www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlContentbureau
PR: Whizpr

Dell EMC onthult zijn nieuwe Cloud Platform for Microsoft Azure Stack

Gebruiksklaar platform vereenvoudigt de inzet en het beheer van de cloud

Amsterdam - Dell EMC introduceert Dell EMC Cloud for Microsoft Azure Stack. Dit is een gebruiksklaar hybrid cloud-platform dat voorziet in simpele en snelle implementatie en beheer van hybrid clouds op basis van Microsoft Azure Stack. Het nieuwe platform helpt organisaties te standaardiseren op het Microsoft Azure-ecosysteem waarmee ze hun digitale transformatie versnellen met geautomatiseerde IT service delivery voor traditionele en cloud-native-applicaties. Hierdoor kunnen organisaties beter communiceren met hun klanten, de time-to-market voor nieuwe diensten versnellen en resources vrijmaken die zich kunnen richten op het toevoegen van waarde aan het bedrijf.

“Cloud is een operating-model, niet een plaats of einddoel. Het inzetten van een hybride model is de beste keuze”, zegt Peter Cutts, senior vice president, Hybrid Cloud Platform van Dell EMC. “Door hybrid cloud-platformen simpel en gebruiksklaar te maken kunnen bedrijven snel nieuwe applicaties ontwikkelen en inzetten, resources optimaliseren, kosten beheersen en de best mogelijke klantervaringen bieden.”

Het nieuwe aanbod complementeert de platformen Dell EMC Enterprise Hybrid Cloud, dat meer dan drie jaar geleden werd geïntroduceerd en Dell EMC Native Hybrid Cloud dat hardware, software en automation integreert voor eenvoudigere IT service delivery en de time-to-market reduceert voor klanten over de hele wereld.

Consistente ervaring voor on-premises, private en public cloud
Interoperabiliteit tussen public en private clouds is een topprioriteit geworden voor IT-infrastructuren in veel organisaties. De gebruiksklare Dell EMC Cloud for Microsoft Azure Stack biedt een consistente ervaring in de Azure public en private cloud op basis van de Azure Stack. De oplossing is gemaakt met Dell EMC PowerEdge-servers en Dell EMC Networking en is gebouwd als enkelvoudig Hybrid Cloud Platform met een ‘turnkey’ stack.

Dell EMC Cloud for Microsoft Azure Stack omvat een echte hybrid cloud die zorgt voor snellere applicatieontwikkeling en inzet dankzij een consistente programmeerlaag tussen Azure en Azure Stack. Hierdoor kunnen organisaties op een kostenefficiënte en veilige manier traditionele en cloud-native applicaties benaderen, creëren en delen in Azure en Azure Stack, zonder dat de security, kwaliteit van de service en beschikbaarheid in het geding komen.

De integratie met Dell EMC backup- en encryptietechnologie zorgt voor hoogstaande beveiliging van data in public en on-premise cloud-omgevingen van klanten. Pivotal Cloud Foundry is door Azure geadopteerd en kan worden gebruikt met Dell EMC for Microsoft Azure Stack. Hiermee kan worden voldaan aan de beloftes van hybride modellen met consistente services, API’s en consumptiemodellen, zowel on- als off-premise.

Dell EMC Services vereenvoudigt de inzet en het beheer
Dell EMC services zijn beschikbaar voor elke stap in het proces: van strategische planning tot en met de implementatie, operations en ondersteuning. Dell EMC-experts bieden hands-on sturing om het hybrid cloud-platform van klanten te optimaliseren en uit te breiden. Dit is inclusief het ontwikkelen en personaliseren van service-catalogi, de inzet van identity and access management-systemen en het uitbreiden van monitoring- en meetsystemen in Azure Stack. Dell EMC biedt ondersteuning voor het volledige platform waarbij elke component wordt ondersteund door automatische, proactieve, voorspelbare tools en een dedicated Technical Account Manager met ProSupport Plus. Door gebruik te maken van Hybrid Cloud Platforms met ondersteuning door Dell EMC Services, kunnen organisaties focussen op het bieden van gedifferentieerde applicatiediensten in plaats van het bouwen en beheren van hun infrastructuur.

IDC-onderzoek ‘The Power of Hybrid Cloud’
Om erachter te komen hoe bedrijven transformeren en inzicht te krijgen in de voordelen, kosten en beweegredenen voor cloud-modellen, heeft Dell EMC analistenbureau IDC gevraagd onderzoek te doen onder 1.000 middelgrote tot grote organisaties die reeds gebruikmaken van private en public clouds, of dat overwegen te gaan doen. De resultaten van dit onderzoek zijn te vinden in de IDC whitepaper The Power of Hybrid Cloud.

Beschikbaarheid
Dell EMC Cloud for Microsoft Azure Stack is naar verwachting vanaf het tweede kwartaal van 2017 beschikbaar via het wereldwijde partnerkanaal.

*-*-*-*-*-*

Over Dell EMC
Dell EMC maakt onderdeel uit van Dell Technologies, en stelt organisaties in staat hun datacenter te moderniseren, automatiseren en transformeren middels een converged infrastructuur, servers, storage en databeschermingstechnologie. Dit zorgt voor een betrouwbare fundering voor bedrijven om hun IT te transformeren op basis van een hybrid cloud en hun business te transformeren met de inzet van cloud-native applicaties en big data-oplossingen. Dell EMC bedient klanten in 180 landen, inclusief 98 procent van de Fortune 500, met het meest uitgebreide en innovatieve portfolio van edge tot core tot cloud.

Dell EMC
Angelique van der Kroft
E. angelique.vanderkroft(at)dell.com

Whizpr
Paul Maris / Laura Witlox / Winnie Silvertand
E. dell(at)whizpr.nl
   Er zijn geen reacties, login om te reageren
Laatste van Dell EMC
Dell EMC verbetert zijn server-portfolio

Veel organisaties slagen er niet in waardevolle gegevens voldoende te beschermen, blijkt uit nieuw Dell EMC-onderzoek

Dell EMC breidt Data Protection-mogelijkheden uit voor betere bescherming en optimaal beheer van data in een multi-cloud-wereld
Zoom verwelkomt Velchamy Sankarlingam als President of Product and Engineering

Red Hat brengt Java naar Kubernetes met Quarkus: een volledig ondersteunde runtime voor cloud-native development

Aruba breidt Instant On-portfolio uit ter ondersteuning continuïteit kleine organisaties

Lubbers De Jong versterkt managementteam met Gijs Toxopeus en Isrid van Geuns

Leiders in voertuigtelematica Geotab en Webfleet Solutions introduceren een gezamenlijk ontwikkeld Commercial Mobility Recovery Dashboard

Schoevers ziet vraag naar Virtual Assistants flink stijgen

Yellowtail en IFS breiden partnership uit om EOI-mogelijkheden voor klanten sterk te vergroten

Drie kwart van de Nederlanders twijfelt aan betrouwbaarheid online informatie over financiële producten

Milšped Group kiest Shippeo om klanten tegemoet te komen in vraag naar real-time transport visibility

Iemand thuis bij pakketbezorging? Nóg belangrijker tijdens de coronacrisis

ConnectWise IT Nation Explore gaat virtueel

SentinelOne breidt opnieuw uit

Trend Micro onderzoek constateert gebrek aan vertrouwen binnen de cybercriminele onderwereld
Talking Bikes: Siemens Mobility maakt fietsers digitaal zichtbaar

Nieuwe softwareomgeving voor financiële dienstverlener SKG

Johnny Pronk aangesteld als key accountmanager bij Renewd

Pure biedt flexibiliteit en keuzevrijheid aan klanten die een weg moeten vinden in de uitdagende omgeving van vandaag

Greenhouse verdubbelt capaciteit datacenter Naaldwijk en benoemt Chief Commercial Officer

Uptime datacenter BIT cruciaal voor kwaliteit van diensten Missing Piece

Sharp introduceert stijlvol zwart PV-zonnepaneel met half-cut-cellen

commercetools erkend om B2B-commerce

Toshiba Tec Retail gaat verder onder de naam Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux)

Razer Gigantus V2 – go big or go home

F5 maakt Tom Fountain topman voor wereldwijde services en strategie

Nakko becomes Notificare partner

Scale-up Gymeyes lanceert bestelkiosk voor horeca

Vanaf 1 juni reserveren bij cafés en terrassen met nieuwe app

Cybereason sluit samenwerking met Pinewood om slagkracht in Nederland te vergroten

GitLab breidt functionaliteiten van DevSecOps-platform uit met release 13.0

VMware introduceert tweede generatie van VMware Cloud on Dell EMC

CM.com takes Conversational Commerce to the next level through the acquisition of leading Conversational AI provider CX Company

Verdwijnen DWDD doet literatuurwereld veel pijn
Dell EMC contact

Logo Dell EMC

www.dellemc.com/nl-nl
Dell EMC sociaal

Dell EMC tweets

Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Sharp Electronics Nederland
Logo commercetools
Logo Toshiba