced analytics (zoals bv Machine Learning en Deep Learning) en exploitatie en beheer daarvan.

Voor nadere informatie:

BPSolutions
drs. M.A. (Mark) de Groot, Algemeen Directeur
Tel.: 0343-529000
E-mail: mark.de.groot@bpsolutions.nl
Web: www.bpsolutions.nl

Copyright © 2017 BPSolutions, All rights reserved.