Contentbureauwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (4 jaar en 1 dag geleden)

VPRA organiseert Dutch PR Awards 2017

De VPRA is verheugd te melden dat de voorbereidingen voor de officiële Dutch PR Awards (DPRA) 2017 in volle gang zijn. De Dutch PR Awards zijn dé vakprijzen voor de PR- en communicatiebranche. De prijzen worden uitgereikt door brancheorganisatie VPRA aan PR-cases die het beste bewezen resultaat hebben bereikt.

De Dutch PR Awards, die traditioneel verschillende categorieën bestrijken, worden op donderdag 14 september in Theater Amsterdam uitgereikt aan de bureaus met de beste PR-cases van 2016-2017. Het is alweer de vijfde editie van de award. De award-uitreiking start aan het einde van de middag met een borrel, gevolgd door een diner met de feestelijke uitreiking van de felbegeerde Dutch PR Awards 2017. Ook voor deze editie wordt weer een professionele vakjury samengesteld.

VPRA-voorzitter Huib Bannier: “Het wordt een bijzondere dag waar we trots mogen zijn op ons eigen werk, trots op het werk van de ander, en trots op ons mooie vak. Ik ben nu al trots op de enorme energie die collega’s van aangesloten bureaus stoppen in de organisatie van het evenement van het jaar. 14 september, een dag om naar uit te kijken!”.

Categorieën
De aankomende editie zijn er in vier categorieën awards te behalen: Business to Consumer, Business to Business, non-profit en de MVO-Award. De VPRA wil met de speciale MVO-Award bureaus inspireren om PR-expertise in te zetten om zo innovatie in communicatie te stimuleren en bij voorkeur met maatschappelijke relevantie. Tevens wil de VPRA non-profit organisaties oproepen om samen met PR- en communicatiebureaus tot nieuwe initiatieven en ideeën te komen. De winnaar in deze categorie ontvangt een cheque ter waarde van € 25.000,- van De Stichting Auspiciën om het idee te realiseren.

Sponsors
Media Info Groep en LexisNexis hebben zich inmiddels als sponsor verbonden aan de DPRA 2017 en we zijn in gesprek met meer geïnteresseerden. Met de Adfo-groep zijn we een unieke en intensieve samenwerking aangegaan die de nodige aandacht en mediadruk zal opleveren.

We zetten de Dutch PR Awards 2017 groots op en nodigen zowel VPRA-bureaus als niet-leden en opdrachtgevers op om hun case in te dienen. Geïnteresseerden kunnen zich binnenkort inschrijven via de website.

Noot voor de pers: de organisatie van de Dutch PR Awards is in handen van een projectgroep bestaande uit vertegenwoordigers van de VPRA, hierna te noemen Peter Pors – VPRA-bestuurslid en de event-commissie: Thijs Ros, Diane van Hesteren, Amanda Jansen en Marjolein Tijdink. Bij vragen of voor een nadere toelichting kunt u mailen naar: event@vpra.nl of contact opnemen met de voorzitter Huib Bannier via voorzitter@vpra.nl, telefoon 071-5602060.

Over de VPRA
De VPRA is de brancheorganisatie voor public relations en communicatieadviesbureaus. De VPRA behartigt de belangen van de leden en bevordert een professionele vakuitoefening, zowel qua inhoud als bedrijfsvoering. Hierbij vormt zij een platform voor ontmoeting en ontwikkeling van de aangesloten bureaus, hun directies en medewerkers.
Laatste van VPRA
Progress Communications, LVB Networks en Bijl PR winnen Zilveren Pauw tijdens Dutch PR Awards 2017

Nominaties Dutch PR Awards 2017 bekend

Aankondiging: Inschrijving geopend voor de Dutch PR Awards 2017
Verstreken tijd: 4 jaar en 1 dag
VPRA contact

Logo VPRA

info@vpra.nl
  www.vpra.nl
VPRA sociaal

VPRA tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Alleeninkt.nl
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack
Logo Techone B.V.
Logo PQR