www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
PR: Wisse Kommunikatie

ServiceNow lanceert Intelligent Automation Engine™

Intelligent Automation Engine brengt machine-learning naar het dagelijkse werk

ServiceNow (NYSE: NOW) introduceert machine-learning in haar oplossingen om enkele van de grootste problemen in de hedendaagse IT aan te pakken. Met ServiceNow Intelligent Automation Engine kunnen bedrijven storingen voorkomen, incidenten automatisch categoriseren en routeren, performance voorspellen en prestaties vergelijken met IT peers. De mogelijkheden van machine learning komen ook beschikbaar in de cloud services van ServiceNow voor CSM, Security en HR.

Tegenwoordig willen veel bedrijven innoveren en verandering stimuleren, maar intern hebben ze te maken met verouderde tools, processen en werkpatronen. De hoeveelheid werk dat heen en weer gaat tussen alle afdelingen - bijvoorbeeld voor het herstellen van een wachtwoord of het onboarden van nieuwe medewerkers - staan die ambities in de weg. 86% van de bedrijven geeft aan dat ze in 2020 meer automatisering nodig hebben om hun werk te kunnen doen. Kunstmatige intelligentie en machine-learning bieden hiervoor mogelijkheden, maar tot op heden zijn het vooral technologische kreten waarvoor praktische toepassingen nog ontbreken.

De ServiceNow Intelligent Automation Engine past de kennis vanuit machine-learning toe in de vier belangrijkste gebruikssituaties binnen de IT. ServiceNow combineert een enorme hoeveelheid contextuele operationele data met een flinke investering in R&D en een team van toonaangevende datawetenschappers om de vier grootste uitdagingen van IT-organisaties aan te pakken: het voorkomen van storingen, het automatisch classificeren en routeren van werk, het voorspellen van toekomstige prestaties en het vergelijken van prestaties met peers.

"Intelligente automatisering luidt een nieuw tijdperk van werkplekproductiviteit in," zegt Dave Wright, chief strategy officer van ServiceNow. "Met deze innovatie integreren we kennis in ons platform, waarbij gebruik wordt gemaakt van de eigen data van klanten. ServiceNow stelt haar klanten hiermee in staat een enorme stap te zetten in de snelheid en groei van hun bedrijf."

Hieronder de innovaties die ServiceNow vandaag presenteert:
  • Anomalie-detectie om uitval te voorkomen - ServiceNow ondersteunt klanten nu nog beter bij het voorspellen en voorkomen van storingen met behulp van anomalie-detectie. Het algoritme identificeert patronen en afwijkende gebeurtenissen die waarschijnlijk leiden tot een storing. Gecombineerd met nieuwe dynamische drempelmaatregelen, leert het systeem wat ‘normaal' gedrag is en signaleert het uitschieters die toekomstige fouten of storingen kunnen veroorzaken. Anomalie-detectie correleert de gebeurtenissen die in het verleden tot problemen hebben geleid en start workflows om toekomstige problemen te voorkomen wanneer dezelfde gebeurtenissen weer gesignaleerd worden. Anomalie-detectie wordt in eerste instantie alleen aangeboden in Operational Intelligence voor IT.
  • Kennis om werk te categoriseren en routeren - ServiceNow stelt machine-learning- algoritmen beschikbaar voor de unieke dataset van elke klant op basis van de DxContinuum-overname. Door te leren van eerdere patronen kan de Intelligent Automation Engine toekomstige resultaten voorspellen, inclusief het bepalen van risico's, het toewijzen van eigenaars en het categoriseren van werk. Aanvankelijk worden de mogelijkheden van predictive intelligence gebruikt in het IT Service Management-aanbod om IT-verzoeken, waarbij een hoge mate van nauwkeurigheid is vereist, te categoriseren en te routeren. Lerende modellen bepalen de categorie van het IT-verzoek en wijzen de taak toe aan het juiste team, en berekenen tevens het risico van wel of geen actie ondernemen. Dit zorgt voor een snellere en efficiëntere levering van IT-diensten en vormt een basis voor de toekomst, waarin de stijging van het aantal connected devices zal zorgen voor een sterke toename van het aantal serviceverzoeken.
  • Prestatievoorspellingen voor betere resultaten - De Intelligent Automation Engine beheert nieuwe algoritmes in de realtime Performance Analytics-applicatie om klanten te helpen beter te bepalen wanneer ze hun performance-doelen bereiken. Klanten stellen een performance-doelstelling vast en op basis van het gegevensprofiel gebruikt Performance Analytics het optimale algoritme om te voorspellen wanneer ze het doel bereiken.
  • Benchmarks om prestaties te vergelijken met peers - ServiceNow Benchmarks biedt klanten de mogelijkheid om hun service-efficiëntie te vergelijken met peers, zoals organisaties of bedrijven die in dezelfde branche actief zijn. In het verleden was het vergelijken van prestaties met peers moeilijk of zelfs helemaal niet mogelijk. Nu komen bedrijven niet alleen te weten hoe ze presteren ten opzichte van hun eigen doelen, maar ook hoe hun prestaties zich verhouden tot vergelijkbare organisaties.
De Intelligent Automation Engine maakt deel uit van het Now Platform™, waarmee cloud services worden geautomatiseerd voor IT, Security, HR, Customer Service en op maat gemaakte applicaties voor elke afdeling. Naarmate het platform zich verder ontwikkelt, zullen alle afdelingen en applicaties profiteren van intelligente automatisering. Door het automatiseren van zowel routinematige- als complexe processen en het voorspellen van resultaten, kan elke organisatie de kosten drastisch verlagen, de oplostijd versnellen en een consumentenervaring bieden voor medewerkers, partners en klanten.

Klanten ServiceNow lopen voorop
De klanten van ServiceNow zijn klaar om te profiteren van machine-learning. De kracht van de Intelligent Automation Engine is vrijwel onbeperkt aangezien het op steeds meer domeinen binnen en buiten het bedrijf wordt toegepast. Vandaag maakt ServiceNow de belofte van intelligente automatisering waar door het leveren van tastbare klantresultaten, afgestemd op elke afzonderlijke klant en hun eigen cloud instance.

Markleider in herverzekeringen Swiss Re maakt gebruik van ServiceNow voor haar ContactOne-diensten om alle mogelijkheden te benutten voor HR, logistiek, IT, juridische en andere bedrijfsfuncties. Het bedrijf past intelligente automatisering toe bij deze diensten om een betere klantenervaring te bieden.

"Werk en verandering versnellen, evenals onze complete digitale IT-strategie," aldus Ashish Agarwal, director of Information Technology, Swiss Re. "Het toevoegen van intelligente automatisering is belangrijk in onze transformatie om een hoge klanttevredenheid te bereiken, maar ook om de totale productiviteit te verhogen".

----------------------------
Noot voor de pers: Meer informatie over ServiceNow is te vinden op www.servicenow.com. U kunt ook contact opnemen met Wisse Kommunikatie, telefoon: 026-4431523 of e-mail servicenow@wisse-worldcom.nl

Over ServiceNow
Ondernemingen moeten sneller vooruit, echter een gebrek aan de juiste processen en verouderde tools weerhouden hen hiervan. Duizenden klantverzoeken, IT-incidenten en HR-taken volgen elke dag een eigen route - heen en weer gestuurd tussen medewerkers, machines en afdelingen. Ongestructureerd. Ongedocumenteerd. En al jaren onverbeterd. Met het ServiceNow System of ActionTM vervangen bedrijven deze verouderde en ongestructureerde werkpatronen door de intelligente workflows van de toekomst. Iedere werknemer, klant en machine kan een verzoek indienen via één cloud-platform. Iedere afdeling die met deze verzoeken werkt kan toewijzen en prioriteren, samenwerken, root cause issues aanpakken, realtime inzichten verkrijgen en tot actie overgaan. De werknemers zijn enthousiast. Het serviceniveau verbetert. En bedrijven realiseren ongeëvenaarde kostenbesparingen. Work at LightspeedTM. Ga voor meer informatie naar www.servicenow.com.

© 2017 ServiceNow, Inc. All rights reserved. ServiceNow, the ServiceNow logo, and other ServiceNow marks are trademarks and/or registered trademarks of ServiceNow, Inc., in the United States and/or other countries. Other company and product names may be trademarks of the respective companies with which they are associated.
Laatste van ServiceNow
Meer beveiligingslekken in 2019 ondanks toename security-uitgaven

Nederlandse bedrijven lopen achter met toepassing Artificial Intelligence (AI) in klantenservice

ServiceNow kent Plat4mation ISV Breakout Partner award toe
Luminis al 10 jaar lang IT-partner van The Learning Network

Snowflake kondigt nieuwe fase van samenwerking met Salesforce aan om zakelijke transformaties van klanten met data te versterken

Snowflake onthult de Data Cloud, zodat organisaties kunnen verbinden, samenwerken en waarde kunnen toevoegen met data

NetApp Reports Fourth Quarter and Fiscal Year 2020 Results

Databricks verwelkomt Paul Leventis als nieuwe Senior Director Software Engineering & Site Lead

Voor driekwart van de finance professionals is datagedreven bedrijfsvoering een meerjarenplan

Razer zet de gaming-community aan het werk in de strijd tegen COVID-19

Accon avm vervangt 1100 mobiele telefoons voor Nokia smartphones omwille van veiligere bedrijfscommunicatie

Bereidheid tot volgen van opleiding binnen de zorgsector groot

Derde werknemers vermoedt dat collega’s bewust sjoemelen met declaraties

Onderzoek Proofpoint: 72% van de Nederlandse bedrijven kampte afgelopen jaar met minstens één cyberaanval
Staples introduceert 'Plan C' en helpt organisaties bij de veilige terugkeer naar de werkplek en met aanpassingen aan ´het nieuwe normaal´

Panasonic produceert prototype beademingsapparatuur voor COVID-19 patiënten

Bynder neemt video-creatie en distributie platform We Adapt over

Poly introduceert Room Solutions voor Microsoft Teams Rooms voor slimme, eenvoudige en consistente samenwerking

Nutanix autoriseert Arrow Electronics als officieel opleider

Netwerkbeheerders spelen sleutelrol in creatie omzet uit nieuwe diensten voor edge-computing

Ruim helft Nederlanders heeft vriendschappelijke band met collega’s

Pega introduceert Pega Process Fabric - het 'platform voor platforms' dat taken tussen enterprise systemen stroomlijnt

Dataiku en Snowflake sluiten partnership voor cloud enterprise AI-oplossingen

Capgemini en Audi starten nieuwe joint venture XL2

Lineas stapt over op endpoint-bescherming van SentinelOne

VMware introduceert elastische infrastructuur voor AI/ML-applicaties met VMware vSphere 7

Dedrone en BlackBerry werken samen tegen ongeautoriseerde droneactiviteiten

Trendship wil lef en ondernemerschap tonen

Thierry Delaporte nieuwe CEO & Managing Director Wipro

Dell Technologies versnelt inzet van AI in public en private clouds

LANCOM LW-600: nieuw Wi-Fi 6 access point met rookmelder-design

Nieuws! Serie interviews met de beste ‘Digital Transformers’ in de markt

Plus500 gaat partnerschap aan met BSC Young Boys, kampioen van de Zwitserse Super League

Hybride voordeel met de nieuwe Razer Ornata V2

Matrix42 helpt zorgpersoneel op COVID-19-afdelingen door licenties te schenken voor video call devices
ServiceNow contact

Logo ServiceNow

ServiceNow sociaal

ServiceNow tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel