Datum: (442 dagen oud)
PR: Loth PR Writing

Custom Connect lanceert Cloud Application Performance service

Amsterdam, 04 mei 2017 - Custom Connect, wereldwijd een van de weinige onafhankelijke en carrier-neutrale connectivity providers, lanceert de CC Cloud Application Performance service (CC CAP). CC CAP geeft ondernemingen via een enkele poort en met gegarandeerde bandbreedte toegang tot meerdere clouds. Pricing is vast, voorspelbaar en transparant.

Bekijk de video

Olav van Doorn, CEO van Custom Connect: “Alles gaat naar de cloud. We zien het als onze missie om de prestaties van de cruciale cloud applicaties van onze klanten te waarborgen. Wij maken ons los van de rest van de sector die zich concentreert op hun eigen ‘cloud eilanden’ in plaats van de overall cloud network performance van global enterprises veilig te stellen. Met CAP krijg je volledige controle over je wereldwijde interconnected clouds, met gegarandeerde prestaties voor een vaste en transparante prijs.”

Custom Connect’s CTO Rutger Bevaart: “Met Custom Connect’s nieuwste service, de CC Cloud Application Performance, kunnen innovatieve bedrijven nu aansluiten op elke afzonderlijke cloud service in de wereld via één enkele poort, hun wereldwijde cloud connecties managen met één enkele partner en rekenen op gegarandeerde bandbreedte met end-to-end application performance. Cloud connectie was nog nooit zo gemakkelijk.”

Over Custom Connect
Custom Connect is met vestigingen in Amsterdam, Londen, New York en Dubai een van de weinige onafhankelijke en carrier-neutrale connectivity providers in de wereld. Custom Connect biedt toegang tot elke operator, carrier en netwerk. Het bedrijf voorziet wereldwijd in communicatie-oplossingen en -services op maat voor het aansluiten van kantoren, vestigingen, datacenters, clouds en klanten.

Kijk voor meer informatie op: custom-connect.com

Perscontacten
Javad van Landewijk, Marketing Manager