www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nl
Datum: (3 jaar en 91 dagen geleden)
PR: Marcommit

Lightspeed en INretail slaan handen ineen voor efficiënt managen on- en offline winkel

Amsterdam, 10 mei 2017 – Lightspeed, leverancier van kassa- en webwinkelsoftware voor retail en horeca, en INretail, brancheorganisatie voor retail non-food, gaan een partnership aan om onafhankelijke middenstanders te helpen met het efficiënt managen van alle aspecten van de (online) winkel(s). Denk hierbij aan het beheren van een webshop (ecommerce) of het zorgen voor een volledige omnichannelbeleving voor klanten. De brancheorganisatie doet dit door korting te bieden aan hun leden op bijvoorbeeld een trainingssessie of een bluetooth scanner.

Onderzoek
Niet alleen dit partnership onderstreept het belang van omnichannel en ecommerce voor winkeliers. Ook de cijfers die INretail publiceert op haar website liegen er niet om. Zo blijkt dat 90 procent van de consumenten online onderzoek doet voordat ze iets kopen. Maar liefst 60 procent van de smartphonegebruikers checkt producten eerst online wanneer ze in de winkel staan. 45 procent van de mensen met een smartphone doet maandelijks een mobiele aankoop en zelfs 25 procent gaat eerst offline winkelen en koopt vervolgens online.

Dave Quadvlieg, Commercieel Manager bij INretail: “Wij streven ernaar dat onze leden altijd op de hoogte zijn van de belangrijkste producten en diensten in de retailwereld. Ecommerce- en omnichanneloplossingen zijn tegenwoordig niet meer weg te denken uit het landschap. Met de oplossingen van Lightspeed wordt het ondernemers makkelijk gemaakt om meer klanten te bereiken en te zorgen voor een consistente klantervaring via verschillende kanalen. Functionaliteiten die steeds meer onmisbaar worden om voorbereid te zijn op de toekomst. We zijn daarom erg verheugd met dit partnership.”

Ruud Stelder, Director of Global ecommerce Revenu bij Lightspeed: “We zijn erg blij met het feit dat we de handen ineen kunnen slaan met een van de grootste brancheorganisaties in retail. Hierdoor maken winkeliers niet alleen kennis met onze oplossingen, het biedt hen ook inzicht in de toekomst van de branche. Onze software-oplossingen sluiten namelijk goed aan bij de huidige uitdaging waar veel ondernemers mee te maken hebben. Consumenten willen niet meer gebonden zijn aan vaste openingstijden, locaties en winkelvoorraden, maar shoppen hoe en wanneer zij dat zelf willen.”

Over Lightspeed
Lightspeed is een krachtig cloudgebaseerd kassasysteem voor de horeca en retail. Meer dan 45.000 winkeliers en restauranthouders, die voor meer dan 15 miljard dollar aan transacties per jaar verwerken, gebruiken Lightspeed voor groei en zakelijk beheer. Het hoofdkantoor van het in 2005 opgerichte Lightspeed is gevestigd in Montréal, Canada. Het hoofdkantoor in Nederland is gevestigd in Amsterdam.

Meer informatie:, www.lightspeedhq.nl, Facebook, Twitter en Instagram.

Marcommit
Lisanne van der Drift
lightspeed@marcommit.nl
Laatste van Lightspeed
Lightspeed breidt eCommerce product uit met multi-channelmogelijkheden ter ondersteuning van de digitale transformatie van mkb-klanten

Lightspeed lanceert Omnichannel Loyalty

Lightspeed introduceert analyse-oplossing Lightspeed Analytics
Verstreken tijd: 3 jaar en 91 dagen

Logo Marcommit
Lightspeed contact

Logo Lightspeed

info.nl@lightspeedhq.com
  www.lightspeedhq.nl
Lightspeed sociaal

Lightspeed tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope