www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (4 jaar en 138 dagen geleden)

Insight verkrijgt Dell EMC Titanium Black Status in Nederland

Amsterdam, 8 mei 2017 Insight, dé cloud en service provider-marktleider, heeft internationaal de Dell EMC Titanium Black status verkregen, een special toevoeging aan de hoogste Tiering, Titanium, die te behalen valt in het nieuwe Dell EMC partner programma. Hiermee treedt Insight Nederland toe tot een zeer selecte groep Nederlandse IT-leveranciers die deze status mag voeren.

De Titanium Tiering is het hoogste niveau in het nieuwe Dell EMC partner programma dat begin dit jaar is geïntroduceerd. Na de fusie van Dell en EMC is er voor partners één business-programma opgezet. Insight voldoet internationaal aan alle criteria die Dell EMC aan partners op dit niveau stelt. Met het toekennen van deze topkwalificatie aan Insight spreekt Dell EMC het vertrouwen uit in de capaciteiten van Insight om de klant centraal te stellen, te adviseren en te ondersteunen op het gebied van innovatieve Dell EMC-oplossingen, zoals voor hybride en toekomstbestendige cloudtoepassingen, de digitale transformatie en de moderne werkplek.

Uit recent onderzoek van de Enterprise Strategy Group blijkt dat een meerderheid van IT-leiders de IT transitie ziet als voornaamste uitdaging de komende jaren. Niet meegaan in de digitale transitie betekent verlies aan concurrentiekracht, vinden zij. Dell EMC-woordvoerder (Jeroen Hagen, Channel Sales Director Nederland) licht toe: “De Titanium Tier met de speciale toevoeging ‘Black’ is een erkenning voor de wereldwijde betekenis van Insight in samenwerking met Dell. Wij zien uit naar een nog verdere samenwerking in Nederland. Onze Dell EMC-oplossingen geven invulling aan de Digitale Revolutie door het realiseren van IT Transformation, Workforce Transformation en Security Transformation.”

“We zijn zeer content met deze status. We merken dat klanten behoefte hebben aan een Dell EMC-partij met veelzijdige en brede kennis en ervaring over IT-disciplines en met internationale contacten. Dit hebben wijallemaal onder één dak, zodat wij bedrijven en instellingen, ook internationaal, nog beter van advies kunnen voorzien. Het behalen van de Tier van Titanium met de toevoeging Black is voor ons dan ook de bevestiging dat onze ontwikkeling van license expert naar solution provider succesvol verloopt”, aldus Frank Hoekstra, Vice President Insight Benelux‎.

Foto, v.l.n.r.: Jeroen Hagen (Sales Director Channel Dell EMC Netherlands), Jeannine Peek (General manager Dell EMC Netherlands), Frank Hoekstra (Vice President Benelux), Thalya Van Vloten (Manager Marketing & Vendor Alliances Benelux), John Byrne (President, Global Channel Dell EMC) Michael Collins (Senior Vice President Channel Dell EMC)
Laatste van Insight
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Demissionair kabinet doet mooie beloften, maar juiste randvoorwaarden ontbreken

Europa’s grootste Apple Premium Reseller Amac boekt recordjaar

Snakeware nieuwe hoofdsponsor Berneiepenloftspul

Rockwell Automation en Ansys gaan samenwerken om industriële processen te optimaliseren

‘s Werelds eerste Wi-Fi 6 USB-adapter nu ook in Europa verkrijgbaar

Qualys introduceert zero-touch patching voor proactief herstel van kwetsbaarheden

Fortinet en Linksys lanceren gezamenlijk ontwikkelde oplossing voor veilig thuiswerken en hybride werken

Digitale dienstverlener Incentro is verkozen tot één van de Best Medium Workplaces van Europa 2021

Daily Logistics Group (DLG) selecteert Oracle Fusion Cloud Applications om services op te schalen en bedrijfsgroei te ondersteunen
Online een huis zoeken en kopen: van 6 weken naar een paar minuten

Rapportageportaal BInqcs en meer inzicht in uw bedrijf
Verstreken tijd: 4 jaar en 138 dagen

Logo E-mergo
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Schneider Electric
Logo PA Consulting