www.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (4 jaar en 1 dag geleden)
PR: Marcommit

Jarabee kiest voor WinCare

Innovatief elektronisch cliëntendossier helpt zorg rondom en dichtbij de cliënt te organiseren

Nieuwegein, 18 mei 2017 – Jeugdhulporganisatie Jarabee in Hengelo kiest voor WinCare van Winvision als centraal elektronisch cliëntendossier. Op 15 mei ondertekenden beide organisaties de overeenkomst daartoe. Het nieuwe platform, dat de ruim 300 medewerkers van Jarabee ondersteunt om de jeugdhulp dichtbij, in samenhang en in nauwe samenwerking met de cliënt en diens omgeving te organiseren, moet op 1 januari 2018 ‘live’ zijn. Inmiddels maakt zo’n 15 procent van de jeugdhulpsector in Nederland gebruik van WinCare.

Jarabee ondersteunt vanuit 20 vestigingen in Twente, IJsselland en de Achterhoek zo’n 2.000 cliënten en gezinnen per jaar. Volgens Roberto Oremus, directeur bedrijfsvoering van Jarabee, paste het bestaande systeem niet meer bij de nieuwe werkelijkheid in de jeugdhulp. “We hebben nu met andere en meer verschillende opdrachtgevers te maken dan voorheen en de manier waarop we jeugdhulp organiseren is compleet veranderd. Wij waren daarom op zoek naar een centraal systeem dat enerzijds het werk van onze professionals mobieler en makkelijker maakt en ons anderzijds ondersteunt in de bedrijfsvoering en administratie. WinCare helpt ons in onze missie om kinderen en jongeren zich optimaal te laten ontwikkelen. Het is een modern en veelzijdig platform en dankzij de Microsoft technologie herkenbaar en gebruiksvriendelijk voor onze medewerkers.”

Einddemonstratie door eigen medewerkers
Eind 2016 besloot de organisatie over te stappen naar een nieuw cliëntendossier en begin 2017 werd een voorlopige gunning verleend aan Winvision. Sindsdien hebben eigen medewerkers van Jarabee in samenwerking met Winvision het systeem ingericht en getest. Begin maart presenteerden die medewerkers WinCare zelf aan de stuurgroep van Jarabee die de eindbeslissing moest nemen. Daarop koos Jarabee definitief voor WinCare en kon de samenwerkingsovereenkomst getekend worden.

Winvision is blij met de keuze van Jarabee voor WinCare. Ronald Eleveld, algemeen directeur van Winvision: “Jarabee heeft heel bewust en doordacht voor WinCare gekozen. Met een proefperiode van twee maanden en de demonstratie door eigen medewerkers is er veel inzicht in het platform verkregen en was er al vooraf draagvlak in de organisatie. Dat is belangrijk, want WinCare is geen doorsnee registratiepakket. Het heeft impact op de manier van werken, op de samenwerking met cliënten en op registratie en administratie. Het is innovatief en gebouwd vanuit de wens om de verschillende zorgbetrokkenen (van cliënt, gezin en betrokken buurtbewoner tot medewerker en collega instellingen) overal en altijd te faciliteren. WinCare is een cloud toepassing volledig gebaseerd op Microsoft technologie, waarbij de integratie van de verschillende onderliggende Microsoft oplossingen bijdraagt aan een efficiëntere bedrijfsvoering.”

Over Winvision
ICT-dienstverlener Winvision richt zich op het adviseren, ontwikkelen, implementeren en beheren van oplossingen gebaseerd op het Microsoft platform. Door de inzet van innovatieve ICT-oplossingen ontsluit Winvision de waarde van het Microsoft platform voor zijn klanten. Als Microsoft Partner met meerdere Gold en Silver competenties behoort Winvision wereldwijd tot de top. Deze competenties onderbouwen de kracht die Winvision toekent aan het geïntegreerde Microsoft platform als fundament voor bedrijfsbrede oplossingen in kennisintensieve organisaties. Winvision ontwikkelt in eigen beheer geïntegreerde toepassingen en oplossingen, zoals WinCare, het centrale ICT-platform voor jeugdhulp. Winvision is sinds 2002 actief en inmiddels uitgegroeid tot een organisatie van ruim 135 medewerkers. Winvision is ISO9001, 14001 en 27001-gecertificeerd en gevestigd in Nieuwegein. Voor meer informatie www.winvision.nl.

Winvision Persdesk
Marjolein Jonker
+ 31 (0)23 555 34 24
winvision@yellow-communications.com
www.winvision.nl
Laatste van Winvision
Winvision treedt toe tot selecte groep Charter Partners Microsoft

tex.tracer ontwikkelt met IT-partner Winvision digitaal platform voor transparantie in de kledingindustrie

Winvision versterkt Leadership Team met Raymond van Ham en Mike van Zandwijk
Verstreken tijd: 4 jaar en 1 dag

Logo Marcommit
Winvision contact

Logo Winvision

info@winvision.nl
  www.winvision.nl
Winvision sociaal

Winvision tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Alleeninkt.nl
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack
Logo Techone B.V.
Logo PQR