www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlContentbureau
2498 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Red Hat introduceert Red Hat OpenShift.io, een end-to-end cloud-native ontwikkelomgeving

Amsterdam, 2 mei 2017 – Red Hat, Inc. (NYSE: RHT), leverancier van opensourceoplossingen, introduceert Red Hat OpenShift.io. Deze gratis online omgeving is geoptimaliseerd voor het ontwikkelen van cloud-native, container-gebaseerde applicaties. Bedrijven concurreren op software-innovatie, waardoor het snel kunnen bouwen en schalen van applicaties essentieel is. OpenShift.io maakt digitale transformatie mogelijk met een end-to-end applicatie-ontwikkelomgeving die geen installatie vereist.

Volgens IDC zullen bedrijven die digitale transformatie nastreven hun vermogen om software te ontwikkelen in 2018 verdubbelen1. Ontwikkelteams moeten sneller, betere applicaties maken. Ze zijn daarom op zoek naar moderne ontwikkeltechnologieën, zoals Linux-containers en microservices, maar willen ook profiteren van tools en omgevingen die het gebruik van deze technologieën makkelijker maakt.

In Red Hat OpenShift worden innovaties van verschillende opensourceprojecten gecombineerd, waaronder fabric8, Jenkins en Eclipse Che. Zo biedt het applicatie-ontwikkeltools en -omgevingen die organisaties helpen relevant te blijven in een markt die op digitaal gebied transformeert. Het heeft als doel ontwikkelteams te helpen effectiever samen te werken, ongeacht of ze in hetzelfde gebouw werken of verspreid over de hele wereld zitten. En het laat ze gecontaineriseerde op microservices gebaseerde oplossingen bouwen die in hybride cloud-omgevingen worden ingezet. Red Hat OpenShift.io heeft tools voor:
  • Samenwerken in teams
  • Agile planning
  • Developer workspace management
  • Programmeren en testen van applicaties
  • Runtime stack analysis
  • Continue integratie en oplevering
Red Hat OpenShift.io introduceert krachtige, realtime stack-analyses, waarmee ontwikkelteams kritieke kwetsbaarheden en ongebruikelijke gebruikspatronen kunnen opsporen. Dit verhoogt het vertrouwen van de ontwikkelaar in de gekozen software-stack en verlaagt risico’s. Ontwikkelaars kunnen het gehele platform gebruiken zonder dat ze iets lokaal moeten installeren en de applicaties zijn standaard in Linux-containers gebouwd.

OpenShift.io omvat ook een gratis abonnement voor het Red Hat Developer Program. Dat biedt een variëteit aan Red Hat-ontwikkelproducten, waaronder een Red Hat Enterprise Linux developer abonnement, Red Hat JBoss Enterprise Middleware en andere Red Hat-technologieën.

Red Hat OpenShift: het meeste uitgebreide enterprise Kubernetes-platform voor cloud-native applicatieontwikkeling

Door de uitbreiding van het portfolio met Red Hat OpenShift.io en de onlangs aangekondigde Red Hat OpenShift Application Runtimes, biedt Red Hat nu het meest robuuste, open, geïntegreerde en ondersteunde cloud-native applicatieontwikkelplatform voor productie-workloads. Red Hat OpenShift, een Kubernetes-native container-applicatieplatform, helpt bedrijven cloud-native innovatie te omarmen, terwijl zij hun bestaande IT-investeringen behouden door een enkele, schaalbare en flexibele oplossing.

Applicaties die met Red Hat OpenShift.io gebouwd zijn, worden ingezet door gebruik te maken van OpenShift Online, een beheerde multi-tenant oplossing van Red Hat OpenShift. De nieuwe generatie van OpenShift Online, dat tijdens de Red Hat Summit 2017 werd geïntroduceerd, helpt ontwikkelaars zich te richten op het maken van applicaties in plaats van het beheren van containerbestanden. Het biedt quickstart-templates voor “one-click development” en ondersteunt een breed scala aan ontwikkeltalen, frameworks, database- en middlewarediensten, evenals Source-to-Image (S2I) voor het bouwen van containers zonder dat dockerfiles gemaakt of beheerd moeten worden.

Beschikbaarheid
OpenShift.io is beschikbaar in een gelimiteerde developer preview. Gebruikers kunnen inschrijven via https://openshift.io

Quotes
Harry Mower, senior director Developer Programs bij Red Hat:
“Ongeacht de sector waarin klanten actief zijn, is het bieden van waarde via software belangrijk voor hun succes. Deze nieuwe generatie producten en diensten vereist een nieuwe generatie ontwikkeltools. Deze behoefte is kostbaar en tijdrovend voor organisaties die niet uit de softwarewereld komen. Red Hat OpenShift.io biedt hiervoor een oplossing met de tools die nodig zijn om moderne applicaties te ontwikkelen en te testen bovenop een open applicatieontwikkelomgeving die in de cloud wordt gehost.”

Al Gillen, group vice president, Software Development en Open Source bij IDC:
“Nieuwe talen, ontwikkelaarsdiensten en moderne applicatie packaging-technieken die geoptimaliseerd zijn voor cloud-native implementatie brengen allemaal een unieke waarde voor ontwikkelaars. Ze helpen bij het maximaliseren van de prestaties en implementaties en maken een variëteit aan infrastructuurkeuzes mogelijk. Verder zorgt de verbeterde abstractie die andere talen en ontwikkelomgevingen bieden voor nieuwe vormen van workload-portabiliteit, wat helpt bij het verkorten van de application-delivery cyclus.”

Extra informatie
Volg Red Hat
Over Red Hat
Red Hat staat wereldwijd aan de top als leverancier van opensourceoplossingen. Met een communitygedreven benadering biedt Red Hat een betrouwbare en high-performance cloud, Linux, middleware, storage en virtualisatietechnologieën. Daarnaast biedt Red Hat ondersteuning, training en consultancy. Als de verbindende factor in een wereldwijd netwerk van enterprises, partners en open source communities helpt Red Hat essentiële en innovatieve technologieën te creëren die groei faciliteren en klanten voorbereiden voor de toekomst. Kijk voor meer informatie op: www.redhat.com.

Voor meer informatie voor de pers
Lubbers De Jong
Anke van Heerebeek
anke@lubbersdejong.nl
020 2050428

1 IDC, Information, Industry Clouds, and the Next Industrial Revolution, Doc # DR2017_GS2_SL, Feb 2017

Forward-Looking Statements
Certain statements contained in this press release may constitute "forward-looking statements" within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Forward-looking statements provide current expectations of future events based on certain assumptions and include any statement that does not directly relate to any historical or current fact. Actual results may differ materially from those indicated by such forward-looking statements as a result of various important factors, including: risks related to the ability of the Company to compete effectively; the ability to deliver and stimulate demand for new products and technological innovations on a timely basis; delays or reductions in information technology spending; the integration of acquisitions and the ability to market successfully acquired technologies and products; fluctuations in exchange rates; the effects of industry consolidation; uncertainty and adverse results in litigation and related settlements; the inability to adequately protect Company intellectual property and the potential for infringement or breach of license claims of or relating to third party intellectual property; risks related to data and information security vulnerabilities; changes in and a dependence on key personnel; the ability to meet financial and operational challenges encountered in our international operations; and ineffective management of, and control over, the Company's growth and international operations, as well as other factors contained in our most recent Annual Report on Form 10-K (copies of which may be accessed through the Securities and Exchange Commission's website at http://www.sec.gov), including those found therein under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations". In addition to these factors, actual future performance, outcomes, and results may differ materially because of more general factors including (without limitation) general industry and market conditions and growth rates, economic and political conditions, governmental and public policy changes and the impact of natural disasters such as earthquakes and floods. The forward-looking statements included in this press release represent the Company's views as of the date of this press release and these views could change. However, while the Company may elect to update these forward-looking statements at some point in the future, the Company specifically disclaims any obligation to do so. These forward-looking statements should not be relied upon as representing the Company's views as of any date subsequent to the date of this press release.

###

Red Hat, the Shadowman logo, Red Hat Enterprise LInux and OpenShift are trademarks or registered trademarks of Red Hat, Inc. or its subsidiaries in the U.S. and other countries. Linux® is the registered trademark of Linus Torvalds in the U.S. and other countries.
Laatste van Red Hat, Inc.
Red Hat versnelt petabyte-schaal object-storage voor cloud-native workloads

Red Hat OpenStack Platform 16 biedt continue community-innovatie en langdurige enterprise-ondersteuning

Red Hat versnelt cloud-native development met Unified Hybrid Cloud Storage voor Red Hat OpenShift Container Platform
European Directories kondigt verandering van leiderschap aan bij Youvia

Product lancering Microsoft 365 Business Voice!

Ivanti introduceert self-healing mogelijkheden met nieuwe Ivanti Assistants voor Enterprise Service Management

Bieze Food Group kiest voor CloudSuite e-commerce platform

Maandalert Woningmarkt | In februari nog geen effect van de COVID-19 pandemie zichtbaar

Nieuw Benchmarking-rapport van KnowBe4 stelt vast dat 37,9% van ongetrainde eindgebruikers een phishing-test niet doorstaat
XpertHR lanceert product voor uitzendbranche met o.a. tool voor toepassing inlenersbeloning: XpertHR Flex

Wuunder stelt transportmanagementsysteem gratis beschikbaar voor ondernemers

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

Collibra haalt $112,5 miljoen op om bedrijven te helpen datagestuurd beslissingen te nemen

Drie op de tien Nederlanders kan collega’s slecht bereiken

Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Hoe overleef ik de Corona-crisis?

Stichting ICT Milieu helpt leerlingen MBO Amersfoort in Coronacrisis met ‘refurbished’ laptops

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Nutanix werkt samen met Udacity om Hybrid Cloud Nanodegree-programma aan te bieden

KnowBe4 en Agari kondigen nieuwe samenwerking aan in de strijd tegen phishing

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Ruim 12.000 valse e-mails gemeld

Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain

Logo Lubbers De Jong

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.com